Gjest Slettet+412 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 sabertooth er et bra hovedkort bygde en pc for ei jeg kjenner so far so good for hun bios'en på hovedkortet virker grei btw Grei eller kjempe bra? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 er vel ikke den beste biosen i verden, men det var lett for meg å finne fram der Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Steinete og ulendt. Er mye steinblokker i terrenget flere steder. Og ja, jeg har vært en del i øyerfjellet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 er vel ikke den beste biosen i verden, men det var lett for meg å finne fram der Koster så pass mye og har ikke engang tipptopp BIOS, pfft. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) @kromskallen er fortsatt ganske bra bios @rolf, det visste jeg ikke! trodde du bodde lenger sør. (noe rundt 2-3 timer lang kjøretur) Endret 22. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Bor lenger sør ja, men er en del i distriktet siden jeg har familie/slekt i området Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Er du i skogen igjen Rolf? Nope. Sitter på en hytte i øyer med internett. Jobba med hogst i hele dag. Møkka terreng å jobbe pluss at vinden gjorde det ekstra morro. Skal ut på dh sykkelen i morgen Har jobbet på en del hytter i det område,kanskje litt lengre opp i Tretten område. Endret 22. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 @kromskallen er fortsatt ganske bra bios @rolf, det visste jeg ikke! trodde du bodde lenger sør. (noe rundt 2-3 timer lang kjøretur) Den er grei men tar heller et billigere hovedkort som Mkvarner linka meg. Koster kun 1k og har Sli & Cross-støtte og fullpakke. :3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Den er grei men tar heller et billigere hovedkort som Mkvarner linka meg. Koster kun 1k og har Sli & Cross-støtte og fullpakke. :3 hvilket hovedkort er det? må finne meg et hovedkort snart har cpu og minne liggende Bor lenger sør ja, men er en del i distriktet siden jeg har familie/slekt i området det forklarer alt Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 er vel ikke den beste biosen i verden, men det var lett for meg å finne fram der Det har jo efi bios som er noe av det bedre man kan få, bruke mus i bios er nam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Dette http://www.dustinhome.no/product/5010625173/gigabyte-ga-z77x-ud3h-z77-s-1155-atx-ivy/#intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 ser bra ut det litt feil farge for det jeg har tenkt på (svart, rød og hvit/sølv) Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Er du i skogen igjen Rolf? Nope. Sitter på en hytte i øyer med internett. Jobba med hogst i hele dag. Møkka terreng å jobbe pluss at vinden gjorde det ekstra morro. Skal ut på dh sykkelen i morgen Har jobbet på en del hytter i det område,kanskje litt lengre opp i Tretten område. Ja, mange hytter i området. Sitter å ser på doctor who Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Åja, hvor er den hytta da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 ser bra ut det litt feil farge for det jeg har tenkt på (svart, rød og hvit/sølv) Alt det nødvendig? Synes bare en farge holder jeg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 har tross alt 800D og jeg holder på å gjøre klar dataen min til TG2013 de fleste har vel rød og svart fargetema, så jeg ville ta med hvit/sølv Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Åja, hvor er den hytta da? Det kan du lure på du Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Skal ikke påstå, men mener at jeg har sett en såpass gammel BMW, med "engle øyner" Har sett mange med det.. en av naboene mine har samme type bil med angel eyes.. får mer og mer lyst på det selv hver gang jeg ser den. Det er tøft Har sett på Biltema, at folk kan kjøpe små ringer, som du setter rundt pæren, som lyser i noen minutt etter på Lurte lenge, på å gjøre det på Corsa'en vi hadde før. Gjør det ikke på Tahoe'en vi har nå Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Har smakt nå på mønster energy grønn på boxen. Nei fy f**n jeg helte allt ut det smakte for søtt, takk for red bull. Om kroppen min er dritt lei søte drikker og grunnen er da ca fra 15 år til nå 42 år 3 flasker 1.5 liter cola er nesten 5 liter med cola da pr dag. da er vann bedre da. Jeg tar et stort glass cola noen ganger men til mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå