Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Jeg oxo merket dustin er jevla raske til og sende varene til kunden da, exe den skjermen MTK nevnte kom dagen etter bestilling deven en dag jeg skjønte ikke bæret da når så hente lappen eller sms husker helt da tenke nesten nei det er feil og sende skjerm på 1 dag :green::green:

Hvilken skjerm?
Lenke til kommentar

Hey folkens :) Skjer?

Faen det var lang kø utenfor valglokalet i dag.. Siste frist for å forhåndsstemme så :p Noen her som har stemt eller?

Jeg har ikke stemt dessverre, og jeg har sluttet med det for mange år siden. Grunnen er dessverre att de på stortinget bare lover å lover da men de holder ikke en dritt det som bli sagt da, De er som gjeng papegøyer, for 4 år siden da er de som vant att mat prisene skulle bli like med de svenske mat prisene , men det gikk ned litt ikke mye kunde nesten ikke se forskjell i pris.

 

 

Hvilken skjerm?

Dell UltraSharp U2713HM -
Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Føler egentlig at man ikke kommer noen vei samme hva man stemmer.. Likevel har jeg lyst til gi min stemme til FrP da det er de som har de mest "lovende" ideene. Regner ikke med at noe særlig kommer til å skje, men det er bevist at dagens regjering ikke får til noe, så det er bedre at noen andre får sjansen i hvert fall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...