Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Føler egentlig at man ikke kommer noen vei samme hva man stemmer.. Likevel har jeg lyst til gi min stemme til FrP da det er de som har de mest "lovende" ideene. Regner ikke med at noe særlig kommer til å skje, men det er bevist at dagens regjering ikke får til noe, så det er bedre at noen andre får sjansen i hvert fall.

Hadde jeg stemt, hadde det blitt FrP her også. Men jeg syns Siv har blitt litt slapp dessverre. Det skulle vært Hagen, det er mer drag i han.

 

Ja men er det regjeringen sin feil at stakkars jenta ble voldtatt og drept?

Var jo ikke regjeringen som voldtok og drepte jenta så ehm, du ser hva jeg vil frem til.

Det er på en måte indirekte skyld. Hadde straffene vært normale, hadde han sittet inne nå. Og hadde det ikke vært straffekøer, hadde han sittet inne.

Du skal gjøre mye galt i Norge for å havne i fengsel. Alt for mye "betinget straff". :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett hvilke parti som vinner etcetc så blir ikke mye forandret uansett, blir neppe noen revolusjon ut av det.

 

Nettop derfor kan man stemme Piratpartiet. De er de som hadde forandret mest, og styrer landet like bra som de andre partilederne ville gjort.

 

(ikke ta dette innlegget seriøst)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har 128 kbps på 90%++ av musikken min, og har ikke enorme problemer med det. Skulle helst hatt litt høyere men jaja. Du er sannsynligvis ikke en audiofil, så du hører ikke forskjell, men det gjør jeg. Men bare hvis jeg virkelig konsenterer og hører etter. Gå for high. Men har du en stor samling, og ikke bare hører på mobil, ville jeg gått for extreme. :D

Hører man forskjell på high og extreme quality på musikken i Spotify? 160 vs 320kbit/s på iPhonen.

Er bare at det tar så myeee plass når alle sangene er på extreme quality på iPhonen så vurderer å bytte til high.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...