meg0709 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Dette har jeg gleda meg lenge til... http://www.dagbladet.no/2013/09/01/nyheter/bhatti/islamist/pakistan/etterretning/29001018/ Yes, nå blir det party, bomber og granater. Han har vel fått nok selvmords trening i løpet av 9 måneder også skal han vel rekruttere folk til å løpe rundt å sprenge ting her til lands. Er bare en ting å gjøre med han der. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Saints Row 4 Collectors Edition PS3 IV - Super Dangerous Wub Wub Edition Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Saints Row 4 Collectors Edition PS3 IV - Super Dangerous Wub Wub Edition Denne heller http://www.pressfire.no/nyheter/PC/7338/Denne-spillpakken-koster-deg-seks-millioner-kroner Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Yes, nå blir det party, bomber og granater. Han har vel fått nok selvmords trening i løpet av 9 måneder også skal han vel rekruttere folk til å løpe rundt å sprenge ting her til lands. Er bare en ting å gjøre med han der. Ser frem til det ja, tenke jeg kanskje skulle bli med... "If you can't beat them, join them". Jeg mener, det må jo være noe gøy med det siden de ikke gjør annet. Penger fra nav får dem også. Herlig liv. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Litt rolig til å være meg vil jeg tro men jeg må si jeg rett og slett digget dem! Hehe..regna med at det var for rolig til deg, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Hehe, likte dem gjorde jeg! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Det er jevla gøy i saints row 2 og saints row 3 og sette fyr på de bertene som hjelper meg for bare moro+ ha ha men de angriper meg da hvis jeg gjør det for mye , lurer på åsen det går i saints row 4 kjøpte det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Skal prøve ut Nexus i morgen! Gleder meg til å se hva det har å by på. Endret 2. september 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Jeg har en Nexus. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Jeg har en Nexus. Skal prøve ut Nexus i morgen! Gleder meg til å se hva det har å by på. Kjøpt Nexus, eller prøve hos en venn? Endret 2. september 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Glenn Jacobsen Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Jeg har forøvrig 4 Nexuser og er ekstremt fornøyd med disse. Kvaliteten på produktene er helt i toppsjiktet. Du kan ikke ta feil. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Hehe, likte dem gjorde jeg! Det er bra. Sjekka du ut dem på websida også, eller? Skal prøve ut Nexus i morgen! Gleder meg til å se hva det har å by på. Det bør du gjøre. Er grom den. Jeg har en Nexus. Gjelder ikke mobil dette, da..hehe. Er en plugin til FL. Endret 1. september 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Det var da ikke snakk om mobil, det er snakk om nettbrett. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Det var da ikke snakk om mobil, det er snakk om nettbrett. Jaja, men det var uansett ikke det vi mente. Nexus er noe mer. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Det er jevla gøy i saints row 2 og saints row 3 og sette fyr på de bertene som hjelper meg for bare moro+ ha ha men de angriper meg da hvis jeg gjør det for mye , lurer på åsen det går i saints row 4 kjøpte det :D Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Good morgen alle her Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Ringte gamezone i sted og avbestilte den 3de Xbox One kontroller da, for jeg trenger bare 2 da ikke 3 stk kontroller til Xbox One da. For selv om jeg kjøpte de 2 extra kontrollere til Playstation 4 som er rød og blå så blir den i esken en reserve kontroller ubrukt til de 2 andre rykker da, og ba de sende Saints Row 4 Collectors IV Super Danerous Wub Wub Edition til ps3 sammen med Playstation 4 og allt det andre for jeg får jo GTA5 om 2 uker da, er bare tull og spille på 2 spill sammen nesten da gta 5 ja gleder meg Endret 2. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 [media]http://www.youtube.com/watch?v=kTnM4jd-P1Y[/media] 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Jeg må dessverre fortelle at noen har ikke sans for min humoristiske sans på dette forumet. Takker dere så aboslutt. Skaper spenning, håp og glede i min PM dagelig. Jeg vil takke disse flotte menneskene som har liten tåleranse for hvordan man kan heve seg. Takker og bukker. Jeg synes dette var helt klart mitt mest produktive innlegg i tråden. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Det er bra. Sjekka du ut dem på websida også, eller? Det bør du gjøre. Er grom den. Gjelder ikke mobil dette, da..hehe. Er en plugin til FL. Skal sjekke dem ut nå. Skal skaffe meg Nexus om et lite øyeblikk. Plugin til FL ja. :3 Jeg må dessverre fortelle at noen har ikke sans for min humoristiske sans på dette forumet. Takker dere så aboslutt. Skaper spenning, håp og glede i min PM dagelig. Jeg vil takke disse flotte menneskene som har liten tåleranse for hvordan man kan heve seg. Takker og bukker. Jeg synes dette var helt klart mitt mest produktive innlegg i tråden. Helt klart ditt beste og mest produktive innlegg her i tråden ja. Takker deg så meget for å bringe opp stemningen på en kjedelig og grå mandags ettermiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå