Gjest Slettet+412 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Tar kvelden, natta! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Blir GTA V lagret på Rockstars "skylagring" slik at man kan logge på kontoen sin og fortsette story'en der man slapp på en annet PS3? *Bump* Anyone? Endret 21. september 2013 av sj3f Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Kjøpte meg Grand Theft Auto V Limited Edition Strategy Guide Morn Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 6 oppdrag har blitt gjort da, men flere blir gjort siden da Ooooki, trodde ikke du hadde gjort noen, jeg. Jeg tenkte egentlig aldri over å spille det online, så skal ikke uttale meg noe om det.. Men hadde mange timer med spilling selv om storien var ferdig, er så utrolig mye moro og dumt man kan finne på i et sånt spill. På den tiden man bruker fra fullført oppdrag til å hente et nytt, tror jeg at jeg havner i noe random kaos i hvertfall halvparten av gangene. Enten det er politi, fjellkjøring, random skyting eller noe annet. GTA V har heldigvis utrolig mye man kan gjøre ved siden av hovedhistorien, så skal nok i hvert fall holde meg opptatt frem til online kommer. Blir selvfølgelig kjøp på PC når det kommer, så man får moddet inn nye biler osv, det er nesten like moro som GTA selv. Ja, spillte også masse utenom historiene...hehe. Og hadde det artig med glitchene. Som f.eks huskestativet i lekeparken. Kjører man bilen inntil den, blir man jo kastet laaaangt vekk. Lett at det skjer noe sprøtt når man i oppdrag også, ja. Hittil syns jeg GTA V er helt rått. *Bump* Anyone? Hmmm..Jeg troooor ikke det, men skal selvfølgelig ikke sverge på det. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Må være noe galt med konsollene dine. Lagger ingenting her. ja, er nok de det er noe galt med, kun jeg i hele verden som har problemer med lagg... Ta deg en søkerunde, og fortell meg at det er mine konsoller det er noe galt med.. Endret 21. september 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 ja, er nok de det er noe galt med, kun jeg i hele verden som har problemer med lagg... Ta deg en søkerunde, og fortell meg at det er mine konsoller det er noe galt med.. Er det ps3 du har GTA V til ChillZoNe, se her Så mye dårligere er digital-GTA Diskbasert versjon er å anbefale. og Nå er rekorden slått GTA V når milliarden raskere enn noen andre. du kan kjøpe cd versjonen den lager ikke, GTA V ps3 GTA V xbox 360 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hmmm..Jeg troooor ikke det, men skal selvfølgelig ikke sverge på det. Går det an å kopiere lagret spill over på en USB-stick da, for og så spille det på en annen PS3? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Går det an å kopiere lagret spill over på en USB-stick da, for og så spille det på en annen PS3? Er det fra krom sin ps3 sj3f da, har krom ps+ har du ps+ . Hvis ja kan ikke du låne krom sinn ps3 bruker da hvis saven fra krom sin ps3 inn mappen der save ligger og da kan du hente det ut hos deg da??? Går det an å kopiere lagret spill over på en USB-stick da, for og så spille det på en annen PS3? Skal se nå, jeg begynner på nytt i GTA V kom ca 9% da jeg sist gang, skal se om saven kan copyers over til usb stick grunnen til jeg slettet alle save er Grand Theft Auto V Limited Edition Strategy Guide da. vet ikke engang hasj farmen er en gang i spillet nesten da Endret 21. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 ja, er nok de det er noe galt med, kun jeg i hele verden som har problemer med lagg... Ta deg en søkerunde, og fortell meg at det er mine konsoller det er noe galt med.. Ikke vet jeg. Men jeg vet hvertfall at det ikke lagger en dritt her. Det samme hos mange andre. Jeg har vel en superkonsoll jeg da, siden det ikke lagger her. Går det an å kopiere lagret spill over på en USB-stick da, for og så spille det på en annen PS3? Det burde vel gå. Eller som Fleischmann sier...har du PS+ burde det vel også gå. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Er det fra krom sin ps3 sj3f da, har krom ps+ har du ps+ . Hvis ja kan ikke du låne krom sinn ps3 bruker da hvis saven fra krom sin ps3 inn mappen der save ligger og da kan du hente det ut hos deg da??? Ja, det er fra hans PS3. Verken jeg eller han har PS+ Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Det burde vel gå. Eller som Fleischmann sier...har du PS+ burde det vel også gå. Da får jeg Krom til å gjøre det... hvis den jævelen bare våkner! Takk! Endret 21. september 2013 av sj3f Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ikke vet jeg. Men jeg vet hvertfall at det ikke lagger en dritt her. Det samme hos mange andre. Jeg har vel en superkonsoll jeg da, siden det ikke lagger her. Antar det, noen er jo alltid spesielt heldige når det kommer til HW... Jeg er kanskje litt kresen på FPS; men har ikke funnet en xbox eller PS3 det ikke lagger på... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ja, det er fra hans PS3. Verken jeg eller han har PS+ Og copy save går fint testet med 2 save og de fikk jeg copyert inn på usb sticken min 2 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Og copy save går fint testet med 2 save og de fikk jeg copyert inn på usb sticken min Sweeeeet! Takk, Joking Endret 21. september 2013 av sj3f Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Joking trenger et KP. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Og copy save går fint testet med 2 save og de fikk jeg copyert inn på usb sticken min Funker det bare hvis man har PS Plus abonnement? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Funker det bare hvis man har PS Plus abonnement? Bare putt minnepinnen i USB-porten. Velg save'n og velge kopiér eller noe slikt. Jeg har gjort det med mine som en backup. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Bare putt minnepinnen i USB-porten. Velg save'n og velge kopiér eller noe slikt. Jeg har gjort det med mine som en backup. Men vil det da kunne spilles på en annen PS3? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Men vil det da kunne spilles på en annen PS3? Alt det du har spurt om hittil er mulig på Xbox 360... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå