Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GTA 5 kom altfor tidlig

Mange butikker brøt sperrefristen. :green: fikk mitt nå har ikke testet gta5 da grunn av jeg trude pc min var ødelagt da, men for 2 dager siden før ps3 faen skapet da bare nettleser jeg mener i ps3 da. Her om dagen så sluttet pc min og virke da, og jeg ok da var faen skapet ferdig da ha ha tenkte jeg da, men jeg tok ut harddisken her om dagen og la den i en liten. pose like stor som selve harddisken da la den i esken til k810. Men i dag dro jeg ut selve batteriet i den pc da og da jeg skulle prøve og starte den starte den men plutselig så den startet og så den maset om hardisken da ha ha, å da slo jeg den av pc da og satt den harddisken da i da og pc virket og da jeg var ferdig med copyere linker og bilder da slo jeg den av og satt i batteriet og uten strøm leding da men bare batteri men den virket tipper batteriet er ferdig ja tide på og bytte ut det med et nyt da??????

:confused::confused::confused:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det blir dyrt for dere gutter. Allså GTA5 da, help husk pante mange flasker først da gutter krom og sj3f da, for det er ikke gratis da :tease:

 

Null stress :p

 

 

Man har jo kunnet spille gta5 siden fredag-ish, hvis man ikke ville kjøpe det så klart.

 

Må jo ha modifisert konsoll også da.

 

 

Piratkopierer ikke spill :p

 

Filmer..... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...