w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 morn pms og alle andre det er sol og nesten ikke en sky på himmelen? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 rettelse: det VAR... Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Sol og deilig vær her i Bergen Sitter og leser om en ny radio (for de som husker det fra ITA, så er det snakk om walkie talkie), og den frister stort. De fleste er kjempe fornøyd med den Liten håndapparat, som har AM/FM og SSB Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 god dag hva skjer her da ? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Skrev jo det, sitter og leser om en radio 1 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Overskyet og kaldt her i Oslo. Tar fra hverandre pcen og renser den for støv,forbausende lite støv så langt. Endret 23. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Rolf X: Barnslig du er. Med Android? Der er all hyll og kyss i ræven så lenge telefonen er Android og spesifikasjoner man aldri har sett i en tlf før, selv om designet ser ut som en påkjørt ku. Jaja. Nå er vel begge sidene av fanboys like barnslige. Det er f.eks like barnslig å hakke ned på en Androidtelefon og si at den ligner en påkjørt ku...slik du nettopp gjorde. Det forteller vel litt om alder også. Så dere som sitter på hver deres side av gjerdet, er nok like ille. Det er tøft Har sett på Biltema, at folk kan kjøpe små ringer, som du setter rundt pæren, som lyser i noen minutt etter på Lurte lenge, på å gjøre det på Corsa'en vi hadde før. Gjør det ikke på Tahoe'en vi har nå Jeg hadde det på Volvo'en, og det fungerte bra. Men det fungerer ikke like bra med alle lykter. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er tøft Har sett på Biltema, at folk kan kjøpe små ringer, som du setter rundt pæren, som lyser i noen minutt etter på Lurte lenge, på å gjøre det på Corsa'en vi hadde før. Gjør det ikke på Tahoe'en vi har nå Jeg hadde det på Volvo'en, og det fungerte bra. Men det fungerer ikke like bra med alle lykter. Ok Har aldri sett de "live", men kan tenke meg. At de var litt morsome Har lyst på Xenon fjernlys på bilen. Men ser for meg, at det er litt stress at de må av, før en EU kontroll. Så til nå, har det bare blitt med tanken. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Rolf X: Barnslig du er. Med Android? Der er all hyll og kyss i ræven så lenge telefonen er Android og spesifikasjoner man aldri har sett i en tlf før, selv om designet ser ut som en påkjørt ku. Jaja. Nå er vel begge sidene av fanboys like barnslige. Det er f.eks like barnslig å hakke ned på en Androidtelefon og si at den ligner en påkjørt ku...slik du nettopp gjorde. Det forteller vel litt om alder også. Så dere som sitter på hver deres side av gjerdet, er nok like ille. Er helt enig der. Men nå startet jo denne diskusjon - som vanlig - av at en Apple-hater følte at det måtte slenges dritt om produktet så snart det blir nevnt noe sted. Ellers, god morgen. 1 Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Pms1 har selv lyst på Xenon til bilen min, Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Chevrolet Tahoe, har noen sykt dårlige lys. De er dårligere, enn telys i motvind. Så noe må gjøres. Har 2 1000metere, men kunne virkelig tenkt meg, Xenon Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ok Har aldri sett de "live", men kan tenke meg. At de var litt morsome Har lyst på Xenon fjernlys på bilen. Men ser for meg, at det er litt stress at de må av, før en EU kontroll. Så til nå, har det bare blitt med tanken.De lyste svakt grønt i noen minutter etterpå, så det var litt kult i mørket. På SAAB'en blir ikke lyset riktig med disse montert, for lyspære får feil avstand til reflektoren og får derfor feil lys. Kunne tenkt meg Xenon på hovelyktene jeg også, men syns det blir for mye styr med EU. Så jeg kommer heller til å kjøpe meg Xenon 1000-metere. Det er mye råere og lyser sinnsykt bra. Bedre enn Xenon hovedlykter, fordi man har så mye større lysåpning. Er helt enig der. Men nå startet jo denne diskusjon - som vanlig - av at en Apple-hater følte at det måtte slenges dritt om produktet så snart det blir nevnt noe sted. Ellers, god morgen. Sant nok i dette tilfellet. Men da kunne motparten vært voksen nok til å overse det, så hadde det ikke blitt noen diskusjon. God morgen til deg også. Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 frister sykt og kjøpe dette http://www.autolights.no/products/h3-xenonkit3 Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Er helt enig der. Men nå startet jo denne diskusjon - som vanlig - av at en Apple-hater følte at det måtte slenges dritt om produktet så snart det blir nevnt noe sted. Ellers, god morgen. Sant nok i dette tilfellet. Men da kunne motparten vært voksen nok til å overse det, så hadde det ikke blitt noen diskusjon. God morgen til deg også. Hehe, så klart. Men visse personer har en trang til å klage over samme tingene sp og si hver eneste uke, da er det fullt forståelig at folk blir irritert. Skulle gjerne hatt Xenon i Golf'en min og, er utrolig forskjell. Tror dog det blir med tanken, må snart bytte den ut i nyere bil uansett, får passe på at den har det fra før. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ok Har aldri sett de "live", men kan tenke meg. At de var litt morsome Har lyst på Xenon fjernlys på bilen. Men ser for meg, at det er litt stress at de må av, før en EU kontroll. Så til nå, har det bare blitt med tanken.De lyste svakt grønt i noen minutter etterpå, så det var litt kult i mørket. På SAAB'en blir ikke lyset riktig med disse montert, for lyspære får feil avstand til reflektoren og får derfor feil lys. Kunne tenkt meg Xenon på hovelyktene jeg også, men syns det blir for mye styr med EU. Så jeg kommer heller til å kjøpe meg Xenon 1000-metere. Det er mye råere og lyser sinnsykt bra. Bedre enn Xenon hovedlykter, fordi man har så mye større lysåpning. Ok, jeg trodde de var svakt gul/hvite. Jeg vet ikke om det ville ha funket på Tahoe'en. Men hadde vært morro og testet Men de er så sykt vansklige de lyktene. Så blir ikke til at jeg teser, for jeg stresset 1time på den ene lykten. Og det gidder jeg ikke. Det er Xenon 1000metere jeg også tenker på Men de må av før EU kontroll de også Så det blir ikke enda. Siden bilen skal vises i desember. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 God dag folkens! Vært i kirka en tur pga. konf opplegg og fikk vin og kjeks, smakte ikke noe særlig. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er fristende å ta lappen i Sverige når den tiden kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Aldersgrensen der? Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Aldersgrensen der? 18, men det er mye billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå