Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Hmmm..CDON pleier jo å være kjappe, de. Bestillte spill til madammen på søndag, de sendte på mandag og vi hadde det på tirsdag. :) Og det har skjedd hver gang.

Selv kjøpte jeg GTA V på Elkjøp kl. 10 på release-dagen. Fikk det da for 399,-. :)

 

Har aldri hatt problemer med ting fra CDON jeg heller.. før nå.

Og når det først skulle oppstå et problem, så måtte det selvfølgelig være med GTA. :hrm:

 

 

Som skrevet over, jepp! :D Fant den Bugatti-bilen i sted, skal visst være en av de raskeste på spillet.. Herlig! Selv om det alltid ender med at jeg fikser dem opp og customizer dem til de er perfekt, for så å lagre dem i en garasje da jeg ikke vil miste dem. :hrm:

 

Sier de at spillet er sendt? Hvis ikke hadde jeg faktisk avbestilt og kjøpt et annet sted, er jo ganske langt over grensen for en forhåndsbestilling nå. Var skeptisk en stund, men til syvende og sist utrolig glad for at jeg kjøpte hos GameZone, havnet i postkassen dagen før release. :)

 

Hvordan er dette med biler og sånt; la oss si at du styler bilen litt opp, og stikker og lagrer den i garasjen. Etterpå kjører du ut og kræsjer den. Vil den spawne i garasjen igjen eller er blir den borte?

 

Ja, de påstår at spillet er sendt. Så det er nok kommet bort hos Posten vil jeg tro. De har sendt et ekstra eksemplar som jeg skal returnere når jeg får det, så det blir vel sendt over helga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har aldri hatt problemer med ting fra CDON jeg heller.. før nå.

Og når det først skulle oppstå et problem, så måtte det selvfølgelig være med GTA. :hrm:

 

 

 

Hvordan er dette med biler og sånt; la oss si at du styler bilen litt opp, og stikker og lagrer den i garasjen. Etterpå kjører du ut og kræsjer den. Vil den spawne i garasjen igjen eller er blir den borte?

 

Ja, de påstår at spillet er sendt. Så det er nok kommet bort hos Posten vil jeg tro. De har sendt et ekstra eksemplar som jeg skal returnere når jeg får det, så det blir vel sendt over helga.

Vet ærlig talt ikke, er jo ofte du må bruke en annen bil i oppdrag, da får man avogtil melding om at bilen din er tauet og kan hentes mot en liten betaling, men ellers vet jeg ikke.. Har ikke turt å prøve. :p Skulle vert noe sånn at man velger de bilene som skal lagres i garasjen, og de vil da alltid være tilgjengelig der når man er innom.. Men vet som sagt ikke, skummelt å sjekke ut sånne ting. :lol:

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Men vil det da kunne spilles på en annen PS3?

 

Jeg vil vel tro det. Men du må nok logge inn på din egen bruker på hans PS3, tenker jeg.

 

 

Har aldri hatt problemer med ting fra CDON jeg heller.. før nå.

Og når det først skulle oppstå et problem, så måtte det selvfølgelig være med GTA. :hrm:

 

 

 

Hvordan er dette med biler og sånt; la oss si at du styler bilen litt opp, og stikker og lagrer den i garasjen. Etterpå kjører du ut og kræsjer den. Vil den spawne i garasjen igjen eller er blir den borte?

 

Ja, de påstår at spillet er sendt. Så det er nok kommet bort hos Posten vil jeg tro. De har sendt et ekstra eksemplar som jeg skal returnere når jeg får det, så det blir vel sendt over helga.

Det er jo typisk, det. :p

 

 

Min erfaring med spillet er at du aldri vet om bilen din står i garasjen. Jeg har begynt å pimpe opp bilen min. Men den forsvant fra garasjen min. Etter å vært "hjemme" noen ganger, står bilen på utsiden på andre siden av huset. Jeg kjørte den inn i garasjen igjen. Men nå er den jaggu borte igjen. Og jeg har ikke fått noen beskjed på det. :p Så hvor den befinner seg nå, vet jeg ikke...hehe.

Lenke til kommentar

 

Har aldri hatt problemer med ting fra CDON jeg heller.. før nå.

Og når det først skulle oppstå et problem, så måtte det selvfølgelig være med GTA. :hrm:

 

 

 

Hvordan er dette med biler og sånt; la oss si at du styler bilen litt opp, og stikker og lagrer den i garasjen. Etterpå kjører du ut og kræsjer den. Vil den spawne i garasjen igjen eller er blir den borte?

 

Ja, de påstår at spillet er sendt. Så det er nok kommet bort hos Posten vil jeg tro. De har sendt et ekstra eksemplar som jeg skal returnere når jeg får det, så det blir vel sendt over helga.

iGlenn av bestill GTA V hos cdon kjøpe det hos gamezone de får det inn GTA V til mandagen den 25 i 9 ca 2 til 3 dager så har du spillet da

Grand Theft Auto 5 360 GTA V / GTA 5

 

 

Joking trenger et KP. :)

Hva er et kp ???? :)

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fikse på de bilene jeg stjeler i GTA V da, de er nesten ikke kjøre bare etter på jo litt da men de er nesten total vrak da ha ha. For dekkene er bøyet innover da umulig og kjøre og svinge da, etter meg var purke faen bilen var vanskelig og styre og kjørte som en skill pade i fart nesten da jeg greide å kjøre fra purken da grunnen jeg ranet en kiosk, senere i GTA V så kjørte jeg ned en skråning så exploderte bilen og jeg DEAD e :green: :green: :green: etter på :whistle::thumbup:

Lenke til kommentar

Enig, søvn trengs!

 

Har du GTA V da MariusJS da, hvis ikke se her :green: :green: :green: :green: :green: (kjøpe) ikke her er det da midlertidig utsolgt bekreftet 24.09.2013 gamezone er tomme for GTA V :whistle: he he

 

Er ikke noe problem å fikse de bilene man rapper. Har pimpa 2 stk, jeg. Lakkert dem, bytta felger, satt på spoilere. Har kjøpt en stor garasje hvor jeg oppbevarer dem. :)

Hvis det er noen biler jeg ikke kjører rett i vegen, eller rett på en politi bi,l er det rød lys er full speed samme på gult og grønt. Men kjører jeg taxi da kjører jeg mye penere da :devil: men det er vil mann kjøring da oxo noen ganger da

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

 

Har du GTA V da MariusJS da, hvis ikke se her :green: :green: :green: :green: :green: (kjøpe) ikke her er det da midlertidig utsolgt bekreftet 24.09.2013 gamezone er tomme for GTA V :whistle: he he

Hvis det er noen biler jeg ikke kjører rett i vegen, eller rett på en politi bi,l er det rød lys er full speed samme på gult og grønt. Men kjører jeg taxi da kjører jeg mye penere da :devil: men det er vil mann kjøring da oxo noen ganger da

Jasså, du kjøpte så mange? :p

Nei, jeg "boikotter" helt til det kommer til PC :( (har faktisk en 360 stående på rommet, men den blir ikke brukt noe særlig... Utenom Netflix noen ganger :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...