MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Jeg ga faen i den idioten ang ikke svare han slettet oxo posten, kan tenke den jevla dusten hadde mye og gjøre da. Har dritt ungen så lite gjøre at han ikke greier annet en faen skap da Endret 8. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det beste er bare å legge saken død, ellers får han oppmerksomheten han ønsker seg.. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 liten drittsekk hvor liten? 16? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Så gammel? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 hvor liten? 16? Snart 18 lol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Har du tipset han om psykiater? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Alle dere som har fått ulike meldinger, det er ikke så veldig vanskelig å forstå. Han som sender disse meldingene heter Oskar Næss, og har det ikke så bra. Vet hvem det er irl og, lol. Han tar det virkelig personlig. Han fyllekjørte på scooter og fikk utsettelse på lappen! Jeg lo selvfølgelig av dette siden han er en liten drittsekk uten ambisjoner eller egne meninger. Derfor skal han nå ta sin "hevn" ved å slenge dritt til alle på forumet. Så bare ikke bry dere. Merkelig individ han der. Fint å spør om jeg er kåt men altså, feil måte å få oppmerksomhet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Merkelig individ han der. Fint å spør om jeg er kåt men altså, feil måte å få oppmerksomhet. Søk på navn til den dritt ungen, da ser du stygg han er Endret 8. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Har du tipset han om psykiater? På tide noen gjør det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Han trenger ikke noe psykiater, men et hard spark i ræva Lille gutt er her ikke svar han dere Endret 8. september 2013 av Fleischmann 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Fikk den posten av lille gutt, og han leser allt vi skriver dere. sorry andre post Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hahahah, koselig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Du lille gutt du er faen meg korka dum teit et jevlig stort rasshøll, jeg gjerne sparker deg hard bak faen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Dere ikke svar det kjøtt hue Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Han har det ikke så bra, stakkars gutt. Lukter IP ban og rangeban på lang vei. Har du tipset han om psykiater? Han er ikke interessert. For selvopptatt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er jo bare å rapportere meldingen å bli ferdig med det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Du lille gutt du er faen meg korka dum teit et jevlig stort rasshøll, jeg gjerne sparker deg hard bak faen Kan jeg få bli med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå