Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Niiice :p Stjal du forresten det tastaturet fra skolen? Prikk likt slike vi hadde på "den gamle" skolen min :tease:

Pappa tok det med fra jobben da jeg manglet et tastatur til serveren :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heheh.. Blir vel litt gaming også innimellom alt skolearbeidet :p

Er faktisk i førsteetasjen, så det er ingen kjellerstue. Lyst og fint her vettu :)

Har vært på Ikea i dag og storhandlet både skrivebord, TV-bord og hyller, så det ble ganske bra synes jeg :p

Blei bra det. Eneste at det litt kjipt med Lecablokker som er såpass synlig. :) Blir så kjeller-aktig.

Lenke til kommentar

Blei bra det. Eneste at det litt kjipt med Lecablokker som er såpass synlig. :) Blir så kjeller-aktig.

Forsåvidt enig, men siden det er Isoblokker isolerer de visst ganske bra. Er likevel helt greit, for jeg er veldig fornøyd med hybelen ellers. Er massevis av lettanvendelig plass, og til den prisen jeg betaler er det egentlig et kupp, spør du meg.

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig, men siden det er Isoblokker isolerer de visst ganske bra. Er likevel helt greit, for jeg er veldig fornøyd med hybelen ellers. Er massevis av lettanvendelig plass, og til den prisen jeg betaler er det egentlig et kupp, spør du meg.

Oki, greit med isolasjon da. :) Hvor mange rom har du?

Lenke til kommentar

Har visst mer plass på skrivebordet enn hva du har :p Heheh.. men spørs om det ikke hadde blitt litt trangt med tre skjermer her. Ble egentlig ganske stort dette skrivebordet her, men greit med litt boltreplass igrunn.

 

VegardBS.. Jepp, er en 24'' BenQ. Håper å bytte den i en Dell Ultrasharp IPS skjerm etterhvert.

 

Knut: Har gang, bad, kombinert stue/soverom med en kjøkkenløsning og et kott som faktisk var god størrelse på :) Rundt 32 kvadrat tilsammen.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

780 er topp prioritert, musikk kommer etter. Custom Loop blir det også med tiden men vi får se nå hva det blir. Om jeg virkelig blir keen på å produsere så blir det nok utstyr før custom. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...