Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamezone iGleen :green:

 

Ikke for å drepe gleden din, men Rockstar har gitt streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før på Mandag (i enkelte tilfeller kan det sendes ut på Lørdag, altså i morgen).

Selv om du har fått beskjed om at det er sendt, så er det nok bare klargjort for sending, så i realiteten ligger det nok enda på lageret hos Gamezone.. dessverre.

Lenke til kommentar

 

Ikke for å drepe gleden din, men Rockstar har gitt streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før på Mandag (i enkelte tilfeller kan det sendes ut på Lørdag, altså i morgen).

Selv om du har fått beskjed om at det er sendt, så er det nok bare klargjort for sending, så i realiteten ligger det nok enda på lageret hos Gamezone.. dessverre.

 

VAREN ER NÅ SENDT FRA VÅRT LAGER. ÅPNE VEDLEGG FOR Å SE VARE.

Det står Leveringsbekreftelse og skal se, hvis spill har kommet så skal ta bilde av coveret d

Brevpost leveres rett i postkassen i løpet av 1-3 dager dersom det er plass. Servicepakker og større brevpostsendinger blir levert til ditt lokale postkontor i løpet av 1-5 dager. I slike tilfeller vil du motta en hentelapp fra ditt postkontor når pakken ligger klar til henting.

 

Takk for at du valgte å handle på www.gamezone.no, vi håper du blir fornøyd som kunde!

 

Om det er noe du lurer på kan du kontakte oss ved å besvare denne mail eller sende

E-post til [email protected] eller ringe oss på telefon 38 17 83 13 (mandag-fredag fra 8-18, lørdag fra 10-16).

 

Ha en flott dag og velkommen tilbake.

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar

Får du rabatt hos Gamezone elns? :p

Nei får ikke da. Jo noen gamezone drops jeg spørte der og neste spill kom la 7 til 10 sitron drops i posen da fra gamezone

 

Fleschmann: Selv om varen er merket som sendt, så betyr det ikke nødvendigvis at den er sendt.

Du kan jo være heldig, men jeg ville ikke hatt veldig store forhåpninger om jeg var deg.

Mer info i disse trådene: Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt og Den store tråden om Grand Theft Auto V.

Nei det er sant men hvis jeg får det spillet i morgen så skal ta bilde av gta5, hvis jeg glømmer skrive om det så spør meg da hvis ja du få bilde fra note2 da. Men laptop 'en kom i dag så morgen henter jeg den men faen er win8 help hutre tu

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Som iGlenn sier kan de rett og slett ikke sende det ut før mandag. Tviler på de vil ødelegge muligheten til å selge fremtidige Rockstar-spill for å gi kundere tilgang noen dager før. Det gjelder selvsagt ikke de "store" pakkene som limited edition eller PS3-bundle, som blir sendt i morgen, men de kommer ikke frem før absolutt tidligst tirsdag de heller. :hm:

Lenke til kommentar

Nei får ikke da. Jo noen gamezone drops jeg spørte der og neste spill kom la 7 til 10 sitron drops i posen da fra gamezone

 

Nei det er sant men hvis jeg får det spillet i morgen så skal ta bilde av gta5, hvis jeg glømmer skrive om det så spør meg da hvis ja du få bilde fra note2 da. Men laptop 'en kom i dag så morgen henter jeg den men faen er win8 help hutre tu

Åja, jeg har "alltid" fått opp Gamezone som et av de dyreste valgene, så har kun brukt dem 1 gang elns...

 

Mine Win8 tips :D

1: Prøv "modern UI" i minst 2-3 uker før du endrer noe av utseendet

2: Dersom du ønsker, prøv noe slikt som ClassicStart ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...