Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Ja, vi har tenkt på det :p Tror ikke det er vits i å kjøpe GTA bare for meg selv, deler PS3en så den er okkupert mesteparten av tida uansett :hm:

Får vel ta en aldri så liten Aleksanderro; være impulsiv og kjøpe en PS3 med GTA V inkludert :green:

 

YOLO, komme ut og ha lan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahah.. sweet. Da kan jeg jo spørre deg når jeg står fast? ;)

 

Knut: Du får si hva du synes om spillet når du får installert det :)

 

Enn så lenge virker det ok. Har bare spillt det én time før jeg måtte på jobb. Men jeg savner online-delen. Det er jo bare for teit å ikke ha online-delen klar når spillet er sluppet. :)

 

 

Nei det er feil er mer en 8 gb maxi, :tease: det er 8487.mgb har sett etter i ps3 :green: GTA V :green::green::green::green::green:

 

Hos meg gikk det inn 8125 MB...hehe....

 

 

Liker du GTA V MAXI, jeg :love::love::love::love::love:

 

Har som sagt bare spillt det i én time...men ser greit ut. Også var det det med online-delen da. At den ikke er ferdig ved release blir for useriøst. :p

 

 

 

Og det er ikke enkelt :p

 

Hehe...har skjønt det, m8. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er vel for at folk skal lære spillet før de kaster seg ut i online og tror det suger hardt?

 

Sånne som deg, Marius? Eneste grunnen til man ikke har mulighet for å spille enda er vell pga. at dem må få klart serverene. Mye som skjer i flerspiller-modusen og må forberede seg på det værste.

 

Noe i den dur men at folk ikke får lov til å spille online selv om de suger hardt så burde alle få gleden til å spille med sine kompiser, imo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ingen plass til skjerm :(

 

Ehm, jo? :p

 

 

Ehm, slutter nå. bb noobs.

 

;3

 

 

Haha, du skal aldri stole på MTK sine lenker, han liker å tulle med URL'ene :p Spesielt de som handler om GTA V på PC (se: Norske IT-Geeks på facebook)

Du skal generelt sett aldri stole på MTK, heads up y0.
Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...