Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kåt jævel det der :p

Lurer på faen på de i Rockstar Games hva de driver med til å tenke på da, setter inn en over kåt bikkje som er sex gal etter andre tisper da.??? Men til syvene og sist fikk jeg jeg jevla good latter for det første shop shop gjorde og få seg et nr da ha ha :green::green: så etter en film men nei ser ikke noe på nett da

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Vet ærlig talt ikke, er jo ofte du må bruke en annen bil i oppdrag, da får man avogtil melding om at bilen din er tauet og kan hentes mot en liten betaling, men ellers vet jeg ikke.. Har ikke turt å prøve. :p Skulle vert noe sånn at man velger de bilene som skal lagres i garasjen, og de vil da alltid være tilgjengelig der når man er innom.. Men vet som sagt ikke, skummelt å sjekke ut sånne ting. :lol:

 

Skamkult at bilen kan taues bort og sånn da!

Håper egentlig at bilen(e) du setter i garasjen alltid er tilgjengelig der. Er jo litt dumt å bruke mye penger på en bil, for så å være "uheldig" å vrake den.

Syns du burde finne ut av dette! :D

 

Det er jo typisk, det. :p

 

 

Min erfaring med spillet er at du aldri vet om bilen din står i garasjen. Jeg har begynt å pimpe opp bilen min. Men den forsvant fra garasjen min. Etter å vært "hjemme" noen ganger, står bilen på utsiden på andre siden av huset. Jeg kjørte den inn i garasjen igjen. Men nå er den jaggu borte igjen. Og jeg har ikke fått noen beskjed på det. :p Så hvor den befinner seg nå, vet jeg ikke...hehe.

 

Jepp, makan til uflaks.

Høres litt merkelig ut det der med bilene dine at de bare plutselig forsvinner og dukker opp igjen på et senere tidspunkt! :grin2:

Lenke til kommentar

 

Skamkult at bilen kan taues bort og sånn da!

Håper egentlig at bilen(e) du setter i garasjen alltid er tilgjengelig der. Er jo litt dumt å bruke mye penger på en bil, for så å være "uheldig" å vrake den.

Syns du burde finne ut av dette! :D

Har testet litt nå, ser ut som den bilen som følger med karakteren kan pimpes og brukes som normalt. Den vil bare spawne utenfor huset igjen i samme stand som du fikset den. Vet ikke om garasjene med plass til 2 biler faktisk lagrer begge, har parkert to stykker der, men glemte å sjekke dette før jeg sluttet av for kvelden, kan sjekke i morgen om begge bilene fortsatt står der! Vil tro at om du bruker noen av de bilene og ødelegger dem så er de borte for godt. Men moro er det i hvert fall! :D

Lenke til kommentar

iGlenn har du fått GTA V nå???, :) et lite tips sett pengene dine på aksjer hvis du blir tatt av politi og du har exe 2500.$ da må du betale fra ca fra 100.$ til 300$. men er det under 100$ dollar tar ikke ikke noe exe 125$ da tar ca 5$ til 15$, du taper mindre da du setter pengene inn på aksjer en da du må betale exe 250$ til sykhus eller om du blir tatt av politi da iGlenn :)

Lenke til kommentar

Moderatormelding


En ny runde med opprydding har funnet sted. Som jeg skrev forrige gang, dere oppfordres til å rapportere regelbrudd. Å kommentere regelbrudd i tråden fører bare til off-topic og dårlig stemning blant øvrige brukere. Minner også om at det er mulig å ignorere brukere på forumet.

Tråden åpnes igjen ved midnatt.

Reaksjoner på moderering kan tas på PM.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...