Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

 

Mislikte han sterkt på slutten as, truth be told.

Forresten, ble vi ikke enige om null "lel"-ings her inne? You've just broken da code, man.

 

Jeg digger trollene, VegardBS, Kurio og MariusJS er jo flotte karer dem. Må være de koseligste trollene jeg har støtt på her inne, #yolo #swag #skjitprat #24/7.

Når dem troller så troller dem på en fin måte enn å sende masse dritt i innboksen deres, good shit.

 

Kurio har vært her en stund as, lol.

 

Jeg har ikke brutt noen kodeks, derfor "lel" sto i parentes som eksempel på "ord" som blir brukt mye på sjiten nylig. :p

 

Som sagt; godt du liker, Kurio, MariusJS, og gjengen, jeg liker dem også, alltid hyggelig med nye folk som gir litt mer aktivitet i tråden, troll eller ei.Ikke at de troller da ikke så mye her for tiden ;)

 

Vet ikke hva du mener troller på en fin måte da... det har jeg aldri hørt om. :p

 

Ja, han har vært her en stund, men det er fortsatt lenge etter Mighty stakk.

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God kveld, folkens. Mye aktivitet her i dag :D

Gratulerer med flott bil, idk :)

Takktakk. :)

 

Man burde vel som regel legge av ~15.000,- i året på vedlikehold av en bruktbil, ikke fordi det nødvendigvis gjør det, men det skjer fort. Spesielt om man bruker verksted til det meste. VW er jo solide biler, så sikkert et fint kjøp om det var gjort en del allerede., og 1,4l burde vel fungere greit på en såpass liten bil. :)

Faren min er mekaniker og kan volkswagen så og si inn og ut, så det blir ikke noe problem, + at han får delene billigere

 

 

Joda, men du skal være klar over at bil ikke er noe annet enn utlegg. Bensin/diesel er det MINSTE du kan forvente å måtte punge ut på. Har selv en VW, 1,8 ikke gått langt og er ikke en flekk rust.

 

Der er det byttet støtdempere, fjærer, bærearmer og kuler, drivledd, og det siste nye, toppakning som alene kom på nesten 7tusen og det ble IKKE gjort på verksted. Skulle eg det måtte eg nok ut med vertfall det dobbelte.

 

Så har du vindusviskere, oljefilter og olje som bør skiftes etter x antall km. Sommerdekk og vinterdekk, nytt batteri dersom det en har begynner å dra på åra, vindusspylervæske, kjølevæske osv osv.

 

Dæven det er mye utlegg når eg tenker meg om. Grattis med bil ;)

Bilen sto hos en volkswagenforhandler som nesten hadde brukt like mye penger på å fikse den som jeg betalte for den, pga at 1 uke etter at de kjøpte den fra den forrige eieren så røyk motoren og da fiksa de nesten alt som var galt med den :) Unntatt bakluka, der funka ikke låsen ordentlig, men det fiksa faren min i stad.

Lenke til kommentar

Første gang jeg så det logitech k810 tastaturet i da jeg hentet det og det andre tastaturet da, da tenkte jeg hva faen det var lite tastatur trude det var støre da. Er jo micro nesten da ha ha vet att bildene juger på internett da, all på bilde ser det stort ut men da du har er det micro nesten da. Exe jeg kjøpte meg Solar Robot Kit da jeg så på internett da så det stort ut da fikk det Solar Robot Kit i posten fy faen micro litte da

Lenke til kommentar

Første gang jeg så det logitech k810 tastaturet i da jeg hentet det og det andre tastaturet da, da tenkte jeg hva faen det var lite tastatur trude det var støre da. Er jo micro nesten da ha ha vet att bildene juger på internett da, all på bilde ser det stort ut men da du har er det micro nesten da. Exe jeg kjøpte meg Solar Robot Kit da jeg så på internett da så det stort ut da fikk det Solar Robot Kit i posten fy faen micro litte da

 

Fornøyd? :D

Lenke til kommentar

Første gang jeg så det logitech k810 tastaturet i da jeg hentet det og det andre tastaturet da, da tenkte jeg hva faen det var lite tastatur trude det var støre da. Er jo micro nesten da ha ha vet att bildene juger på internett da, all på bilde ser det stort ut men da du har er det micro nesten da. Exe jeg kjøpte meg Solar Robot Kit da jeg så på internett da så det stort ut da fikk det Solar Robot Kit i posten fy faen micro litte da

Kjøp G510 eller 710+ eller 19, de er STORE

Lenke til kommentar

Volkswagen Polo 2001 modell, 1,4 liter :)

Ok bil, da...men drar ikke akkurat skinnet av pølsa. :)

 

Med tanke på bensin og vedlikehold, osv. :p

Hehe...har ikke fyllt opp tanken min mer enn 2 ganger siden februar, jeg....1600 kr siden februar er ikke værst. ;)

 

 

Joda, men du skal være klar over at bil ikke er noe annet enn utlegg. Bensin/diesel er det MINSTE du kan forvente å måtte punge ut på. Har selv en VW, 1,8 ikke gått langt og er ikke en flekk rust.

 

Der er det byttet støtdempere, fjærer, bærearmer og kuler, drivledd, og det siste nye, toppakning som alene kom på nesten 7tusen og det ble IKKE gjort på verksted. Skulle eg det måtte eg nok ut med vertfall det dobbelte.

 

Så har du vindusviskere, oljefilter og olje som bør skiftes etter x antall km. Sommerdekk og vinterdekk, nytt batteri dersom det en har begynner å dra på åra, vindusspylervæske, kjølevæske osv osv.

 

Dæven det er mye utlegg når eg tenker meg om. Grattis med bil ;)

Vindusviskere kjøper jeg på Biltema til 29 kr. Min erfaring er at de holder like lenge som de som koster 3-400. Bytter vår og høst.

Batteriet kjøpte jeg brukt på huggeren som bare var et år gammelt. Kostet 250 kr.

Vindusspylerveske får man kjøpt billig på mange steder...4 kanner á 4 liter til 79 kr.

 

Så det MÅ ikke nødvendigvis bli så dyrt. :)

Ellers får jeg 50% på deler til bilen.

Lenke til kommentar

Jeg digger trollene, VegardBS, Kurio og MariusJS er jo flotte karer dem. Må være de koseligste trollene jeg har støtt på her inne, #yolo #swag #skjitprat #24/7.

Når dem troller så troller dem på en fin måte enn å sende masse dritt i innboksen deres, good shit.

 

Kurio har vært her en stund as, lol.

Ja Kurio å MariusJS er mye bedre troll :green: en det faen skapet som var på itavisen da, trur de er der ennå krom, for det trollet som kødda med deg her var itavisen bruker og troll da som kødda med deg om ho jenta du var så forelska i krom, :love: :love: :love: :love: Husker du sende pm til administrator for det trollet gjorde deg fly forbannet da, husker det skrev til meg da .....det er ikke noe moro når du stopper trollet før det begynner og trolle da...., og han hadde trollet med trollene på itavisen til de oppdaget han da ha ha og det prøvde seg på meg oxo men etter 2 poster ga han opp for jeg viste hvem det var på itavisen da men jeg har et troll i meg, kammeraten min klikker noen ganger da jeg troller med han da ha ha ha

 

Fornøyd? :D

Ja veldig fornøyd men testen bli ikke riktig i ps3 bedre i windows 8 i morgen da :green:

 

Kjøp G510 eller 710+ eller 19, de er STORE

Nei har for mange tastatur hjemme nå faen :green: , flere blir sikkert kjøpt inn da ha ha :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...