Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Yes, nå blir det party, bomber og granater.

Han har vel fått nok selvmords trening i løpet av 9 måneder også skal han vel rekruttere folk til å løpe rundt å sprenge ting her til lands.

Er bare en ting å gjøre med han der.

 

Ser frem til det ja, tenke jeg kanskje skulle bli med... "If you can't beat them, join them". Jeg mener, det må jo være noe gøy med det siden de ikke gjør annet. Penger fra nav får dem også. Herlig liv.

Lenke til kommentar

Hehe, likte dem gjorde jeg! :D

Det er bra. :) Sjekka du ut dem på websida også, eller?

 

Skal prøve ut Nexus i morgen! Gleder meg til å se hva det har å by på. :D

Det bør du gjøre. Er grom den. :)

 

Jeg har en Nexus.

Gjelder ikke mobil dette, da..hehe. Er en plugin til FL. ;)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Ringte gamezone i sted og avbestilte den 3de Xbox One kontroller da, for jeg trenger bare 2 da ikke 3 stk kontroller til Xbox One da. For selv om jeg kjøpte de 2 extra kontrollere til Playstation 4 som er rød og blå så blir den i esken en reserve kontroller ubrukt til de 2 andre rykker da, og ba de sende Saints Row 4 Collectors IV Super Danerous Wub Wub Edition til ps3 sammen med Playstation 4 og allt det andre :dribble: for jeg får jo GTA5 om 2 uker da, :dribble: :dribble: :dribble: er bare tull og spille på 2 spill sammen nesten da :green: gta 5 ja gleder meg :green: :green: :green: :green:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Jeg må dessverre fortelle at noen har ikke sans for min humoristiske sans på dette forumet. Takker dere så aboslutt. Skaper spenning, håp og glede i min PM dagelig.

 

Jeg vil takke disse flotte menneskene som har liten tåleranse for hvordan man kan heve seg.

 

Takker og bukker. Jeg synes dette var helt klart mitt mest produktive innlegg i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er bra. :) Sjekka du ut dem på websida også, eller?

 

Det bør du gjøre. Er grom den. :)

 

Gjelder ikke mobil dette, da..hehe. Er en plugin til FL. ;)

 

Skal sjekke dem ut nå. :)

 

Skal skaffe meg Nexus om et lite øyeblikk. :D

 

Plugin til FL ja. :3

 

 

Jeg må dessverre fortelle at noen har ikke sans for min humoristiske sans på dette forumet. Takker dere så aboslutt. Skaper spenning, håp og glede i min PM dagelig.

 

Jeg vil takke disse flotte menneskene som har liten tåleranse for hvordan man kan heve seg.

 

Takker og bukker. Jeg synes dette var helt klart mitt mest produktive innlegg i tråden.

 

Helt klart ditt beste og mest produktive innlegg her i tråden ja. Takker deg så meget for å bringe opp stemningen på en kjedelig og grå mandags ettermiddag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...