MariusJS Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Komplett/MPX... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk Begge tastaturene nå, har testet det speed link litt men det logitech må laddes først da Hvor bestilte du fra? Selv bestilte jeg hos CDON, og under ordrestatus står det at varene pakkes.. men kjenner jeg CDON rett sendes ikke spillet før på Mandag. Gamezone iGleen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk Begge tastaturene nå, har testet det speed link litt men det logitech må laddes først da Gamezone iGleen Får du rabatt hos Gamezone elns? Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Gratulerer åsen bil da, plz plz plz bilde du Volkswagen Polo 2001 modell, 1,4 liter Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Gamezone iGleen Ikke for å drepe gleden din, men Rockstar har gitt streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før på Mandag (i enkelte tilfeller kan det sendes ut på Lørdag, altså i morgen). Selv om du har fått beskjed om at det er sendt, så er det nok bare klargjort for sending, så i realiteten ligger det nok enda på lageret hos Gamezone.. dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Volkswagen Polo 2001 modell, 1,4 liter Blir nok en del utgifter nå framover. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Da har jeg hentet mitt nye tastatur, G710+. Men det hvite lystet som indikerer om Num Lock og Caps Lock er på var litt irriterende lyst. Men blir sikkert vandt til det. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Da har jeg hentet mitt nye tastatur, G710+. Men det hvite lystet som indikerer om Num Lock og Caps Lock er på var litt irriterende lyst. Men blir sikkert vandt til det. Dekk over det med noe? Du har prøvd å dempe lysene? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ikke for å drepe gleden din, men Rockstar har gitt streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før på Mandag (i enkelte tilfeller kan det sendes ut på Lørdag, altså i morgen). Selv om du har fått beskjed om at det er sendt, så er det nok bare klargjort for sending, så i realiteten ligger det nok enda på lageret hos Gamezone.. dessverre. VAREN ER NÅ SENDT FRA VÅRT LAGER. ÅPNE VEDLEGG FOR Å SE VARE. Det står Leveringsbekreftelse og skal se, hvis spill har kommet så skal ta bilde av coveret d Brevpost leveres rett i postkassen i løpet av 1-3 dager dersom det er plass. Servicepakker og større brevpostsendinger blir levert til ditt lokale postkontor i løpet av 1-5 dager. I slike tilfeller vil du motta en hentelapp fra ditt postkontor når pakken ligger klar til henting. Takk for at du valgte å handle på www.gamezone.no, vi håper du blir fornøyd som kunde! Om det er noe du lurer på kan du kontakte oss ved å besvare denne mail eller sende E-post til [email protected] eller ringe oss på telefon 38 17 83 13 (mandag-fredag fra 8-18, lørdag fra 10-16). Ha en flott dag og velkommen tilbake. Vennlig hilsen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Dekk over det med noe? Du har prøvd å dempe lysene? Lysstyrken har ingen virking på Caps osv. Men må sikkert bare vende meg til det. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Fleschmann: Selv om varen er merket som sendt, så betyr det ikke nødvendigvis at den er sendt. Du kan jo være heldig, men jeg ville ikke hatt veldig store forhåpninger om jeg var deg. Mer info i disse trådene: Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt og Den store tråden om Grand Theft Auto V. Endret 13. september 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Får du rabatt hos Gamezone elns? Nei får ikke da. Jo noen gamezone drops jeg spørte der og neste spill kom la 7 til 10 sitron drops i posen da fra gamezone Fleschmann: Selv om varen er merket som sendt, så betyr det ikke nødvendigvis at den er sendt. Du kan jo være heldig, men jeg ville ikke hatt veldig store forhåpninger om jeg var deg. Mer info i disse trådene: Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt og Den store tråden om Grand Theft Auto V. Nei det er sant men hvis jeg får det spillet i morgen så skal ta bilde av gta5, hvis jeg glømmer skrive om det så spør meg da hvis ja du få bilde fra note2 da. Men laptop 'en kom i dag så morgen henter jeg den men faen er win8 help hutre tu Endret 13. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=794249&CKS=PCW En vakker dag as. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Som iGlenn sier kan de rett og slett ikke sende det ut før mandag. Tviler på de vil ødelegge muligheten til å selge fremtidige Rockstar-spill for å gi kundere tilgang noen dager før. Det gjelder selvsagt ikke de "store" pakkene som limited edition eller PS3-bundle, som blir sendt i morgen, men de kommer ikke frem før absolutt tidligst tirsdag de heller. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Blir nok en del utgifter nå framover. Nope, var mye som har blitt ordna før jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Med tanke på bensin og vedlikehold, osv. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Nå har jeg spilt Black Ops 2 i ca 40 minutter og forstår nå hvorfor jeg har helt sluttet å game COD... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Nei får ikke da. Jo noen gamezone drops jeg spørte der og neste spill kom la 7 til 10 sitron drops i posen da fra gamezone Nei det er sant men hvis jeg får det spillet i morgen så skal ta bilde av gta5, hvis jeg glømmer skrive om det så spør meg da hvis ja du få bilde fra note2 da. Men laptop 'en kom i dag så morgen henter jeg den men faen er win8 help hutre tu Åja, jeg har "alltid" fått opp Gamezone som et av de dyreste valgene, så har kun brukt dem 1 gang elns... Mine Win8 tips 1: Prøv "modern UI" i minst 2-3 uker før du endrer noe av utseendet 2: Dersom du ønsker, prøv noe slikt som ClassicStart Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Kromskallen hvor har blitt av TheMightyUnknown ja jeg vet han har nytt navn er på diskusjon.no, savner han her Ja Charlie Chaplin bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Morsomt at du skulle spørre. Han er kjent som "The Whistleblower" nå på forumet elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå