Gjest Slettet+412 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Tømrer. Penger, muskler, barskt og damer. Hva mer trenger man? Du er inne på noe der, kompis! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Dum som et brød. Men ehm, gutta? Flertallet stemmer for tømrer, aye? Kjempe smart å la fremtiden sin avgjøres av noen random folk på internett. Bekreftet den øverste kommentaren Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Hva faen er det med cdon, jeg synes cdon er noen jevla suppe huer da . Cdon da ikke du jeg mener da Nå er det vel neppe CDON sin feil at spillet på mirakulast vis har blitt borte hos Posten, men men. De la jo inn en ny bestilling på Fredag, og den ble jo ikke sendt før i dag. Såeh.. får krysse fingrene og håpe at jeg får det i morgen. Endret 24. september 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 HMS seritifsert, hva vil det si? HMS = helse, miljø og sikkerhet. Bare for å hjelpe litt Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Kromskallen: Syns du burde kjøpe deg launchpad og gjøre noe sånt som dette: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Kjempe smart å la fremtiden sin avgjøres av noen random folk på internett. Bekreftet den øverste kommentaren Ser ut som dem sier seg enig i at tømrer er beste valget for meg, ikke bestemmer. Har alt bestemt meg for tømrer, vil trives godt i lag med en klasse med kompiser jeg alt kjenner fra før av + lite teori og mye praktisk, noe som er perfekt for meg. Elektro var første valg helt til jeg fikk prøve meg på bygg og -anlegg. HMS = helse, miljø og sikkerhet. Bare for å hjelpe litt Takk, MTK! Endret 24. september 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Det var synd det, gitt. Hva ble det i steden for da om jeg får spørre? Sikret og sikret. Skrev det litt tidligere, men du fikk det sikker ikke med deg BUA (Barn og UngdomsFag arbeider) Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Warning: Troll inbound. http://shwet.likes.com/how-the-apple-5c-is-a-step-down-from-the-5s Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Du er inne på noe der, kompis! Tømrer er nok et fint yrke det, spesielt i fint vær, men tror ikke du skal høre for mye på gullhistoriene her. Yrkene du nevner har ganske lik lønning, men det avhenger selvfølgelig av hvor mye overtid osv man har. At elektro har mer dokumentasjon oh matte kan nok sikkert stemme, men det er ikke fraværende på bygg og anlegg heller. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Tømrer er nok et fint yrke det, spesielt i fint vær, men tror ikke du skal høre for mye på gullhistoriene her. Yrkene du nevner har ganske lik lønning, men det avhenger selvfølgelig av hvor mye overtid osv man har. At elektro har mer dokumentasjon oh matte kan nok sikkert stemme, men det er ikke fraværende på bygg og anlegg heller. Takk for et godt og skikkelig svar! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Vell, kjenner en som er 22 og tjener 700 på det, så er gode penger å tjene, men mye fysisk arbeid. Men flesteparten tjener ikke i nærheten av det. Man kan også tjene godt som elektriker i Nordsjøen f.eks. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Men flesteparten tjener ikke i nærheten av det. Man kan også tjene godt som elektriker i Nordsjøen f.eks. Gjør dem ikke? Jeg har hørt at det er veldig lett å tjene penger der jeg, er vell bare i gi en innsats? Ja men da er man offshore da, og som regel tjener man fett på alt offshore arbeid. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Gjør dem ikke? Jeg har hørt at det er veldig lett å tjene penger der jeg, er vell bare i gi en innsats? Ja men da er man offshore da, og som regel tjener man fett på alt offshore arbeid. Om det var bare lett å tjene 700k i året som tømrer hadde vel fler valgt yrket, hva? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Om det var bare lett å tjene 700k i året som tømrer hadde vel fler valgt yrket, hva? Det er da ekstremt mange som velger det? Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Det er da ekstremt mange som velger det? Er jo tydeligvis noen tusen flere ansatte elektrikere enn tømrere i Norge i følge utdanning.no, så også her ligger yrkene rimelig likt. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Om det var bare lett å tjene 700k i året som tømrer hadde vel fler valgt yrket, hva? Hehe, samme tenke jeg Lønna varierer nok en del, ja Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Det er da ekstremt mange som velger det? Ikke ekstremt mange, ser flere av skolene i Bergen har lagt ned linjen. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Ikke ekstremt mange, ser flere av skolene i Bergen har lagt ned linjen. Her ihvertfall er det ekstremt mange som velger det.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 Morn her nei nå mere GTA V da ikke noe mld nå eller da. Er den GTA V guiden jeg venter på da det klør etter oppdrag og kan få litt mere hjelp fra den GTA V guiden da, jo jeg kan gjøre oppdrag men guiden gjør det lettere hvis jeg låser meg fast da. Som jeg sikkert gjør et sted i GTA V da. For den guiden gjør det litt lettere da for meg da, fått in 20.000.$ bare kjøre taxi+ å sette penge alle penga på aksjer da. For politi eller sykhus skal faen ikke ha 1$ fra meg da, for et spill da ps er litte penger for dere da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. september 2013 Rapporter Del Skrevet 25. september 2013 GTA V guide til 200-ish er waste, no offence. God dag forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå