MariusJS Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Kan jeg få bli med? Jeg joiner, skal vi ikke heller stikke å kjøpe et balltre hver oss først, og gi en omgang skikkelig juling? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Kan jeg få bli med? Jaaaaaaa, men det virker som kjøtt hue liker gutter homse gay for han sender oss mange pm her da Jeg joiner, skal vi ikke heller stikke å kjøpe et balltre hver oss først, og gi en omgang skikkelig juling? Ja da kjøpe spikker sette i balltre da oxo, lille gutt er forelsket i oss dere Endret 8. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Jaaaaaaa, men det virker som kjøtt hue liker gutter homse gay for han sender oss mange pm her da Ja da kjøpe spikker sette i balltre da oxo, lille gutt er forelsket i oss dere Neste brukernavnet hans blir nok "Homsegutten" 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Jeg joiner, skal vi ikke heller stikke å kjøpe et balltre hver oss først, og gi en omgang skikkelig juling? Velkommen med åpne armer er du. Intersport selger balltre i metal, vil kan kjøpe et par stk av dem og gi han en real omgang. Er jo bare å rapportere meldingen å bli ferdig med det. He resurrects DOOM SKJITPRAT: RESSURECTION OF TROLLS Endret 8. september 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Neste brukernavnet hans blir nok "Homsegutten" Haha ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Er jo bare å rapportere meldingen å bli ferdig med det. Han begynner vel på sin fjerde bruker nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Han er alt ferdig med den nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Hehe, sikkert. Lurer på når han kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Hahahaha, fyfaen for et bra svar MTK! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Er det noen han ikke har sendt melding til her på Sjiten? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Hehe, sikkert. Lurer på når han kommer. Det kan bety mer enn 1 ting Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Er det noen han ikke har sendt melding til her på Sjiten? Jeg har ikke fått noen... Enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Det kan bety mer enn 1 ting Er da ikke så farlig, han tør vel ikke å forlate huset uansett. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Er da ikke så farlig, han tør vel ikke å forlate huset uansett. Nei, han er nok en ekte tastatur ridder fra Blærum 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Har heller ikke fått noe....ennå. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Har heller ikke fått noe....ennå. Var vel for langt bak Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Muligens. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Tør nesten ikke skrive noe her nesten da, grunnen er er ikke 82% strøm i det Wireless Solar Keyboard K750 da,men det er nesten ikke noe strøm i det da og jeg ser att ikke er mye strøm det er i det da. For når jeg trykker på solar knappen på tastaturet så ser sånn virker ikke helt som virker så bra med win 7, men virket bedre med win xp da jeg brukte det der da. Og sidna solar knappen er lyser det rød og det betyr jo det er veldig lite strøm men hvor mye true da hm usikker, men når det er grønnt da er det fullt med strøm da så i natt skal jeg legge det på kjøkkenet så jeg får ladet det opp skikkelig da, nei til lampa med K750 nå da Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 (endret) 10000 rpm 150gb for its durability... og bare 32mb cache Endret 8. september 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Selvfølgelig HDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå