Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

5min i ps3 +GTA V da, skolen er jeg ferdig med :green: den jevla dritten :nei:

 

Nei det er feil er mer en 8 gb maxi, :tease: det er 8487.mgb har sett etter i ps3 :green: GTA V :green::green::green::green::green:

 

Du tilbringer vell dagene med å sitte på ræva og spille GTA V dagenlang du. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvor fant du det?

 

Det blir vel tilgjengelig på pc etterhvert?

 

NOEN MÅ DONERE GTA V PCVERSJON TIL MEG

Rockstar er så kjipe med PC-folka, every damn time :( Red Dead Redemption kom aldri ut på PC engang :cry:

LA Noire gjorde til slutt, men det var sånn 2 år etterpå!

Endret av sj3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Billig! :omg::dribble:

 

1e3c9037f022682630bc2062769e059d.png

 

 

Kjøpe deg, spleis med krom der

 

 

Tviler ikke for å si det slikt. :p

Se over 189.kr for deg og sj3f

 

GTA V TO PC

PLS PLS PLS

 

1 år så kommer GTA V til pc hvis det kommer da, :cry: og grunnen da jeg mener er det med pirat copiering dessverre da. :mad: :cry: Kjøpe det til ps3 eller 360 da, ja det er ræva grafikk på både ps3 og 360 forhold til en super pc men ps3 eller 360 nå kan spilles nå men pc dessverre må vente 1 år eller mer da :cry:

Rockstar er så kjipe med PC-folka, every damn time :( Red Dead Redemption kom aldri ut på PC engang :cry:

LA Noire gjorde til slutt, men det var sånn 2 år etterpå!

Ps3 å 360 der er det da, som du satt jeg og ventet på diverse spill skule komme på pc da men noen spill kom aldri som du skriver, og da bestemte jeg meg å spille på console da. For der kommer nesten alle spillene men ikke pc skjønte jeg, for mye pirat copiering er grunnen da exe microsoft var lei all den pirat copiering microsoft tapte mange penger på det Mente jeg leste om det da men det er før xbox og et herlig spill HALO 1 :devil::devil::devil::devil:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Kjøpe deg, spleis med krom der

 

Se over 189.kr for deg og sj3f

Ja, vi har tenkt på det :p Tror ikke det er vits i å kjøpe GTA bare for meg selv, deler PS3en så den er okkupert mesteparten av tida uansett :hm:

Får vel ta en aldri så liten Aleksanderro; være impulsiv og kjøpe en PS3 med GTA V inkludert :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...