sj3f Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Nei, men nå er det da snakk om gjennomsnittlig lønn. Hva du kan forvente. Igjen; ta det med Kurio istedet, jeg bare påpekte det han sa... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Husker når jeg tok på en ledning med 230 Volt som var usikkret, hoppet godt til for å si det sånn. Anbefales ikke Har selv tatt på en halvveis demontert lysbryter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Anbefales ikke Har selv tatt på en halvveis demontert lysbryter. Hørtes ikke godt ut Nei, men nå er det da snakk om gjennomsnittlig lønn. Hva du kan forvente. Igjen; ta det med Kurio istedet, jeg bare påpekte det han sa... Jaja. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Snekker er IKKE bygg og Anlegg! Anbefales ikke Har selv tatt på en halvveis demontert lysbryter. Gjorde det samme, når jeg var liten, det var litt av en "karamell" Hørtes ikke godt ut Jaja. IKT, gleder meg allerede (2. år ) Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Tømrer er det som frister meg. Liker å jobbe fysisk og tungt arbeid gjør meg ikke noe så lenge jeg ikke skader meg selv av det. Å jobbe i pissvær har jeg regnet med men skal nok gå fint så. Bra lønning er d et også. Som sagt, var det yrket jeg hadde tatt, hvis jeg hadde hatt helse til det. Men pga helsen, så måtte jeg velge noe annet. Jobbe i pissvær, det er piss det Men alt går. Og når man jobber på tak, så er du jo sikret. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Ut ifra min erfaring, så ligger håndverkere generelt på lik lønn. Give or take 10k +-.. Derimot, er man bas, HMS sertifisert etc etc etc kan lønningene fort bli mye bedre. :=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Snekker er IKKE bygg og Anlegg! Gjorde det samme, når jeg var liten, det var litt av en "karamell" IKT, gleder meg allerede (2. år ) Hva kategoriserer dem snekker som da? Som sagt, var det yrket jeg hadde tatt, hvis jeg hadde hatt helse til det. Men pga helsen, så måtte jeg velge noe annet. Jobbe i pissvær, det er piss det Men alt går. Og når man jobber på tak, så er du jo sikret. Det var synd det, gitt. Hva ble det i steden for da om jeg får spørre? Sikret og sikret. Ut ifra min erfaring, så ligger håndverkere generelt på lik lønn. Give or take 10k +-.. Derimot, er man bas, HMS sertifisert etc etc etc kan lønningene fort bli mye bedre. :=) HMS seritifsert, hva vil det si? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Var da ikke store forskjellen? Vet du hva forskjellen er? Er normal eletrikker begynner på 300.000 i året og etter 10 år i faget tjener du 400.000, det er ikke tatt stilling til her. Snekker tjener 400 og fort 500 og 600 når du paserer litt over 20. Bygg og anlegg er mye snekkring, så kan bli utdannet til snekker med fagbrevet Marius.. Endret 24. september 2013 av Kurio Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Vet du hva forskjellen er? Er normal eletrikker begynner på 300.000 i året og etter 10 år i faget tjener du 400.000, det er ikke tatt stilling til her. Snekker tjener 400 og fort 500 og 600 når du paserer litt over 20. Tømrer da? Endret 24. september 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Sikret og sikret. Tror du de sender deg opp uten å sikre deg skikkelig? Hvor er HMSen der? Endret 24. september 2013 av sj3f Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Vet du hva forskjellen er? Er normal eletrikker begynner på 300.000 i året og etter 10 år i faget tjener du 400.000, det er ikke tatt stilling til her. Snekker tjener 400 og fort 500 og 600 når du paserer litt over 20. Bygg og anlegg er mye snekkring, så kan bli utdannet til snekker med fagbrevet Marius.. Vet du ikke hva gjennomsnitt betyr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Tror du de sender deg opp uten å sikre deg skikkelig? Hvor er HMSen der? Nå lo jeg godt as, wooooooooow. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Tømrer da? Vell, kjenner en som er 22 og tjener 700 på det, så er gode penger å tjene, men mye fysisk arbeid. Vet du ikke hva gjennomsnitt betyr? Nei kan du lære meg det, hva er det? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Første rypa jeg har skutt! Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Noob, bf3 autoaim.exe installed hax Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Nå lo jeg godt as, wooooooooow. Jeg også ass xDxDxDxDxD, leeeeeeeel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Vell, kjenner en som er 22 og tjener 700 på det, så er gode penger å tjene, men mye fysisk arbeid. Wow, god lønning det der as! Fysisk arbeid er hva jeg liker og foretrekker, teori er skjit. Jeg også ass xDxDxDxDxD, leeeeeeeel Herrejesus, når skal du slutte å lel'e i Skjiten? Morsomste var at du var blant dem som mislikte det så sterkt også gjør du det selv as, lel in ur face. Første rypa jeg har skutt! GG Noob, bf3 autoaim.exe installed hax "bf3-autoaimhax.exe" installed. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Herrejesus, når skal du slutte å lel'e i Skjiten? Morsomste var at du var blant dem som mislikte det så sterkt også gjør du det selv as, lel in ur face. Smalt fra rette ræva Lel'er aldri i sjiten Du må være dum får å ikke fatte at det for tull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Smalt fra rette ræva Lel'er aldri i sjiten Du må være dum får å ikke fatte at det for tull Dum som et brød. http://www.youtube.com/watch?v=lETmskoqh30 En vakker dag så skal jeg lære meg å komponere noe så bra Men ehm, gutta? Flertallet stemmer for tømrer, aye? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 Tømrer. Penger, muskler, barskt og damer. Hva mer trenger man? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå