Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg og rolf slutter skrive der, da går vi begravelse da til litblekka da :tease:

 

Det er ikke opptil meg. Det er ikke jeg som eier forumet....hehe. Men faren er vel til stede. ;)

 

 

 

Huff, så mye styr når man er gift :p

 

Hehe..jo, men det kan være verdt det. :p

Var sammen med ei før som var litt sånn. Var riktignok ikke gift med henne, men fy faen så godt å bli kvitt dævelskapet. :D

Lenke til kommentar

 

Har PS3, men vil egentlig vente på PC-utgaven :hm: Ikke bestilt nei :p

 

Blir PC-utgaven men meg og, men å vente kanskje et år eller lengre på å spille tidenes spill.. Aldri! Etter noen timer kan jeg trygt si at det er helt fantastisk, kartet er enormt, og jeg har fortsatt ikke vert utenfor byen. Historien er også helt fantastisk, det må bare kjøpes. :D

Lenke til kommentar

 

Blir PC-utgaven men meg og, men å vente kanskje et år eller lengre på å spille tidenes spill.. Aldri! Etter noen timer kan jeg trygt si at det er helt fantastisk, kartet er enormt, og jeg har fortsatt ikke vert utenfor byen. Historien er også helt fantastisk, det må bare kjøpes. :D

Ja, må nok vurdere å skaffe dette til PS3, vet ikke hvor lenge jo orker å vente på PC-utgaven :p Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Morn her, drømte att noen her i forumet gjorde faen skap der jeg bor, er noen som sto i oppgangen til den blokka da var piss forbannet på noen så spurte jeg i drømmen er kurio ja svarte han fyren da ha ha :thumbup::thumbs: Snart over GTA V da er noe dere kan laste ned til GTA V når det kommer på pc her det er gratis i dag dere bare 17.09 2013 det er gratis da :grin:

Endret av Fleischmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morn her, drømte att noen her i forumet gjorde faen skap der jeg bor, er noen som sto i oppgangen til den blokka da var piss forbannet på noen så spurte jeg i drømmen er kurio ja svarte han fyren da ha ha :thumbup::thumbs: Snart over GTA V da er noe dere kan laste ned til GTA V når det kommer på pc her det er gratis i dag dere bare 17.09 2013 det er gratis da :grin:

 

Skal komme å lage faenskap! :D :D

 

Får mitt GTA V til PS3 etterpå.

Lenke til kommentar

SKOLE AWWWWWWWWWW YEAH GUTTA

Slutter 4 :(:nei::blink::wallbash::realmad::cry:

 

Morn her, drømte att noen her i forumet gjorde faen skap der jeg bor, er noen som sto i oppgangen til den blokka da var piss forbannet på noen så spurte jeg i drømmen er kurio ja svarte han fyren da ha ha :thumbup::thumbs: Snart over GTA V da er noe dere kan laste ned til GTA V når det kommer på pc her det er gratis i dag dere bare 17.09 2013 det er gratis da :grin:

:rofl:

 

 

Skal komme å lage faenskap! :D :D

 

Får mitt GTA V til PS3 etterpå.

PS3 :sick::nei:

Nekter å kjøpe GTA V, før det kommer til Steam!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...