Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen :green:

Gå for Asus sitt du Kromskallen. Fungerer fett og du kan faktisk overklokke med veldig brukbare temperaturer. Jeg vet ikke om rød og blå team vil fungerer egentlig. Jeg tror det blir veldig merkelig. Vurderer ikke noe annet 780 som passer i builden din da? Finnes da blå kort og, eventuelt et grått.

Hei Kurio når jeg ser det bilde du har, så minner det meg om en figur i muppet show :green:

 

Tromme slageren i muppet show :thumbup:

post-281153-0-50129500-1377851056_thumb.jpg

 

Endret av Fleischmann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Gå for Asus sitt du Kromskallen. Fungerer fett og du kan faktisk overklokke med veldig brukbare temperaturer. Jeg vet ikke om rød og blå team vil fungerer egentlig. Jeg tror det blir veldig merkelig. Vurderer ikke noe annet 780 som passer i builden din da? Finnes da blå kort og, eventuelt et grått.

 

Det er det jeg var redd for men tenker at det spiller så liten rolle når det blir vannkjøling i etterkant. Det kan vær rødt frem til den tid. :wee:

Lenke til kommentar

 

Aaaah! Dette er hovedgrunnlaget mitt for at jeg har dette i signaturen. Å være fanboy er ikke ensbetydende med å være blind eller trangsynt. :)

 

Jeg har bare vært borti et par titan, et gigabyte kort noen cu2 og EVGA

Jeg skal ikke påstå jeg tar 200% rett, da utalelsen er basert på personlig erfaring over tid med ymse kjølere. (matrix, CU2, vapor -x, Windforce etc etc). både på 4xx,5xx,6xx og noen 7xx. For å ikke snakke om alle AMD kortene opp igjennom årene. Så tør å påstå jeg er kvalifisert til å komme med en slik påstand.

Dog jeg liker din kritiske sans! :) Du må gjerne motbevise meg, jeg vil alltid lære noe nytt!

 

 

Neivel?

 

Fanboy er et engelsk begrep som brukes for å beskrive et individ som er dedikert til et enkeltobjekt på en emosjonell eller fanatisk måte, ofte til et punkt der det kan beskrives som tvangslidelse.

 

 

Fanatisme er en følelse av å være fylt med overdreven, ukritisk nidkjærhet, spesielt for en ekstremt religiøs eller politisk sak, eller med en besettende entusiasme for et tidsfordriv eller en hobby. Fanatisme betegner altså en blind, ensidig tro eller begeistring for noe.[1]

Jeg kan være enig i at DCII er en veldig god kjøler til prisen, men det å sammenligne forskjellige revisjoner blir bare feil! Kjølerne forandrer seg en god del! Jeg prøver heller ikke å motbevise deg, men enten så har du ikke skjønt hva fanboy betyr, eller så er det noe jeg har missforstått! Så bare at du foreslo den kjøleren, så signaturen din, og prøvde å få fram at de andre kjøerne er så å si like gode (ikke alle selvfølgelig)

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Neivel?

Jeg kan være enig i at DCII er en veldig god kjøler til prisen, men det å sammenligne forskjellige revisjoner blir bare feil! Kjølerne forandrer seg en god del!

 

Sant, Har faktisk aldri slått det opp. Så nå lærte jeg noe nytt. :)

Dog, jeg stusser litt. Om det en fanboy sier er 100% korrekt, presist og totalt uavhengig av hans "fanboyisme" skal man ikke ta det seriøst?

 

Dog, det er ikke _ensbetydende_ . selvom jeg har et emosjonelt forhold til MINE CU2'ere betyr det ikke at de er verdens beste kort.

 

Ikke sammenligne kjølere mellom flere revisjoner? Vel, jeg har ikke opplevd noe cu2 som bråker eller er irriterende. Da bortfaller hele poenget med cu2.

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

 

Sant, Har faktisk aldri slått det opp. Så nå lærte jeg noe nytt. :)

Dog, jeg stusser litt. Om det en fanboy sier er 100% korrekt, presist og totalt uavhengig av hans "fanboyisme" skal man ikke ta det seriøst?

 

Dog, det er ikke _ensbetydende_ . selvom jeg har et emosjonelt forhold til MINE CU2'ere betyr det ikke at de er verdens beste kort.

 

Ikke sammenligne kjølere mellom flere revisjoner? Vel, jeg har ikke opplevd noe cu2 som bråker eller er irriterende. Da bortfaller hele poenget med cu2.

Problemet er å vite når han gjør det, og når han ikke gjør det ;)

 

Poenget er at alle kan ha et designproblem i en serie, det å dømme en hel serie ut ifra det, blir drøyt (sier ikke at det er det du gjør), det blir som at dersom jeg hadde fått et Asus DCII kort, som hadde et problem, og aldri kjøpt Asus kort etter det, så er det min egen "feil"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er å vite når han gjør det, og når han ikke gjør det ;)

 

Poenget er at alle kan ha et designproblem i en serie, det å dømme en hel serie ut ifra det, blir drøyt (sier ikke at det er det du gjør), det blir som at dersom jeg hadde fått et Asus DCII kort, som hadde et problem, og aldri kjøpt Asus kort etter det, så er det min egen "feil"

 

Jeg tror begrepet fanboy sitter litt løst, hvertfall på flere forum jeg henger på. Og det har da smittet over til meg. Velger å la det stå i signaturen.

 

Tjah.. Jeg har ikke tatt feil/ vært usakelig, uavhengig min "fanboy'isme". ;)

 

Men du kjenner dog ikke meg heller, og jeg anbefaler titt og ofte helt andre produkter enn Asus sine.

Asus HKet mitt er den største søppla jeg har eid... Ble byttet ut til fordel for et MSI hk.

 

Ikke har CU2 hatt noen store designproblem i de siste generasjonene hvertfall? 4xx/5xxx (AMD) og oppover ? Har ikke hørt eller lest om noe så veldig store problemer.

 

Husker 670 CU2 TOP hadde litt problemer når de ble sluppet. Måtte fikses med en bios oppdatering av kortene.

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

 

Jeg tror begrepet fanboy sitter litt løst, hvertfall på flere forum jeg henger på. Og det har da smittet over til meg. Velger å la det stå i signaturen.

 

Tjah.. Jeg har ikke tatt feil/ vært usakelig, uavhengig min "fanboy'isme". ;)

 

Men du kjenner dog ikke meg heller, og jeg anbefaler titt og ofte helt andre produkter enn Asus sine.

Asus HKet mitt er den største søppla jeg har eid... Ble byttet ut til fordel for et MSI hk.

 

Ikke har CU2 hatt noen store designproblem i de siste generasjonene hvertfall? 4xx/5xxx (AMD) og oppover ? Har ikke hørt eller lest om noe så veldig store problemer.

 

Husker 670 CU2 TOP hadde litt problemer når de ble sluppet. Måtte fikses med en bios oppdatering av kortene.

Når jeg ser du liker,Asus, :green: så må jeg innrømme den korte tiden på 1 til 3 dager jeg hadde den Asus pc, det var en jevla bra pc. for en ps3 oxo 360 og steam venn anbefalte en pc som var lik på ytelse som de store som kunde ta alle pc spill på topp oppløsing da alle spill. Det var 2 vifter bake på den pc men den pc sørga for strømmen ja sikringen gikk her, allt var svart her men det var pc som sørget for men mtk mente det ikke var noe feil med den men ikke vet jeg da. Men den Asus pc var jevla bra må jeg innrømme i både i åsen den så ut og ytelse da he he, det var er ikke lange tiden jeg hadde den men pytt pytt men bra var den da må jeg innrømme da serlig å se på den da :D

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...