Pms1 Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 Da er det bare én ting å gjøre. Bytt kjærring. Huff, så mye styr når man er gift Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 Herlig å bruke kvelden på matte.... Så blir det jo enda mer matte i løpe av dagene grunnet prøve, can't wait.. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 Hvis jeg og rolf slutter skrive der, da går vi begravelse da til litblekka da Det er ikke opptil meg. Det er ikke jeg som eier forumet....hehe. Men faren er vel til stede. Huff, så mye styr når man er gift Hehe..jo, men det kan være verdt det. Var sammen med ei før som var litt sånn. Var riktignok ikke gift med henne, men fy faen så godt å bli kvitt dævelskapet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Okej da, Men over til YEAH GTA 5 faen fikk kjøpt max med skudd til et våpen og politiet tok mitt våpen og alle skudd ja ja om det er bra Endret 16. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 Har PS3, men vil egentlig vente på PC-utgaven Ikke bestilt nei Blir PC-utgaven men meg og, men å vente kanskje et år eller lengre på å spille tidenes spill.. Aldri! Etter noen timer kan jeg trygt si at det er helt fantastisk, kartet er enormt, og jeg har fortsatt ikke vert utenfor byen. Historien er også helt fantastisk, det må bare kjøpes. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 16. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 Jævla økonomistyring.. noen her som har peiling på kontoer, debet og kredit og slikt? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 Hehe..jo, men det kan være verdt det. Var sammen med ei før som var litt sånn. Var riktignok ikke gift med henne, men fy faen så godt å bli kvitt dævelskapet. Nå er det ikke slik, at jeg vil bli kvitt dævelskapet. Men lure fjerten på henne Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Blir PC-utgaven men meg og, men å vente kanskje et år eller lengre på å spille tidenes spill.. Aldri! Etter noen timer kan jeg trygt si at det er helt fantastisk, kartet er enormt, og jeg har fortsatt ikke vert utenfor byen. Historien er også helt fantastisk, det må bare kjøpes. Ja, må nok vurdere å skaffe dette til PS3, vet ikke hvor lenge jo orker å vente på PC-utgaven Endret 16. september 2013 av sj3f Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Natta her, Huff, så mye styr når man er gift Da sier du til ho hvis du ikke skjerper deg, da sjiler du sier du til ho da. Det raskt å smertefritt og enkelt da ikke vansklig da Endret 17. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Jævla økonomistyring.. noen her som har peiling på kontoer, debet og kredit og slikt?Utrolig nok ja Har hatt noen timer om balanse. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Første time hos kjøreskolen i dag. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Nå er det ikke slik, at jeg vil bli kvitt dævelskapet. Men lure fjerten på henne Hehe...skjønner det. Hmmm..tar litt tid å installere GTA 5. 8 GB som skal inn. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 17. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Utrolig nok ja Har hatt noen timer om balanse. Hahah.. sweet. Da kan jeg jo spørre deg når jeg står fast? Knut: Du får si hva du synes om spillet når du får installert det Endret 17. september 2013 av Kiriev Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 SKOLE AWWWWWWWWWW YEAH GUTTA Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Morn her, drømte att noen her i forumet gjorde faen skap der jeg bor, er noen som sto i oppgangen til den blokka da var piss forbannet på noen så spurte jeg i drømmen er kurio ja svarte han fyren da ha ha Snart over GTA V da er noe dere kan laste ned til GTA V når det kommer på pc her det er gratis i dag dere bare 17.09 2013 det er gratis da Endret 17. september 2013 av Fleischmann 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Morn her, drømte att noen her i forumet gjorde faen skap der jeg bor, er noen som sto i oppgangen til den blokka da var piss forbannet på noen så spurte jeg i drømmen er kurio ja svarte han fyren da ha ha Snart over GTA V da er noe dere kan laste ned til GTA V når det kommer på pc her det er gratis i dag dere bare 17.09 2013 det er gratis da Skal komme å lage faenskap! :D Får mitt GTA V til PS3 etterpå. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 SKOLE AWWWWWWWWWW YEAH GUTTA Slutter 4 Morn her, drømte att noen her i forumet gjorde faen skap der jeg bor, er noen som sto i oppgangen til den blokka da var piss forbannet på noen så spurte jeg i drømmen er kurio ja svarte han fyren da ha ha Snart over GTA V da er noe dere kan laste ned til GTA V når det kommer på pc her det er gratis i dag dere bare 17.09 2013 det er gratis da Skal komme å lage faenskap! :D Får mitt GTA V til PS3 etterpå. PS3 Nekter å kjøpe GTA V, før det kommer til Steam! Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Slutter 4 selv ass, lol! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Slutter 4 selv ass, lol! Jeg vet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 (endret) 5min i ps3 +GTA V da, skolen er jeg ferdig med den jevla dritten Hehe...skjønner det. Hmmm..tar litt tid å installere GTA 5. 8 GB som skal inn. Nei det er feil er mer en 8 gb maxi, det er 8487.mgb har sett etter i ps3 GTA V Endret 17. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå