aleksanderro Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 I moderate mengder så kan det meste brukes, men noen ganger når jeg er innom her så lurer jeg nesten på om jeg leser på et forum eller en samtalelogg fra Facebook eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 "Ikke punktum meg i trynen azz! " Haha, fyfaen I moderate mengder så kan det meste brukes, men noen ganger når jeg er innom her så lurer jeg nesten på om jeg leser på et forum eller en samtalelogg fra Facebook eller noe sånt.. Facebook Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 I moderate mengder så kan det meste brukes, men noen ganger når jeg er innom her så lurer jeg nesten på om jeg leser på et forum eller en samtalelogg fra Facebook eller noe sånt.. Haha, dette er ingenting i forhold til meg og Kromsa sin samtalelogg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Haha, ingenting i forhold nei! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Det tviler jeg ikke på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=1sIWez9HAbA Haha, wth xD Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Apple er litt sånn digg, men folk skal liksom disse det. Meh. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=1sIWez9HAbA Haha, wth xD True! "Mindele... Loyal costumers xD" Rart at de glømte iPhone 5Crap Apple er litt sånn digg, men folk skal liksom disse det. Meh. Bare jeg som syntes Apple er blitt "nigga product" Endret 12. september 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Bare jeg som syntes Apple er blitt "nigga product" "Nigga product"? Wth, that's racist. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 "Nigga product"? Wth, that's racist. No it aint! Because racism is a crime, and crime is for black ppl! (jk) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Racist over here. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Nei, iPhone gir meg overl0ad med swag. iMessage drar damer og snapchat fikser hook. Op. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Nei, iPhone gir meg overl0ad med swag. iMessage drar damer og snapchat fikser hook. Op. Hahaha! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Ikke noe mer "as"? Mkay, no more "lel" nor "as". Ass er tilatt Ok. NEI Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Nei, iPhone gir meg overl0ad med swag. iMessage drar damer og snapchat fikser hook. Op. Kanskje fordi alle damene tror du har stor ****? Endret 12. september 2013 av MariusJS 2 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Kanskje fordi alle damene vet at du har stor ****? Hvordan vet du dette? Æsj fyfaen Marius, eww. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Kanskje fordi alle damene tror du har stor ****? Han har sikkert kjøpt sånn som gjør den lengre da, husker ikke hva det heter nå men har sett til de sidene som selger sexleketøy da Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Hvordan vet du dette? Æsj fyfaen Marius, eww. Jeg er ikke sikker, men når det er så mange rykter, og til og med vitser om neger peniser, og e-peniser (2x780...) Så må man jo nesten lure.... Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Kjøpte meg bil i dag. 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Nå har jeg og da far min, snart bygd ett helt hus på forskjellige kanter av landet og ikke noe av det er til oss eller meg, lurer på om jeg noen gang får hjelp av noen til noe, neppe. Veranda her og re isolering og ny panel der, garasje der, bygge grunnmur og større gang her, omg. Og jeg er lei av kvinnfolk som skal bestemme ditt og bestemme datt og gjøre alt vanskelig og fokusere på helt andre ting, ett kakk med hammern i hode også bare fylt over de å lata som ingenting, livet hadde vært skjønt, men neida. At folk generelt skal gjøre det vanskelig, ekstra dyrt og ekstra tid krevende er for meg usedvanlig fantastisk vidunderlig. Endret 12. september 2013 av meg0709 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå