Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jan, fått 780en eller ;C

 

Pakken har ikke flyttet seg siden i går. :(

Pissesur for at sj3f og jeg ikke fikk mulighet til å leke med 780'et i dag. Men men, hva kan man gjøre? Får det på mandag-tirsdag engang håper jeg.

 

 

Hahah, drittmorsomt! Kan ta med Fifa 13 neste gang :green:

 

Vant Brann forresten? :p

 

Ta med Fifa13 neste gang ja! :green:

 

Neh, vi slo dem 5-3 elns om jeg ikke tar feil. Ble ikke det samme uten deg lism så jeg skrudde av. :(

Lenke til kommentar

http://www.netonnet.no/art/data/mus-og-tastatur/mus/tradlos-mus/logitech-touchmouset620-black/179403.4174/ den?

Eller evnt den microsoft saken?

Hvorfor ikke en skikkelig mus + en touchpad på siden?

Minst mulig trykking, men har blitt forelska nå i mouse Logitech Wireless Touchpad å Logitech Illuminated Keyboard. Tusen takk for tipset med touthpad, :thumbup: det er et problem for jeg har kjøpe mani da ha ha men får vente litt og for jeghar kjøpt noe for ca 1500.kr her dagen. Men jeg får regne litt på det skal sette inn noen kr både til ps4 og xbox one for jeg har kjøpt for ca 20.000.kr hos gamzone må spare litt til da :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Lenke til kommentar

Har selv k810, svært fornøyd. Fikk det 5. juni, ladet det når jeg fikk det. Har aldri ladet det siden. Hadde bare ett problem, og det var at fn-knappen hang seg. Det fikset jeg ved å plukke av knappen og bente en liten metallting med et lite skrujern. Bakgrunnsbelysninga er fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...