Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan jeg få bli med? :D

Jaaaaaaa, men det virker som kjøtt hue liker gutter homse gay for han sender oss mange pm her da :love:

 

Jeg joiner, skal vi ikke heller stikke å kjøpe et balltre hver oss først, og gi en omgang skikkelig juling? :D

Ja da kjøpe spikker sette i balltre da oxo, lille gutt er forelsket i oss dere :love::love::love::love:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg joiner, skal vi ikke heller stikke å kjøpe et balltre hver oss først, og gi en omgang skikkelig juling? :D

 

Velkommen med åpne armer er du.

Intersport selger balltre i metal, vil kan kjøpe et par stk av dem og gi han en real omgang. :D

 

 

Er jo bare å rapportere meldingen å bli ferdig med det.

 

He resurrects :(

 

DOOM SKJITPRAT: RESSURECTION OF TROLLS

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Tør nesten ikke skrive noe her nesten da, grunnen er er ikke 82% strøm i det Wireless Solar Keyboard K750 da,men det er nesten ikke noe strøm i det da og jeg ser att ikke er mye strøm det er i det da. For når jeg trykker på solar knappen på tastaturet så ser sånn virker ikke helt som virker så bra med win 7, men virket bedre med win xp da jeg brukte det der da. Og sidna solar knappen er lyser det rød og det betyr jo det er veldig lite strøm men hvor mye true da hm usikker, men når det er grønnt da er det fullt med strøm da så i natt skal jeg legge det på kjøkkenet så jeg får ladet det opp skikkelig da, nei til lampa med K750 nå da

post-281153-0-66389000-1378672768_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...