MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Trur faen jeg kjøper new data mus da, faen dritt den rat9 er da. Men den mus kommer ikke nå men ønsker en meg en råååååå mus til jul da sett ut en men jeg spiller den type spill da hm. mus til 2000.kr det hadde vært digg og ha da Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 8. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 10000 rpm 150gb for its durability... og bare 32mb cache Hvem i faen kjøper Raptor-disker da? Er jo bare bortkasta penger God kveld, folkens. Da er helga snart over, uheldigvis :/ Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Trur faen jeg kjøper new data mus da, faen dritt den rat9 er da. Men den mus kommer ikke nå men ønsker en meg en råååååå mus til jul da sett ut en men jeg spiller den type spill da hm. mus til 2000.kr det hadde vært digg og ha da Få deg g700 eller g700s 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 10000 rpm 150gb for its durability... og bare 32mb cache Mista respekten for Monster PC... Faen for en uproff eier Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Mista respekten for Monster PC... Faen for en uproff eier Det er ikke monster selv, men noen som posta i gruppa hans... 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Få deg g700 eller g700s Agreed! Det er ikke monster selv, men noen som posta i gruppa hans... Aaaand Double Agreed Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Det er ikke monster selv, men noen som posta i gruppa hans... Tenkte ikke på de som poster, men "Harry" eller hva han heter (eieren) Det er greit å ikke like AMD, men still. Så mange som er med i Facebook gruppen og det er ikke en gang lov å nevne AMD uten å bli spamma med "buy Intel"... Endret 8. september 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Få deg g700 eller g700s Ser bra ut den da , den frister litt den da men frister ikke nok da hm Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Tenkte ikke på de som poster, men "Harry" eller hva han heter (eieren) Det er greit å ikke like AMD, men still. Så mange som er med i Facebook gruppen og det er ikke en gang lov å nevne AMD uten å bli spamma med "buy Intel"... Jo, dersom du kjøper 7970 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Nei, må da slå til med 7990 så man får multi GPU problemer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Ingen flere meldinger i innbox, buhu. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Tenkte ikke på de som poster, men "Harry" eller hva han heter (eieren) Det er greit å ikke like AMD, men still. Så mange som er med i Facebook gruppen og det er ikke en gang lov å nevne AMD uten å bli spamma med "buy Intel"... Tror ikke eieren bryr seg noe inderlig om slike spørsmål som i bildet jeg posta.. Og det er jo lov å ha egne meninger? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Fant et par muser som er lettere og bruke da for meg, men dere sier sikkert ha ha og rister på hue da er bare kula jeg trenger og bruke da på de da. Men ikke sikkert jeg kjøper hmmmm TrackMan Marble Logitech Wireless Trackball M570 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Fant et par muser som er lettere og bruke da for meg, men dere sier sikkert ha ha og rister på hue da er bare kula jeg trenger og bruke da på de da. Men ikke sikkert jeg kjøper hmmmm TrackMan Marble Logitech Wireless Trackball M570 Snakker av erfaring, slike muser er horrible. Men om du må så... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Snakker av erfaring, slike muser er horrible. Men om du må så... Den her frister helt jevlig det blir den 110%, er vilt forelska i den musa Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Den her frister helt jevlig det blir den 110%, er vilt forelska i den musa Det samme skjedde meg med G700 Men i noen situasjoner er faktisk slike trackball mus nyttige, hva med å kjøpe begge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Ingen flere meldinger i innbox, buhu. Hva skal jeg gjøre på skolen nå? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Hørte en del av en sang på TVen, de spilte den under noe fotball greier, tror det var på en tv2 kanal, tv2 sport kanskje, var vel om noe premier league start eller noe sånt. Eneste jeg hørte var noe med noe "life is(like) a russian roulette" eller noe, det er ikke den sangen til rihanna, blåser i om den suger hardt, bare må vite hva den heter, lol, amagad. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Det samme skjedde meg med G700 Men i noen situasjoner er faktisk slike trackball mus nyttige, hva med å kjøpe begge? Tenker og ønske meg de 2 her til jul, nr 1 sikle nr 2 liker den hm ønske meg bare for teste den er det nr 4 av mus da hm jo fant den 4 mus må ha bytte fra nr2 til den her Endret 9. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. september 2013 Rapporter Del Skrevet 9. september 2013 Tenker og ønske meg de 2 her til jul, nr 1 sikle nr 2 liker den hm ønske meg bare for teste den er det nr 4 av mus da hm jo fant den 4 mus må ha bytte fra nr2 til den her Vell, håper du har stor familie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå