Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Epilepsien min, har litt anfall følelse så må ta det litt roligere nå da jeg spiller da, har ca spillet ca 10 timer hittil. Spilling for meg er total forbud da, for spill gir meg anfall, men jeg har har gitt FAEN fra første dag rekorden er 3 dager og 3 netter (a) sove 3 timer max fra dag til natt ca 20 timmer pr økt da var nesten sykehuset etter på da :green::green::green::green::green:

 

 

Ah, forstår. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minus meg, som enda ikke har fått det. :grumpy:

 

 

 

Kommet langt ut i historiedelen eller cruiser du bare rundt og lager kaos? :p

Har kommet rundt 35%, men kødder rundt en god del samtidig, så går sakte! Nyter spillet. :D Kan egentlig ikke si noe ved spillet plager meg, det er bare helt fantastisk moro.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke fått mitt hos CDON. :(

 

Enda du forhåndsbestillte det? Da må det vel være noe feil et sted? :ohmy:

 

 

http://www.itblekka.no/index.php se her her det ikke troll, maxi hiver trollene ut hvis di kommer :green:

 

Oh yes. Der er vi ikke like snille som modsa her...hehe. :)

 

 

Vurderer det selv, men det lagger noe grusomt. Prøvd begge konsollene...

 

Må være noe galt med konsollene dine. :p Lagger ingenting her. :)

 

 

Endelig helg, nå blir det GTA for alle pengene! :D

 

Det har det vært her siden tirsdag morgen. :p

 

 

Jeg gjør kruser rundt lager faen skap da, og kjører inn i ræva på purken raner kiosker og kjører taxi men opps iGlenn noen ganger stikker kundene av :grumpy:

 

Du må jo gjøre oppdrag...hehe. Det er DET som er kult, da. :) Da blir det handling, og nye muligheter åpner seg. :)

 

 

Samme her! Spilte aldri noe spesielt GTA IV online, men denne ganger ser det ut som det kan bli virkelig bra.

 

Spillte GTA 4 ofte online. Men det gjaldt å spille sammen med de rette folka, ellers var det ikke noe gøy. :p

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Har kommet rundt 35%, men kødder rundt en god del samtidig, så går sakte! Nyter spillet. :D Kan egentlig ikke si noe ved spillet plager meg, det er bare helt fantastisk moro.

 

Er sånn det skal være, imo.

Halve moroa med GTA er jo å kødde rundt uten mål og mening, og generelt bare lage kaos! :D

 

Enda du forhåndsbestillte det? Da må det vel være noe feil et sted? :ohmy:

 

Jepp.. forhåndsbestilte det i god tid før release også.

Aner ikke hva som har skjedd. Får krysse fingrene for at det dukker opp på magisk vis i morgen! :p

Lenke til kommentar

 

Enda du forhåndsbestillte det? Da må det vel være noe feil et sted? :ohmy:

 

 

 

Oh yes. Der er vi ikke like snille som modsa her...hehe. :)

 

 

 

Må være noe galt med konsollene dine. :p Lagger ingenting her. :)

 

 

 

Det har det vært her siden tirsdag morgen. :p

 

 

 

Du må jo gjøre oppdrag...hehe. Det er DET som er kult, da. :) Da blir det handling, og nye muligheter åpner seg. :)

 

 

 

Spillte GTA 4 ofte online. Men det gjaldt å spille sammen med de rette folka, ellers var det ikke noe gøy. :p

Du spurte ikke ikke :tease: jo jeg gjør det oxo men jeg er ikke så flink til det da men skal gjøre noen til da :green::green:

Lenke til kommentar

Bestilte fra CDON.

Snakket med kundeservice, og ble enig med dem om å legge inn en ny bestlling, for så å returnere det som dukker opp sist. Hvis ikke det jeg forhåndsbestilte dukker opp før 2/10 fikk jeg beskjed om å kontakte dem igjen for reklamasjon. Så nå får vi se.. håper jo selvfølgelig at det ligger i postkassen i morgen, men ærlig talt har jeg ikke høye forventninger for at det skal skje.

Lenke til kommentar
Jepp.. forhåndsbestilte det i god tid før release også.

Aner ikke hva som har skjedd. Får krysse fingrene for at det dukker opp på magisk vis i morgen! :p

 

Hmmm..CDON pleier jo å være kjappe, de. Bestillte spill til madammen på søndag, de sendte på mandag og vi hadde det på tirsdag. :) Og det har skjedd hver gang.

Selv kjøpte jeg GTA V på Elkjøp kl. 10 på release-dagen. Fikk det da for 399,-. :)

 

 

 

Du spurte ikke ikke :tease: jo jeg gjør det oxo men jeg er ikke så flink til det da men skal gjøre noen til da :green::green:

 

Man blir flinkere etterhvert. Det er litt annerledes en fireren. :)

Lenke til kommentar

 

Hmmm..CDON pleier jo å være kjappe, de. Bestillte spill til madammen på søndag, de sendte på mandag og vi hadde det på tirsdag. :) Og det har skjedd hver gang.

Selv kjøpte jeg GTA V på Elkjøp kl. 10 på release-dagen. Fikk det da for 399,-. :)

 

 

 

 

Man blir flinkere etterhvert. Det er litt annerledes en fireren. :)

6 oppdrag har blitt gjort da, men flere blir gjort siden da

Lenke til kommentar

Spillte GTA 4 ofte online. Men det gjaldt å spille sammen med de rette folka, ellers var det ikke noe gøy. :p

Jeg tenkte egentlig aldri over å spille det online, så skal ikke uttale meg noe om det.. Men hadde mange timer med spilling selv om storien var ferdig, er så utrolig mye moro og dumt man kan finne på i et sånt spill. På den tiden man bruker fra fullført oppdrag til å hente et nytt, tror jeg at jeg havner i noe random kaos i hvertfall halvparten av gangene. Enten det er politi, fjellkjøring, random skyting eller noe annet. :D GTA V har heldigvis utrolig mye man kan gjøre ved siden av hovedhistorien, så skal nok i hvert fall holde meg opptatt frem til online kommer.

 

Blir selvfølgelig kjøp på PC når det kommer, så man får moddet inn nye biler osv, det er nesten like moro som GTA selv.

 

 

Er sånn det skal være, imo.

Halve moroa med GTA er jo å kødde rundt uten mål og mening, og generelt bare lage kaos! :D

 

 

Jepp.. forhåndsbestilte det i god tid før release også.

Aner ikke hva som har skjedd. Får krysse fingrene for at det dukker opp på magisk vis i morgen! :p

Som skrevet over, jepp! :D Fant den Bugatti-bilen i sted, skal visst være en av de raskeste på spillet.. Herlig! Selv om det alltid ender med at jeg fikser dem opp og customizer dem til de er perfekt, for så å lagre dem i en garasje da jeg ikke vil miste dem. :hrm:

 

Sier de at spillet er sendt? Hvis ikke hadde jeg faktisk avbestilt og kjøpt et annet sted, er jo ganske langt over grensen for en forhåndsbestilling nå. Var skeptisk en stund, men til syvende og sist utrolig glad for at jeg kjøpte hos GameZone, havnet i postkassen dagen før release. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...