Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet litt nå, ser ut som den bilen som følger med karakteren kan pimpes og brukes som normalt. Den vil bare spawne utenfor huset igjen i samme stand som du fikset den. Vet ikke om garasjene med plass til 2 biler faktisk lagrer begge, har parkert to stykker der, men glemte å sjekke dette før jeg sluttet av for kvelden, kan sjekke i morgen om begge bilene fortsatt står der! Vil tro at om du bruker noen av de bilene og ødelegger dem så er de borte for godt. Men moro er det i hvert fall! :D

 

Skulle jo tro at bilene du vraker blir borte, men det er jo litt dumt å bruke mye penger på en bil i tilfelle du ødelegger den senere. Uansett, sjekk ut: Rockstar anbefaler å ikke bruke garasjen. (Playday.no)

 

iGlenn har du fått GTA V nå???, :) et lite tips sett pengene dine på aksjer hvis du blir tatt av politi og du har exe 2500.$ da må du betale fra ca fra 100.$ til 300$. men er det under 100$ dollar tar ikke ikke noe exe 125$ da tar ca 5$ til 15$, du taper mindre da du setter pengene inn på aksjer en da du må betale exe 250$ til sykhus eller om du blir tatt av politi da iGlenn :)

 

Takker for tipset!

Har dessverre ikke fått det enda, selv om det er en hel(!) uke siden release.

Ser at de har oppdatert ordren de la inn på fredag, og det ser ut som det er blitt sendt i dag.. så da er det bare å krysse fingrene for at jeg har det i morgen. :p

Det eksemplaret jeg forhåndsbestilte er enkelt og greit borte. Er ikke kommet til nå, og jeg har ingen tro på at det noensinne kommer til å dukke opp.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

 

Skulle jo tro at bilene du vraker blir borte, men det er jo litt dumt å bruke mye penger på en bil i tilfelle du ødelegger den senere. Uansett, sjekk ut: Rockstar anbefaler å ikke bruke garasjen. (Playday.no)

 

 

Takker for tipset!

Har dessverre ikke fått det enda, selv om det er en hel(!) uke siden release.

Ser at de har oppdatert ordren de la inn på fredag, og det ser ut som det er blitt sendt i dag.. så da er det bare å krysse fingrene for at jeg har det i morgen. :p

Det eksemplaret jeg forhåndsbestilte er enkelt og greit borte. Er ikke kommet til nå, og jeg har ingen tro på at det noensinne kommer til å dukke opp.

Hva faen er det med cdon, :nei: jeg synes cdon er noen jevla suppe huer da :hrm::huh: . Cdon da ikke du jeg mener da :)

Lenke til kommentar

 

Roflmao.

 

Stund til jeg skal gjøre valget enda men likevell sitter jeg å funderer på enten elektrofag eller bygg og -anlegg neste år...

 

Elektriker = Fare for støt

 

Bygg og anlegg = fysisk tungt arbeid, jobbe i regn (det må du som trikker også), kaldt om vinteren (som trikker også).

 

Er nok mye mer og, men jeg hadde valgt bygg og anlegg. Helst tømrer, det syns jeg virker kjekkest. Hadde jeg hatt kropp og helse til det, så hadde jeg valgt det i dag. Og ikke BUA (Barne og umgdomsfag arbeider).

Lenke til kommentar

VG1 elektro kan ikke bli mye værre, kjedelig, lite lærerikt og masse matte. Dessuten tjener en eletriker helt ræv kontra en snekker f.eks. No thank you.

 

Ja det er mye matte, og du bruker mye matte i "felten" og. Er ikke alltid du kan fiske frem kalkulatoren, og få den til å gjøre jobben for deg. Så du må være litt glad i matte. Egenlig feil av meg å si det, for jeg er ikke trikker. Men har jobbet vedisden av mange, og vet at de regner ofte. Så mangt det ikke er gjort for de på tegningen.

Lenke til kommentar

Er det og, men det er farlig å jobbe som tømrer og. Du er jo på taket av hus mange ganger.

 

Men jobbet med en, som fikk strøm gjennom kroppen (han holdt en strøm førene ledning i en hånd, og den andre i den andre hånden). Han følte seg fin, men ble sendt til sykehuset av sjefen. 30minutt etter han kom på sykehuset, så stoppet hjertet. Hadde det ikke vært for sjefen, så hadde han nok vært død nå.

Lenke til kommentar

Ja, for man forstyrrer kroppens eletriske signaler og det er derfor det er lurt å ta en tur til legen vis man får seg ett voldsomt strømstøt.

 

God dag :) . Jobba litt som snekker siste dagene og har stanga i noen takbjelker, dratt til meg selv med ett brekkjern og slikt. Det er risiko overralt og ting skjer fort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Elektriker = Fare for støt

 

Bygg og anlegg = fysisk tungt arbeid, jobbe i regn (det må du som trikker også), kaldt om vinteren (som trikker også).

 

Er nok mye mer og, men jeg hadde valgt bygg og anlegg. Helst tømrer, det syns jeg virker kjekkest. Hadde jeg hatt kropp og helse til det, så hadde jeg valgt det i dag. Og ikke BUA (Barne og umgdomsfag arbeider).

 

Tømrer er det som frister meg. Liker å jobbe fysisk og tungt arbeid gjør meg ikke noe så lenge jeg ikke skader meg selv av det. Å jobbe i pissvær har jeg regnet med men skal nok gå fint så. Bra lønning er d et også.

 

 

VG1 elektro kan ikke bli mye værre, kjedelig, lite lærerikt og masse matte. Dessuten tjener en eletriker helt ræv kontra en snekker f.eks. No thank you.

 

Det var som jeg trodde ja, masse matte og piss. Har sittet og fundert en god stund nå og lurer forøvrig om at jeg skal droppe alt med elektro og heller gjør snekker/tømrer arbeid.

Bygg og -anlegg er nok det desidert beste valge for meg.

 

 

Er det og, men det er farlig å jobbe som tømrer og. Du er jo på taket av hus mange ganger.

 

Men jobbet med en, som fikk strøm gjennom kroppen (han holdt en strøm førene ledning i en hånd, og den andre i den andre hånden). Han følte seg fin, men ble sendt til sykehuset av sjefen. 30minutt etter han kom på sykehuset, så stoppet hjertet. Hadde det ikke vært for sjefen, så hadde han nok vært død nå.

 

Selvfølgelig er det en jo en risiko men ehm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det bilde du postet betyr ikke nødvendigvis at alle elektrikker tjener 412k-ish.

Snekker aner jeg ikke hvor mye tjener men dem tjener sikkert bra men vet ikke om dem nødvendigvis tjener bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...