Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Eneste som er irriterende er at det ikke går an å fjerne telefon og nettleseren fra docken. Hadde et kjekt program i jailbreaken i 6.0 som gjorde at jeg kunne ha flere programmer der nede, og bare scrolle gjennom de på samme måte som med hjemmeskjermene.

 

Synes det er praktisk selv, men det er jo min personlige mening. Men det er dumt at du ikke har den friheten til å forandre på det om du vil.

 

Er helt enig i at det endelig var på tide med en overhaling, selv om det teknisk sett ikke er noe nytt, utenom utseendet, og en del kjekke funksjoner. Men jeg har DIGGET det fra dag en.

 

Minimalistisk er så mye bedre en kompleksitet. :)

 

iOS er et langt mer ferdig produkt enn Android, såeh.

 

Kjører selv iOS7 på min Galaxy Note 1. :)

 

Den der tror jeg ikke jeg skal kommentere, er ikke en utvikler, så det får noen andre vurdere, men det føles ihvertfall komplett. :)

 

Men nå er det på tide å legge seg her.. Jobb imorgen, god natt!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

 

Synes egentlig en diskusjon om hva som er sikrest og ikke er irrelevant. Begge operativsystemene er sikre, så lenge det brukes med omhu.

Ikke nødvendigvis, dette er et godt eksempel på hvor du bruker noe dagligdags og får virus osv. Det samme gjelder også reklame i nettleseren på f.eks hw.no, itavisen, vg osv.

http://www.hardware.no/artikler/spotify_kan_gi_deg_virus/93366

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ikke nødvendigvis, dette er et godt eksempel på hvor du bruker noe dagligdags og får virus osv. Det samme gjelder også reklame i nettleseren på f.eks hw.no, itavisen, vg osv.

http://www.hardware.no/artikler/spotify_kan_gi_deg_virus/93366

 

Det er jo selvfølgelig skrekk eksempel på hva som kan skje.

 

Men igjen; god natt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Moderatormelding


En rekke innlegg har forsvunnet fra tråden. Minner om hva retningslinjene sier om innleggets innhold: "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende: Flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål."

Oppfordrer dere samtidig til å rapportere trolling slik at en moderator øyeblikkelig blir satt på saken.

Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Flott å se handlekraft fra moderatorene i denne tråden!

 

Bruker cm10.1. Sitter og ler av ios7-brukere som skryter av funksjoner jeg har hatt lenge.

 

Og fortsatt ingen emulatorer i app store. :D:D

Spiller det virkelig en rolle?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

De har vært innom her mye i det siste. Noen klarer ikke å oppføre seg uansett hvor mange advarsler de får..

 

Kjempe! Kan ikke si annet enn at jeg er kjempe fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

*lurer seg ut igjen*

 

Er nok det smartest det gitt. :p

 

 

 

De har vært innom her mye i det siste. Noen klarer ikke å oppføre seg uansett hvor mange advarsler de får..

 

Mye liv her siden guttakrutt begynte å bli aktive i tråden. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...