Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Piratkopierer ikke spill :p

Nei det er fy fy gutter

 

 

Null stress :p

 

 

 

Må jo ha modifisert konsoll også da.

 

 

 

Filmer..... :whistle:

Null stress sier du, feil der ha ha det kortet ditt det var vel dyrt åsen har du flere penger igjen nå da. Å ja du sett etter sånne skrape lodd i søppel bøttene ute da utafor kioskene da :tease:

 

Å det er fy fy for meg å gjøre ..ps3 360 wii.. ..xbox ps2 gc.. ..ps1 n64.. ..gb.. ...psp ds dsx... ....psv ds3d ds3dx..... alle forblir som de kom ut av esken da :nei:

 

Det er fy fy for alle, kriminelle kaller jeg de :)

 

 

 

Filmer derimot... :devil: Forresten har fått tilbake Netflix :D

Nei nei sj3f kjøpe filmene ikke brenn de og down load selv om det er gratis plz :)

 

 

Netfliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiix <3

 

Litt vell mange "i"-er der gitt men ehm. :tease:

 

Ha ha :love:

yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindeed

:love::love::love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nei det er fy fy gutter

 

Null stress sier du, feil der ha ha det kortet ditt det var vel dyrt åsen har du flere penger igjen nå da. Å ja du sett etter sånne skrape lodd i søppel bøttene ute da utafor kioskene da :tease:

 

Å det er fy fy for meg å gjøre ..ps3 360 wii.. ..xbox ps2 gc.. ..ps1 n64.. ..gb.. ...psp ds dsx... ....psv ds3d ds3dx..... alle forblir som de kom ut av esken da :nei:

 

Det er fy fy for alle, kriminelle kaller jeg de :)

 

Dette kom fra han som brenner mest pengene her om dagene? :p

Kortet kostet meg svin men det sier ikke at jeg ikke har penger til overs. ;)

Lenke til kommentar

sj3f og krom see Det er ikke helt overraskende at GTA V får glimrende mottakelse, selv om ikke alle gir spillet uforbeholdent full score. Noen nettsteder holder bitte litt tilbake: Polygon gir 9.5 av 10, Eurogamer gir 9 av 10, Gamespot gir 9 av 10, Destructoid gir 9 av 10 og Joystiq gir 4.5 av 5. Ikke akkurat lave karakterer, men heller ikke full pott.

Full pott er det imidlertid hos Edge, Giant Bomb, IGN, Videogamer, CVG - og et klart Ja hos Kotaku.
Det er ingen tvil om at ventetiden var verdt det, uansett!
Gutter løp og kjøpe GTA5 sj3f og krom
Lenke til kommentar

 

Bare det, var beviset på at du ikke har møtt henne forbanna :p

 

Du får ta frem snurrebassen og vise at du er MANN!. :D Eller så har du valgt feil kjærring. :p

 

 

GTA 5 kom altfor tidlig

Mange butikker brøt sperrefristen. :green: fikk mitt nå har ikke testet gta5 da grunn av jeg trude pc min var ødelagt da, men for 2 dager siden før ps3 faen skapet da bare nettleser jeg mener i ps3 da. Her om dagen så sluttet pc min og virke da, og jeg ok da var faen skapet ferdig da ha ha tenkte jeg da, men jeg tok ut harddisken her om dagen og la den i en liten. pose like stor som selve harddisken da la den i esken til k810. Men i dag dro jeg ut selve batteriet i den pc da og da jeg skulle prøve og starte den starte den men plutselig så den startet og så den maset om hardisken da ha ha, å da slo jeg den av pc da og satt den harddisken da i da og pc virket og da jeg var ferdig med copyere linker og bilder da slo jeg den av og satt i batteriet og uten strøm leding da men bare batteri men den virket tipper batteriet er ferdig ja tide på og bytte ut det med et nyt da??????

:confused::confused::confused:

 

 

Kan jeg får en "da" av deg? Du ser ut til å ha for mange av dem. :D

Endret av Maximalyd
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Du får ta frem snurrebassen og vise at du er MANN!. :D Eller så har du valgt feil kjærring. :p

 

 

 

Kan jeg får en "da" av deg? Du ser ut til å ha for mange av dem. :D

3 for 15.kr maxi

 

 

Der var PS4 forhåndsbestilt. Håper den kommer på lanseringsdagen, men skulle ikke forundre meg om den blir forsinket. Er jo jævla mange som har bestilt den før meg så :p

Hvor kjøpte du den hen da

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

 

Hun bare pekte og lo :( Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lengre :p

 

Da er det bare én ting å gjøre. Bytt kjærring. :D

 

 

 

 

 

Hehe...Gamestop vet å ta seg betalt. Hørt på prisen på Gamestop i Drammen. Tenkte jeg skulle dra og hente spillet ved midnatt. 650 kr, takk. :p Neitakk, da kjøper jeg heller på Elkjøp kl. 10 imorra for 399. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...