Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tenke bare advare en stakker sjel, hvis noen bruker den så tenkte da vet de det da

 

Jojo, god intensjon. Men de fleste som bruker IE er ganske lite oppdatert på nettlesere.

Alle verdens foreldre! :rofl:

 

Welcome back, Mighty! Eller er det fløyteblåseren du går under nå? ;)

 

Jepp, det går jeg under. ;)

 

Mine foreldre bruker Chrome. Har fått dem til å bruke det jeg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fikk du ja? :D

 

Nei? Det var ren ironi, Marius. ;)

 

Fordi iOS er ikke full av hull som IE ihvertfall.

 

Kilder?

 

 

 

Hehe, ja da så :p Men hvis det ikke hadde vært for deg hadde dem fortsatt brukt IE? ;)

 

Skal du kjøpe deg GTA V, forresten? :)

Det tror jeg. :p
Nei, har ingen planer om å kjøpe det før det eventuelt kommer på PC.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Javell ja?

 

Japp.

 

 

Nyheter og hvor lang tid det tar å få jailbreaket nyere iOS versjoner.

 

Nå er heller ikke Android så sikkert med tanke på hvor fritt det er. :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

iOS er ikke så mye bedre, folk har fått malware ut der også...

Det vil si, med mindre du er smart nok til å laste ned halve Google Play store, da...

 

Synes egentlig en diskusjon om hva som er sikrest og ikke er irrelevant. Begge operativsystemene er sikre, så lenge det brukes med omhu. Dersom du bruker iOS eller Android å laster ned mye du ikke vet hva er, sitter du deg selv i faresonen.

 

Det er ikke noe som er best, og ikke best. Det er opp til hvert individ å velge hva som passer for den personen, ikke hva andre mener. For den skyld kan det sies at ALLE programvarer der ute kan bli utnyttet, og misbrukt, dersom en har evnen til å finne svakheten, og så utnytte det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Må få prøvd ut det spillet jeg og.. Blir utrolig lenge å vente på PC versjonen, om den noen gang kommer.. :mellow:

 

iOS. <3

 

Har ikke brukt Android på annet enn nettbrettet til min søster, så iOS all the way. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Gled deg, det er virkelig et fortreffelig OS (har brukt det helt siden beta 4). :)

Heheh.. Ble bedre enn iOS 6 i alle fall :p. Var virkelig på tide med en skikkelig overhaling nå.

Elsker kontrollsenteret, da dette var noe jeg savnet mye fra Android. Det er rett og slett veldig praktisk å ha tilgang til brytere og funksjoner som blir brukt mye. Lommelykt er jo også en stor bonus :D.

Eneste som er irriterende er at det ikke går an å fjerne telefon og nettleseren fra docken. Hadde et kjekt program i jailbreaken i 6.0 som gjorde at jeg kunne ha flere programmer der nede, og bare scrolle gjennom de på samme måte som med hjemmeskjermene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...