Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tømrer er nok et fint yrke det, spesielt i fint vær, men tror ikke du skal høre for mye på gullhistoriene her. Yrkene du nevner har ganske lik lønning, men det avhenger selvfølgelig av hvor mye overtid osv man har. At elektro har mer dokumentasjon oh matte kan nok sikkert stemme, men det er ikke fraværende på bygg og anlegg heller. :)

 

Nei matte er ikke fraværende på bygg og anlegg her, å si det. Blir feil. Men det er mer matte i elektrofaget. Det er fordeler og ulember med begge yrkene, slik er det med alt.

 

Viktigste,er at den som skal velge, blir fornøyd med valget. Og har gjort bra forarbeid før man velger. En ide, er jo ta seg en prat med fag folk, i de yrkene du tenker på.

 

Uansett valg, så vil det alltid være behov for elektriker og tømrer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Nei matte er ikke fraværende på bygg og anlegg her, å si det. Blir feil. Men det er mer matte i elektrofaget. Det er fordeler og ulember med begge yrkene, slik er det med alt.

 

Viktigste,er at den som skal velge, blir fornøyd med valget. Og har gjort bra forarbeid før man velger. En ide, er jo ta seg en prat med fag folk, i de yrkene du tenker på.

 

Uansett valg, så vil det alltid være behov for elektriker og tømrer :)

 

Får slå en prat med fagfolk og se hva som interesserer meg mest. Men tømrer er nok det jeg ønsker å bli.

Hehe, det har vi så. ;)

 

Tusen takk for alle innspill! :)

Lenke til kommentar

Avbestill den og spill spillet som en mann!

Forklare exe den hajs farmen vet jeg ikke hvor er da, har let og leter men finner den ikke :hm: . Noen ganger har jeg prøvd på et oppdrag i andre spill som exe saint row 2 opp til 7 til 9 ganger, men jeg ikke greid det gitt opp grunn det er for vanskelig eller att jeg ikke skjønner hva engelske ord de sier eller for utslitt i hue av all spillingen. Bruker den bare i nød er jevla nysgjerrig på den guiden ser ut utta på da og bilder, max hva jeg greier i GTA V er ca 30% du tar det sikkert 100% du aner ikke vannsklig det er i spill for meg. For da jeg var 15år var jeg spille narkoman 110% 12 timer foran tv vær dag i 3 år, ikke en gang beste kameraten min fikk komme og spille da, For jeg skrekk til beste kameraten kom deg ut jeg skal spille, men det kan ikke jeg ikke nå grunnen er epilepsi min dessverre da ;)

Lenke til kommentar

Altså du mobber han fordi han sa feil en gang? :)

 

Nei, jeg spilte Far Cry 3 med norsk tekst en gang, og Kromsa hatet det og synes "Trykk Enter for samhandle" hørtes helt forferdelig ut. Sammenhandle er bare en misforståelse, tenkte ikke over at det het "samhandle", ikke et ord jeg eller han bruker. Hvordan det skrives har ingenting å gjøre med dette :p

Lenke til kommentar

GTA V på engelsk ftw. Om det skulle bli fornorsket, oh dear god...

Ang GTA V krom fikk 1039$ på en taxi tur :green: ha ha

GTA V guide til 200-ish er waste, no offence.

 

God dag forresten! :)

 

Hola krom ha esa cuando :tease:

Det er ikke norsk eller ikke troll språk men? det er et språk :)

 

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...