Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva faen er det med cdon, :nei: jeg synes cdon er noen jevla suppe huer da :hrm::huh: . Cdon da ikke du jeg mener da :)

 

Nå er det vel neppe CDON sin feil at spillet på mirakulast vis har blitt borte hos Posten, men men.

De la jo inn en ny bestilling på Fredag, og den ble jo ikke sendt før i dag. Såeh.. får krysse fingrene og håpe at jeg får det i morgen.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kjempe smart å la fremtiden sin avgjøres av noen random folk på internett. Bekreftet den øverste kommentaren :tease:

 

Ser ut som dem sier seg enig i at tømrer er beste valget for meg, ikke bestemmer.

Har alt bestemt meg for tømrer, vil trives godt i lag med en klasse med kompiser jeg alt kjenner fra før av + lite teori og mye praktisk, noe som er perfekt for meg.

 

Elektro var første valg helt til jeg fikk prøve meg på bygg og -anlegg.

HMS = helse, miljø og sikkerhet. Bare for å hjelpe litt :p

 

Takk, MTK! :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

 

Du er inne på noe der, kompis!

Tømrer er nok et fint yrke det, spesielt i fint vær, men tror ikke du skal høre for mye på gullhistoriene her. Yrkene du nevner har ganske lik lønning, men det avhenger selvfølgelig av hvor mye overtid osv man har. At elektro har mer dokumentasjon oh matte kan nok sikkert stemme, men det er ikke fraværende på bygg og anlegg heller. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tømrer er nok et fint yrke det, spesielt i fint vær, men tror ikke du skal høre for mye på gullhistoriene her. Yrkene du nevner har ganske lik lønning, men det avhenger selvfølgelig av hvor mye overtid osv man har. At elektro har mer dokumentasjon oh matte kan nok sikkert stemme, men det er ikke fraværende på bygg og anlegg heller. :)

 

Takk for et godt og skikkelig svar! :)

Lenke til kommentar

Men flesteparten tjener ikke i nærheten av det. Man kan også tjene godt som elektriker i Nordsjøen f.eks.

 

Gjør dem ikke? Jeg har hørt at det er veldig lett å tjene penger der jeg, er vell bare i gi en innsats?

 

Ja men da er man offshore da, og som regel tjener man fett på alt offshore arbeid.

Lenke til kommentar

Morn her nei nå mere GTA V da ikke noe mld nå eller da. :hm: Er den GTA V guiden jeg venter på da det klør etter oppdrag og kan få litt mere hjelp fra den GTA V guiden da, jo jeg kan gjøre oppdrag men guiden gjør det lettere hvis jeg låser meg fast da. Som jeg sikkert gjør et sted i GTA V da. For den guiden gjør det litt lettere da for meg da, fått in 20.000.$ bare kjøre taxi+ å sette penge alle penga på aksjer da. For politi eller sykhus skal faen ikke ha 1$ fra meg da, for et spill da :green: ps er litte penger for dere da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...