Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Morn her nei nå gikk det Razer BlackWidow Ultimate 2013 Elite Mechanical - Med lys + USB gjennomgang på 2.2 kilo ned i esken

, tenkte og bruke det Logitech Wireless Solar Keyboard K750 til jeg får det skal kjøpe det etter på det Logitech Illuminated Keyboard K810 men det er faen ikke lys på det da, åsen blir i kveld da men ser det er 82% strøm i batteriet da. Så jeg slapp legge det

under en lampe for lade det da kjøpte den Mouse Logitech Wireless Touchpad i går da

Morn!

 

Forstår jeg det riktig?

Du skal pakke bort Razer tastaturet og hadde tenkt å bruke Logitech Solar tastaturet, men det er ikke backlit, så du ser det ikke i mørket, så derfor gleder du deg til du får touchpad og det nye tastaturet?

 

Beklager dersom jeg missforstod noe ;)

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minst mulig trykking, men har blitt forelska nå i mouse Logitech Wireless Touchpad å Logitech Illuminated Keyboard. Tusen takk for tipset med touthpad, :thumbup: det er et problem for jeg har kjøpe mani da ha ha men får vente litt og for jeghar kjøpt noe for ca 1500.kr her dagen. Men jeg får regne litt på det skal sette inn noen kr både til ps4 og xbox one for jeg har kjøpt for ca 20.000.kr hos gamzone må spare litt til da :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Bare hyggelig å kunne hjelpe forresten :)

Lenke til kommentar

Hvor kan man få tak i sånn mekanisk tast- tester? sånn med de forskjellige cherry mx-fargene?

 

Og hvor får man kjøpt mekaniske taster? ebay?

 

edit: mente ikke å dobbelposte, lel

Var visst et eller annet kjent merke som skulle komme ut med en sånn, vil ha en selv :D lel

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

G700S :love:

Men er sikkert ikke den :p

Glemte den musa her rat9, den så jevla digg ut kjøpte den musa så sa en på forumet her til meg det er en jevla dritt mus. Musa rat7 til han ligger i skuffen og jeg kunde får musa hans og delene fra han sa han til meg da, batteriet i min rat9 tømmer seg develsk :devil: fort da ha ha men jeg la musa i esken men plugget den i igjen for er bare et minus med synes jeg batteri jevel skapet :devil: ellers er den okej mus :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Tror jeg skal kjøpe en brown og en blue fra ebay og se om keycapsa går net på, tror de skal gå. Så blir det pcb til tastaturet, og så må det loddes til pcben som er der allerede, og så må de tre grønne ledsa bli byttet ut med røde. Og jeg må få tak i en micro usb port til tastaturet.

 

Lett :p

 

---

 

Hm...?

post-223190-76169_thumb.png

Lenke til kommentar

Alle dere som har fått ulike meldinger, det er ikke så veldig vanskelig å forstå. Han som sender disse meldingene heter Oskar Næss, og har det ikke så bra. Vet hvem det er irl og, lol. Han tar det virkelig personlig. Han fyllekjørte på scooter og fikk utsettelse på lappen! Jeg lo selvfølgelig av dette siden han er en liten drittsekk uten ambisjoner eller egne meninger. Derfor skal han nå ta sin "hevn" ved å slenge dritt til alle på forumet.

 

Så bare ikke bry dere. :)

Endret av Kurio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...