Gjest Slettet+412 Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Klaget ikke du over Dustins support nettopp idag? Engangs tilfelle Ellers er jeg meget fornøyd! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Jeg må innrømme Ronny le tekerø spiller bra til detroit rock city av kiss for Ronny le tekerø er gitaristen i TNT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Noen som vil kjøpe Note 3 til meg? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Noen her som har stemt eller? Stemmer ikke på sjimpanser. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Jeg oxo merket dustin er jevla raske til og sende varene til kunden da, exe den skjermen MTK nevnte kom dagen etter bestilling deven en dag jeg skjønte ikke bæret da når så hente lappen eller sms husker helt da tenke nesten nei det er feil og sende skjerm på 1 dag Hvilken skjerm? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Hey folkens Skjer? Faen det var lang kø utenfor valglokalet i dag.. Siste frist for å forhåndsstemme så Noen her som har stemt eller? Jeg har ikke stemt dessverre, og jeg har sluttet med det for mange år siden. Grunnen er dessverre att de på stortinget bare lover å lover da men de holder ikke en dritt det som bli sagt da, De er som gjeng papegøyer, for 4 år siden da er de som vant att mat prisene skulle bli like med de svenske mat prisene , men det gikk ned litt ikke mye kunde nesten ikke se forskjell i pris. Hvilken skjerm? Dell UltraSharp U2713HM - Endret 6. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Føler egentlig at man ikke kommer noen vei samme hva man stemmer.. Likevel har jeg lyst til gi min stemme til FrP da det er de som har de mest "lovende" ideene. Regner ikke med at noe særlig kommer til å skje, men det er bevist at dagens regjering ikke får til noe, så det er bedre at noen andre får sjansen i hvert fall. 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 http://www.hardware.no/artikler/oppsummering/136704 Stem piratpartiet folkens! Politikerne lovet også å heve 200,- grensen, fortsatt ikke gjort... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Uansett hvilke parti som vinner etcetc så blir ikke mye forandret uansett, blir neppe noen revolusjon ut av det. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Uansett hvilke parti som vinner etcetc så blir ikke mye forandret uansett, blir neppe noen revolusjon ut av det. Truth! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Piratepartiet ftw lism God dag! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Morn alle her, gjør som meg gi faen i å stemme. Men jeg liker jevla godt han her, han er god underholding på det beste da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Carl I. Hagen Var det ikke han som kom med en påstand på Twitter om at det var regjeringen sin feil til at en jente ble voldtatt og drept elns? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Men han har et lite poeng, vi har latterlig lav strafferamme i Norge.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Ja men er det regjeringen sin feil at stakkars jenta ble voldtatt og drept? Var jo ikke regjeringen som voldtok og drepte jenta så ehm, du ser hva jeg vil frem til. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Derfor jeg skrev han har et lite poeng, er ikke ening i at det dirkete er regjeringen sin feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Hehe, ja. Forbanna pakke, hvorfor flytter du ikke på deg? Må sikert vente til mandag, I cri. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Hehe, ja. Forbanna pakke, hvorfor flytter du ikke på deg? Må sikert vente til mandag, I cri. Fikk en pakke i dag, bestilte den her om dagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Fyfaeeeeeeeeeen, kom deg avgårde as! Fok dis, må nok vente til mandag før jeg får spilt noe Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Pakkepost går jo ikke lørdager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå