Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

 

1 GHz er jo ingenting, få den opp til 1,2 så begynner vi å snakke. ;)

 

Er på saken, kompis <3

 

Hvorfor kan vi ikke ha en egen skypegruppesamtaleskjit hvor vi kan jabbe daglig? Jeg trenger avbrekk fra skyping med jenter as. :p

Lenke til kommentar

Nope, var mye som har blitt ordna før jeg kjøpte den. :)

 

Joda, men du skal være klar over at bil ikke er noe annet enn utlegg. Bensin/diesel er det MINSTE du kan forvente å måtte punge ut på. Har selv en VW, 1,8 ikke gått langt og er ikke en flekk rust.

 

Der er det byttet støtdempere, fjærer, bærearmer og kuler, drivledd, og det siste nye, toppakning som alene kom på nesten 7tusen og det ble IKKE gjort på verksted. Skulle eg det måtte eg nok ut med vertfall det dobbelte.

 

Så har du vindusviskere, oljefilter og olje som bør skiftes etter x antall km. Sommerdekk og vinterdekk, nytt batteri dersom det en har begynner å dra på åra, vindusspylervæske, kjølevæske osv osv.

 

Dæven det er mye utlegg når eg tenker meg om. Grattis med bil ;)

Lenke til kommentar

 

Savner han ikke noe særlig, truth be told. Kurio har tatt plassen hans her inne for lenge siden spør du meg. :p

 

Troll wins

 

For oss som likte Mighty er han ikke lett å erstatte. Med den nye gjengen blir det vel mye Sjitpjatt....(lol, lel, azz #Swag yolo)

Godt at du liker de nye "trollene" da, de sier jo; "Like barn leker best" :tease:

 

Forresten så kom Kurio til Sjiten lenge etter at Mighty dro ;)

 

 

Skal sende han pm i morgen til han, men fra laptop 'en min, for ps3 er for mye feil i så jeg venter til i morgen da

 

Tror ikke han kommer tilbake :hm:

Hvis han ikke likte det sånn det var når han dro, kommer han ikke til å like det sånn det er nå.

Endret av sj3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man burde vel som regel legge av ~15.000,- i året på vedlikehold av en bruktbil, ikke fordi det nødvendigvis gjør det, men det skjer fort. Spesielt om man bruker verksted til det meste. VW er jo solide biler, så sikkert et fint kjøp om det var gjort en del allerede., og 1,4l burde vel fungere greit på en såpass liten bil. :)

Ja, og 10 000,- til PC xD

Blir lett over 50K i året på vedlikehold, dersom man går litt over budsjett, det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

For oss som likte Mighty er han ikke lett å erstatte. Med den nye gjengen blir det vel mye Sjitpjatt....(lol, lel, azz #Swag yolo)

Godt at du liker de nye "trollene" da, de sier jo; "Like barn leker best" :tease:

 

Forresten så var kom Kurio til Sjiten lenge etter at Mighty dro ;)

 

Mislikte han sterkt på slutten as, truth be told.

Forresten, ble vi ikke enige om null "lel"-ings her inne? You've just broken da code, man.

 

Jeg digger trollene, VegardBS, Kurio og MariusJS er jo flotte karer dem. Må være de koseligste trollene jeg har støtt på her inne, #yolo #swag #skjitprat #24/7.

Når dem troller så troller dem på en fin måte enn å sende masse dritt i innboksen deres, good shit.

 

Kurio har vært her en stund as, lol.

Lenke til kommentar

 

For oss som likte Mighty er han ikke lett å erstatte. Med den nye gjengen blir det vel mye Sjitpjatt....(lol, lel, azz #Swag yolo)

Godt at du liker de nye "trollene" da, de sier jo; "Like barn leker best" :tease:

 

Forresten så kom Kurio til Sjiten lenge etter at Mighty dro ;)

 

 

 

Tror ikke han kommer tilbake :hm:

Hvis han ikke likte det sånn det var når han dro, kommer han ikke til å like det sånn det er nå.

Da jeg være og sende pm da, grunn att hvis han ikke liker det da, til noe annet kom på ha sandbox i pc da så kommer dritten ditt da

http://www.sandboxie.com/index.php?DownloadSandboxie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...