Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6 oppdrag har blitt gjort da, men flere blir gjort siden da

 

Ooooki, trodde ikke du hadde gjort noen, jeg. :)

 

 

Jeg tenkte egentlig aldri over å spille det online, så skal ikke uttale meg noe om det.. Men hadde mange timer med spilling selv om storien var ferdig, er så utrolig mye moro og dumt man kan finne på i et sånt spill. På den tiden man bruker fra fullført oppdrag til å hente et nytt, tror jeg at jeg havner i noe random kaos i hvertfall halvparten av gangene. Enten det er politi, fjellkjøring, random skyting eller noe annet. :D GTA V har heldigvis utrolig mye man kan gjøre ved siden av hovedhistorien, så skal nok i hvert fall holde meg opptatt frem til online kommer.

 

Blir selvfølgelig kjøp på PC når det kommer, så man får moddet inn nye biler osv, det er nesten like moro som GTA selv.

 

Ja, spillte også masse utenom historiene...hehe. Og hadde det artig med glitchene. :D Som f.eks huskestativet i lekeparken. :p Kjører man bilen inntil den, blir man jo kastet laaaangt vekk. :D

Lett at det skjer noe sprøtt når man i oppdrag også, ja. Hittil syns jeg GTA V er helt rått. :)

 

 

*Bump*

 

Anyone? :p

 

Hmmm..Jeg troooor ikke det, men skal selvfølgelig ikke sverge på det. :)

Lenke til kommentar

ja, er nok de det er noe galt med, kun jeg i hele verden som har problemer med lagg... Ta deg en søkerunde, og fortell meg at det er mine konsoller det er noe galt med..

Er det ps3 du har GTA V til ChillZoNe, se her Så mye dårligere er digital-GTA Diskbasert versjon er å anbefale. og Nå er rekorden slått GTA V når milliarden raskere enn noen andre. du kan kjøpe cd versjonen den lager ikke,

GTA V ps3 :green: :green:

GTA V xbox 360 :green: :green:

post-281153-0-62312800-1379761196_thumb.jpg

Lenke til kommentar

 

Går det an å kopiere lagret spill over på en USB-stick da, for og så spille det på en annen PS3?

Er det fra krom sin ps3 sj3f da, har krom ps+ har du ps+ . Hvis ja kan ikke du låne krom sinn ps3 bruker da hvis saven fra krom sin ps3 inn mappen der save ligger og da kan du hente det ut hos deg da???

 

 

Går det an å kopiere lagret spill over på en USB-stick da, for og så spille det på en annen PS3?

Skal se nå, jeg begynner på nytt i GTA V kom ca 9% da jeg sist gang, skal se om saven kan copyers over til usb stick

grunnen til jeg slettet alle save er Grand Theft Auto V Limited Edition Strategy Guide da. vet ikke engang hasj farmen er en gang i spillet nesten da :cry: Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

ja, er nok de det er noe galt med, kun jeg i hele verden som har problemer med lagg... Ta deg en søkerunde, og fortell meg at det er mine konsoller det er noe galt med..

 

Ikke vet jeg. Men jeg vet hvertfall at det ikke lagger en dritt her. ;) Det samme hos mange andre. Jeg har vel en superkonsoll jeg da, siden det ikke lagger her.

 

 

 

Går det an å kopiere lagret spill over på en USB-stick da, for og så spille det på en annen PS3?

Det burde vel gå. Eller som Fleischmann sier...har du PS+ burde det vel også gå. :)

Lenke til kommentar

 

Ikke vet jeg. Men jeg vet hvertfall at det ikke lagger en dritt her. ;) Det samme hos mange andre. Jeg har vel en superkonsoll jeg da, siden det ikke lagger her.

 

Antar det, noen er jo alltid spesielt heldige når det kommer til HW...

 

Jeg er kanskje litt kresen på FPS; men har ikke funnet en xbox eller PS3 det ikke lagger på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...