Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Vurderer det selv, men det lagger noe grusomt. Prøvd begge konsollene...

 

Grafikken er grusom på PS3 må jeg si. :hm:

Men gaming opplevelsen er stor kos! :green:

 

 

Ikke noe BF3 i kveld? :(

 

Joda, vi kan nok få til det også. Skal skype med Kurio hvertfall.

Lenke til kommentar

Minus meg, som enda ikke har fått det. :grumpy:

 

 

Opplever ikke spesielt med lag på PS3 annet enn under rask kjøring midt i byer, minimalt som kan leves med. Skal mye mer enn det til for at GTA V ikke skal være verdt det, for å si det sånn! :D

 

Kommet langt ut i historiedelen eller cruiser du bare rundt og lager kaos? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg gjør kruser rundt lager faen skap da, og kjører inn i ræva på purken raner kiosker og kjører taxi men opps iGlenn noen ganger stikker kundene av :grumpy:

 

Jeg gjør missions atm med sj3f, øyeblikk et avbrekk med litt film og pizza! :D

Lenke til kommentar

Jepp, ganske surt.. forhåndsbestilte jo for at jeg skulle ha det på release, men det gikk jo ikke helt etter planen kan du si. :p

 

En avatar på et forum og musikksmak henger vel ikke helt sammen.

 

 

Dessuten er vel musikksmak et ganske relativt begrep. Jeg hører på det meste.

Har til og med vært på Metallica-konsert.

"Min musikksmak er bedre enn din" er litt som å si at "min pappa er sterkere enn din".

Men for all del; hvis absolutt alt utenom opera er mangel på musikksmak i dine øyne, så får det bare være. :)

Endret av Malvado
Slettet Quotet innhold
Lenke til kommentar

 

Jeg gjør missions atm med sj3f, øyeblikk et avbrekk med litt film og pizza! :D

Må ha lang pause nå :cry: i GTA V

 

 

Forhåndsbestilte jo, men jeg har enda ikke fått det. :p

 

 

 

 

Haha, sounds good! :D

Jeg glemte å si att jeg kjører som gris noen ganger med kunde i taxien, og uten kunder da full speed da ut av en tunnel og etter tunnelen er det en tre bro å rett etter på fløy bilen rett i en tre stubbe, Og da fikk jeg høre du er faen gal hue mann ha ha fra han som satt i taxien da, du kan kalle det vil man kjøring ps jeg kjører pent oxo :thumbup: , og jeg hører tutt tutt bært bært nesten hele tiden så har drept folk kjøre i rev på de og en kjørte min reva og døde rett ut av vinduet fløy han ha ha, om jeg er slem svaret er JA :whistle:

Lenke til kommentar

 

Får vel prøve GTA V en dag her også. Men ingen hast og har nok annet å bruke tiden på enda. Men en dag så må det testes :)

 

Har jo aldri sagt at jeg hater Bieber.

Jeg er åpen for det meste innenfor musikk, så Bieber er bare en liten promille av det jeg hører på.

 

Ja, du får teste GTA. Du har det vel til PS3?

 

 

Må ha lang pause nå :cry: i GTA V

 

Jeg glemte å si att jeg kjører som gris noen ganger med kunde i taxien, og uten kunder da full speed da ut av en tunnel og etter tunnelen er det en tre bro å rett etter på fløy bilen rett i en tre stubbe, Og da fikk jeg høre du er faen gal hue mann ha ha fra han som satt i taxien da, du kan kalle det vil man kjøring ps jeg kjører pent oxo :thumbup: , og jeg hører tutt tutt bært bært nesten hele tiden så har drept folk kjøre i rev på de og en kjørte min reva og døde rett ut av vinduet fløy han ha ha, om jeg er slem svaret er JA :whistle:

 

Haha, høres fantastisk ut. Er du fornøyd sånn ellers med spillet?

Ja, du er nok litt slem.. men det er jo det som er hele poenget med GTA. :)

Endret av Malvado
Fjernet slettet innhold fra Quote
Lenke til kommentar

 

Hvorfor? :(

Epilepsien min, har litt anfall følelse så må ta det litt roligere nå da jeg spiller da, har ca spillet ca 10 timer hittil. Spilling for meg er total forbud da, for spill gir meg anfall, men jeg har har gitt FAEN fra første dag rekorden er 3 dager og 3 netter (a) sove 3 timer max fra dag til natt ca 20 timmer pr økt da var nesten sykehuset etter på da :green::green::green::green::green:

 

Har jo aldri sagt at jeg hater Bieber.

Jeg er åpen for det meste innenfor musikk, så Bieber er bare en liten promille av det jeg hører på.

 

Ja, du får teste GTA. Du har det vel til PS3?

 

 

 

Haha, høres fantastisk ut. Er du fornøyd sånn ellers med spillet?

Ja, du er nok litt slem.. men det er jo det som er hele poenget med GTA. :)

Ja Rå bra supert spill,10 av 10 gir jeg GTA V DA, det er mange av de jeg møter er jevlig hissige da faen mange stygge ord ha ha, :D:D:D:D yeah man :cool:

 

Leste ikke allt sorry ja det er til ps3 iGleen

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...