sevs Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Finnes det noe begrep på grafikk som er innebygget i prosessoren, (f.eks. intel hd 4000)? Kan man kalle det "onboard"? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Finnes det noe begrep på grafikk som er innebygget i prosessoren, (f.eks. intel hd 4000)? Kan man kalle det "onboard"? Integrert GPU. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 "Onboard" blir ikke så feil, men Finnes det noe begrep på grafikk som er innebygget i prosessoren, (f.eks. intel hd 4000)? Kan man kalle det "onboard" Integrert GPU. Er mer riktig, selv forkorter jeg ofte til iGPU Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Jeg bestod teori prøven på første forsøk for noen år siden, brukte 18min, hadde dog 5 av 7 feil, men hadde jo ikke lest i den boka jeg kjøpte heller, så det var jo 200-250 bortkasta kroner, haha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 De fleste bruker integrert GPU/skjermkort eller iGPU, men har sett noen morsomme varianter. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 IPhone 5S Er spent på fingeravtrykkleseren jeg. Kommer nok på ønskelista til jul, på tide å pensjonere min snart 4 år gamle 3GS Synd at den ikke får NFC, men jaja, nå orker jeg ikke vente til iPhone 6 heller Lenke til kommentar
sevs Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 IPhone 5S Er spent på fingeravtrykkleseren jeg. Kommer nok på ønskelista til jul, på tide å pensjonere min snart 4 år gamle 3GS Synd at den ikke får NFC, men jaja, nå orker jeg ikke vente til iPhone 6 heller Det er større utvalg av smarttelefoner med operativsystem som er basert på Android 4.2 eller nyere, som er kort sagt bedre enn den nåværende iPhone 5,i alle fall. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 10. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Med 64 bits prosessor? Heheh.. Apple er fortsatt innovative ser det ut til. Dette er ganske stort, faktisk. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Jeg bestod teori prøven på første forsøk for noen år siden, brukte 18min, hadde dog 5 av 7 feil, men hadde jo ikke lest i den boka jeg kjøpte heller, så det var jo 200-250 bortkasta kroner, haha. Jeg har heller ikke åpnet den teoriboken jeg kjøpte, så var egentlig bortkastet penger her også. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Men jeg var og er udugelig og en slapp faen og far min visste at jeg ikke hadde lest noe så han mer eller mindre tvang meg til å ta den prøva, men jeg bestod på første forsøk, så liksom ikke problemet, erhm. Tror neppe det egentlig gikk den veien han så for seg, haha. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Det er større utvalg av smarttelefoner med operativsystem som er basert på Android 4.2 eller nyere, som er kort sagt bedre enn den nåværende iPhone 5,i alle fall. Jeg tror jeg holder meg til iOS en stund til. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Jeg tror jeg holder meg til iOS en stund til. Man har ikke emulatorer på ios Gidder ikke å ta med meg samlingen min på bussen, det blir så trangt for meg og bussjåføren. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Man har ikke emulatorer på ios Gidder ikke å ta med meg samlingen min på bussen, det blir så trangt for meg og bussjåføren. Skaff deg en egen buss og bussjåfør... Lenke til kommentar
sevs Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Med 64 bits prosessor? Heheh.. Apple er fortsatt innovative ser det ut til. Dette er ganske stort, faktisk. Faen, det hadde jeg glemt. Men er sikkert at det i androidtlfer om ikke så lenge. Hvem produserer prosessoren i 5s? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Man har ikke emulatorer på ios Gidder ikke å ta med meg samlingen min på bussen, det blir så trangt for meg og bussjåføren. Men ikke alle har behov for emulatorer av ymse slag på mobilen sin. I kveld med Ylvis på TV Norge nå. Weeeee! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Hvem produserer prosessoren i 5s? Samsung... I kveld med Ylvis på TV Norge nå. Weeeee! Går vel i "The Fox" der eller? 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Den kommer sikkert den også, ja.. Skikkelig pangstart på sesongpremieren med teknisk feil og greier. Way to go, TV Norge. Endret 10. september 2013 av iGlenn 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 HELVETE HØYRE Kan faen meg ikke bli værre. Borgelig og null medlidenhet, helvete bryter løst. Helt enig med deg 110% Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Helt enig med deg 110% Hva? Jeg som trodde du var høyremann, Joking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå