Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Jeg må dessverre fortelle at noen har ikke sans for min humoristiske sans på dette forumet. Takker dere så aboslutt. Skaper spenning, håp og glede i min PM dagelig.

 

Jeg vil takke disse flotte menneskene som har liten tåleranse for hvordan man kan heve seg.

 

Takker og bukker. Jeg synes dette var helt klart mitt mest produktive innlegg i tråden.

Jeg er enig i at det innlegget var ditt mest produktive i denne tråden!

 

Til dere andre: Dette er en skjitprattråd, litt må mann jo tåle!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jevla gøy i saints row 2 :green: og saints row 3 :green: og sette fyr på de bertene som hjelper meg for bare moro+ ha ha men de angriper meg da hvis jeg gjør det for mye :cool: , lurer på åsen det går i saints row 4 kjøpte det :green::D:yes:

 

Gled deg.

Har Saints Row IV selv, og det er mildt sagt skamtøft. :green:

Lenke til kommentar

Aner ikke om det er en demo, men spillet er kjempebra hvis du liker å lage kaos sånn som meg. Haha. :grin2:

 

Holder på litt ennå vettu. Har laget et par coverlåter da. :) Ligger på Soundcloud. Ellers ligger det andre på websida mi. Sender den på PM. :)

 

Hørte de på Soundclouden din. Må nok si at Voyage Home er favoritten for min del. Kjempechill låt.

Skal ta en titt på nettsiden din senere. :)

 

 

 

Yayyy! Han må vel tilbake og hente litt penger ut fra staten.

Han får vel noen heftige etterbetalinger fra NAV.. :hmm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hørte de på Soundclouden din. Må nok si at Voyage Home er favoritten for min del. Kjempechill låt.

Hehe..det er vel sånn at man får en favoritt. Og da er det ikke enkelt å høyne den liksom. Men bra du liker den da. :)

Får kanskje heller lage fler egne låter, enn å gjøre cover-låter. :p

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Hehe..det er vel sånn at man får en favoritt. Og da er det ikke enkelt å høyne den liksom. Men bra du liker den da. :)

Får kanskje heller lage fler egne låter, enn å gjøre cover-låter. :p

 

Sant det. Cover-versjonen av This is my life var også ganske bra, det skal sies.

Keep up the good work!

 

 

 

 

Spiller du på PC eller konsoll?

 

Xbox 360.

 

Ta en titt på videoen i spoileren Fleichmann. Morsom latter på han duden han spiller med.

 

 

 

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...