Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Eneste som er irriterende er at det ikke går an å fjerne telefon og nettleseren fra docken. Hadde et kjekt program i jailbreaken i 6.0 som gjorde at jeg kunne ha flere programmer der nede, og bare scrolle gjennom de på samme måte som med hjemmeskjermene. Synes det er praktisk selv, men det er jo min personlige mening. Men det er dumt at du ikke har den friheten til å forandre på det om du vil. Er helt enig i at det endelig var på tide med en overhaling, selv om det teknisk sett ikke er noe nytt, utenom utseendet, og en del kjekke funksjoner. Men jeg har DIGGET det fra dag en. Minimalistisk er så mye bedre en kompleksitet. iOS er et langt mer ferdig produkt enn Android, såeh. Kjører selv iOS7 på min Galaxy Note 1. Den der tror jeg ikke jeg skal kommentere, er ikke en utvikler, så det får noen andre vurdere, men det føles ihvertfall komplett. Men nå er det på tide å legge seg her.. Jobb imorgen, god natt! Endret 18. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Synes egentlig en diskusjon om hva som er sikrest og ikke er irrelevant. Begge operativsystemene er sikre, så lenge det brukes med omhu. Ikke nødvendigvis, dette er et godt eksempel på hvor du bruker noe dagligdags og får virus osv. Det samme gjelder også reklame i nettleseren på f.eks hw.no, itavisen, vg osv. http://www.hardware.no/artikler/spotify_kan_gi_deg_virus/93366 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Ikke nødvendigvis, dette er et godt eksempel på hvor du bruker noe dagligdags og får virus osv. Det samme gjelder også reklame i nettleseren på f.eks hw.no, itavisen, vg osv. http://www.hardware.no/artikler/spotify_kan_gi_deg_virus/93366 Det er jo selvfølgelig skrekk eksempel på hva som kan skje. Men igjen; god natt. Endret 18. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Kjører selv iOS7 på min Galaxy Note 1. Hæææ?! Endret 18. september 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Hæææ?! Telefonen er flashet og rootet. Altså det er fult mulig. 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) MKAAAY THX :) Er n00b på sånt Endret 18. september 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 iOS 7 skin mener du vel? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 iOS 7 skin mener du vel? Nope. iOS 7 custom rom. 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Nope. iOS 7 custom rom. http://www.galaxy4gaming.in/2013/08/ios7-custom-rom-for-galaxy-gt-s5360joyos.html Her har du et med iOS6 med iOS 7 skin. Eneste negative er at du vil kun få tilgang til Play Store, men derimot kan du få kjøpt iOS 5 med custom rom med tilgjengelig for et "cracka" AppStore ish med noen mangler på apps. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 19. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Hahah.. hadde aldri kommet til å brukt iOS om jeg hadde en Android-telefon. Regner med du har Android i tillegg? 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Hahah.. hadde aldri kommet til å brukt iOS om jeg hadde en Android-telefon. Regner med du har Android i tillegg? Med custom ROM har man ALLTID android i bakkant Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Moderatormelding En rekke innlegg har forsvunnet fra tråden. Minner om hva retningslinjene sier om innleggets innhold: "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende: Flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål." Oppfordrer dere samtidig til å rapportere trolling slik at en moderator øyeblikkelig blir satt på saken. Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden. 4 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Bruker cm10.1. Sitter og ler av ios7-brukere som skryter av funksjoner jeg har hatt lenge. Og fortsatt ingen emulatorer i app store. :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Flott å se handlekraft fra moderatorene i denne tråden! Bruker cm10.1. Sitter og ler av ios7-brukere som skryter av funksjoner jeg har hatt lenge. Og fortsatt ingen emulatorer i app store. :D Spiller det virkelig en rolle? Endret 19. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Flott å se handlekraft fra moderatorene i denne tråden! De har vært innom her mye i det siste. Noen klarer ikke å oppføre seg uansett hvor mange advarsler de får.. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Spiller det virkelig en rolle? For noen spiller det en rolle, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 De har vært innom her mye i det siste. Noen klarer ikke å oppføre seg uansett hvor mange advarsler de får.. Kjempe! Kan ikke si annet enn at jeg er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 De har vært innom her mye i det siste. Noen klarer ikke å oppføre seg uansett hvor mange advarsler de får.. De ansvarlige fortjener en "ferie" av moderatorene synes jeg Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 *lurer seg ut igjen* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 *lurer seg ut igjen* Er nok det smartest det gitt. De har vært innom her mye i det siste. Noen klarer ikke å oppføre seg uansett hvor mange advarsler de får.. Mye liv her siden guttakrutt begynte å bli aktive i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå