iThenrik Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg vil karakterisere meg som en Apple-hater, men mener selv om at du var helt på jorde... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Så du hiver folk ut av forumet imens du drikker? Nei, stort sett ikke. Moderering holder jeg meg for det meste unna når jeg har drukket. Har jeg tatt et par-tre øl som i kveld kan jeg skjule et par innlegg eller kjefte litt, men det er about it. Jeg må stå til ansvar for det jeg gjør som moderator. Så da hadde jeg heller stengt tråden og tilkalt en annen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 @ Rolf Så du meldingen jeg sendte til deg? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Er i meg i samme kategori som Rolf,har lite til overs for Apple men det kommer aldri noe godt ut av navnkalling,blir aldri en god diskusjon ut av det...holder meg for god for det. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Er jo bare tragisk egentlig å stå i lange køer bare før å være den første til få tak i noe. Og ja, er som en saueflokk. Samme mentaliteten. Er i det minste god underholdning og artig å se hvordan enkelte oppfører seg. Er pressen som bidrar mye til hypen siden de vet at de kan få mange trykk ved å skrive artikler som omfatter prod. Jeg sitter på mobilen og gidder ikke å skrive mer om det uansett. Hisser man seg opp over at noen er neg. Til en prod. Har man lite å gjøre. Endret 22. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Er pressen som bidrar mye til hypen siden de vet at de kan få mange trykk ved å skrive artikler som omfatter prod. Amobil hadde jo akkurat en artikkel om det. De sa de var nyttige idioter for Apple. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Er jo bare tragisk egentlig å stå i lange køer bare før å være den første til få tak i noe. Og ja, er som en saueflokk. Samme mentaliteten. Er i det minste god underholdning og artig å se hvordan enkelte oppfører seg. Er pressen som bidrar mye til hypen siden de vet at de kan få mange trykk ved å skrive artikler som omfatter prod. Jeg sitter på mobilen og gidder ikke å skrive mer om det uansett. Hisser man seg opp over at noen er neg. Til en prod. Har man lite å gjøre. Såre at du ikke svarer meg, haha. Endret 22. september 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jepp... nyttige siden de bidrar til reklame ved at pressen da vet at det å skrive om det fører til trykk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Er pressen som bidrar mye til hypen siden de vet at de kan få mange trykk ved å skrive artikler som omfatter prod. Amobil hadde jo akkurat en artikkel om det. De sa de var nyttige idioter for Apple. Mener du iTavisen?http://www.itavisen.no/902271/er-det-vaar-skyld Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) @ Rolf Så du meldingen jeg sendte til deg? Ja,så den, sod har jeg hørt før og uc vers. Of byob har jeg liggende her en plass. Men jeg er ikke forran en pc annet enn mobil og nettbrett. Er i Øyer og i morgen blir det dh Endret 22. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Tar meg en Cognac til jeg før kveldsmaten ..madamen har snart Tikkaen ferdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Stakkars Apple, de er så fattige http://www.youtube.com/watch?v=i424x6z71zg&feature=channel&list=UL 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 jeg får vel ta meg en urge intense til kveldsmaten min grandiosa er nam nam... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Deilig det. Tenker Dolly i morgen på vei hjem 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Fikk lyst på i5-3570k og Asus Sabertooth... :S Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Er du i skogen igjen Rolf? Har så vidt begynt å tenke på et nytt Grafikkort eller to..GTX 670 ser spennende ut. Endret 22. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Kjøpte meg 4 cult energidrikker de smakte nesten som red bull da, det er juks synes jeg da. Og jeg skal teste mønster energy etter på da, det er noe grønt på boxen. Synes red bull er den beste alle energidrikker da. Gleder meg vilt til fifa 13 da til wiiU, for det ser dritt bra ut da det der fifa 13. Jeg er mest gal etter av alle spillene jeg har pre ordret, det er 70 dager til jeg kan spille fifa 13 på wiiU da. Når jeg tenker over det er fifa 12 det spillet jeg spillet minst på ps3 da, men gøy for det men vanskelig delux da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 sabertooth er et bra hovedkort bygde en pc for ei jeg kjenner so far so good for hun bios'en på hovedkortet virker grei btw Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Er du i skogen igjen Rolf? Nope. Sitter på en hytte i øyer med internett. Jobba med hogst i hele dag. Møkka terreng å jobbe pluss at vinden gjorde det ekstra morro. Skal ut på dh sykkelen i morgen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) gjett hvordan det er med rype jakt i Øyerfjellet du rolf... Endret 22. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå