Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Anbefales ikke :p

Har selv tatt på en halvveis demontert lysbryter.

 

Hørtes ikke godt ut :p

 

 

Nei, men nå er det da snakk om gjennomsnittlig lønn. Hva du kan forvente. Igjen; ta det med Kurio istedet, jeg bare påpekte det han sa...

 

Jaja.

Lenke til kommentar

 

Tømrer er det som frister meg. Liker å jobbe fysisk og tungt arbeid gjør meg ikke noe så lenge jeg ikke skader meg selv av det. Å jobbe i pissvær har jeg regnet med men skal nok gå fint så. Bra lønning er d et også.

 

 

 

Som sagt, var det yrket jeg hadde tatt, hvis jeg hadde hatt helse til det. Men pga helsen, så måtte jeg velge noe annet. Jobbe i pissvær, det er piss det :p Men alt går. Og når man jobber på tak, så er du jo sikret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Snekker er IKKE bygg og Anlegg!

 

Gjorde det samme, når jeg var liten, det var litt av en "karamell" :p

 

IKT, gleder meg allerede (2. år :()

 

Hva kategoriserer dem snekker som da?

 

 

 

Som sagt, var det yrket jeg hadde tatt, hvis jeg hadde hatt helse til det. Men pga helsen, så måtte jeg velge noe annet. Jobbe i pissvær, det er piss det :p Men alt går. Og når man jobber på tak, så er du jo sikret.

 

Det var synd det, gitt. Hva ble det i steden for da om jeg får spørre? :)

Sikret og sikret. :p

 

 

Ut ifra min erfaring, så ligger håndverkere generelt på lik lønn. Give or take 10k +-.. Derimot, er man bas, HMS sertifisert etc etc etc kan lønningene fort bli mye bedre. :=)

 

HMS seritifsert, hva vil det si?

Lenke til kommentar

 

Var da ikke store forskjellen? :hmm:

 

 

779e021dabfa4bb206e56c662c687022.png

 

c64e070f3eae83ebd8ddc6f21d5dd668.png

 

 

 

Vet du hva forskjellen er? Er normal eletrikker begynner på 300.000 i året og etter 10 år i faget tjener du 400.000, det er ikke tatt stilling til her.

 

Snekker tjener 400 og fort 500 og 600 når du paserer litt over 20. Bygg og anlegg er mye snekkring, så kan bli utdannet til snekker med fagbrevet Marius..

Endret av Kurio
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Vet du hva forskjellen er? Er normal eletrikker begynner på 300.000 i året og etter 10 år i faget tjener du 400.000, det er ikke tatt stilling til her.

 

Snekker tjener 400 og fort 500 og 600 når du paserer litt over 20.

 

Tømrer da?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

 

Vet du hva forskjellen er? Er normal eletrikker begynner på 300.000 i året og etter 10 år i faget tjener du 400.000, det er ikke tatt stilling til her.

 

Snekker tjener 400 og fort 500 og 600 når du paserer litt over 20. Bygg og anlegg er mye snekkring, så kan bli utdannet til snekker med fagbrevet Marius..

Vet du ikke hva gjennomsnitt betyr?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Vell, kjenner en som er 22 og tjener 700 på det, så er gode penger å tjene, men mye fysisk arbeid.

 

Wow, god lønning det der as!

Fysisk arbeid er hva jeg liker og foretrekker, teori er skjit.

 

 

Jeg også ass xDxDxDxDxD, leeeeeeeel

 

Herrejesus, når skal du slutte å lel'e i Skjiten? Morsomste var at du var blant dem som mislikte det så sterkt også gjør du det selv as, lel in ur face.

 

 

Første rypa jeg har skutt! :w00t:

z0SkuD7.jpg

 

GG :p

 

 

Noob, bf3 autoaim.exe installed hax

 

"bf3-autoaimhax.exe" installed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...