Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

TTL har nok erfaring med mye flere kort og kjølere enn deg og hovedtingen han klager på er den lille vifta som han sier støyer mye mere enn de to store. Velger lett DC2 foran Lightning.

Lenke til kommentar

TTL har nok erfaring med mye flere kort og kjølere enn deg og hovedtingen han klager på er den lille vifta som han sier støyer mye mere enn de to store. Velger lett DC2 foran Lightning.

 

Hva faen er det du sier her? Du sammenlikner er bra kjøler med en elednig overprisa piece of shit kjøler.

 

Jeg skjønner ikke hva du mener? Altså, på 70% kjøler Lightning bedre enn Asus på 100%. Så den bråker automatisk mindre. Det har han ikke tatt stilling til. Men skjønner deg, har man ikke råd til Lightning så har man ikke råd til Lightning!! Og nå har da aldri Lightning vært lagd for å være stille lmao. Det er jævla stille mtp tidligere generasjoner. Det har en annen kundegruppe en Asus sitt ya know. MEN JEG FORSTÅR!!

Endret av Kurio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Må du forsvare kjøpet ditt nå tydeligvis? Synes synd på deg.

 

 

Forsvare kjøpe sitt? Han har 2x MSI 780 ref som blir vannkjølt, lel.

 

 

 

 

 

Synes du jeg burde gå for MSI Lightning 780? Jeg er villig om det bare er verdt pengene. Ellers er alternativet Asus GTX 780 DC2, tror nok jeg blir fornøyd med det også. :)

Lenke til kommentar

 

 

Forsvare kjøpe sitt? Han har 2x MSI 780 ref som blir vannkjølt, lel.

 

 

 

Synes du jeg burde gå for MSI Lightning 780? Jeg er villig om det bare er verdt pengene. Ellers er alternativet Asus GTX 780 DC2, tror nok jeg blir fornøyd med det også. :)

Jeg vet ikke helt hmm. Spørs hva det skal brukes til. Har du pengene så kjøper du det. Har du ikke det velger du DC2. Om det er verdt 1K er opp til deg å bestemme.

 

MKT bare chill du. Kanskje julenissen er ekstra snill mot deg i år.

Endret av Kurio
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg vet ikke helt hmm. Spørs hva det skal brukes til. Har du pengene så kjøper du det. Har du ikke det velger du DC2. Om det er verdt 1K er opp til deg å bestemme.

 

MKT bare chill du. Kanskje julenissen er ekstra snill mot deg i år.

 

DC2 er nok det jeg kan få tak i fortest for å si det slikt så. :)

 

 

Nei, har vært slem gutt.

 

Du fortjener ris, gutt.

 

LEL

 

@joking

 

 

 

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er det ingen brukere her?

 

Joda, vi er ganske mange her men du må nok prøve igjen på dagtid grunnet de fleste har lagt seg. Det er liv her i fra 08:00 engang til 05:00 @ lørdag, det pleier vanligvis å være liv helt til den tid men vi får nå se om den er oppe så lenge. :p

Lenke til kommentar

Asus og Apple Fanboy <3

-_-

Ikke vondt ment, men "ingen" burde ta en Fanboy seriøst, selv om det personen sier er riktig...

Støynivå kan også diskuteres! Har du hatt alle 780 kortene personlig?

 

Aaaah! Dette er hovedgrunnlaget mitt for at jeg har dette i signaturen. Å være fanboy er ikke ensbetydende med å være blind eller trangsynt. :)

 

Jeg har bare vært borti et par titan, et gigabyte kort noen cu2 og EVGA

Jeg skal ikke påstå jeg tar 200% rett, da utalelsen er basert på personlig erfaring over tid med ymse kjølere. (matrix, CU2, vapor -x, Windforce etc etc). både på 4xx,5xx,6xx og noen 7xx. For å ikke snakke om alle AMD kortene opp igjennom årene. Så tør å påstå jeg er kvalifisert til å komme med en slik påstand.

Dog jeg liker din kritiske sans! :) Du må gjerne motbevise meg, jeg vil alltid lære noe nytt!

 

 

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Gå for Asus sitt du Kromskallen. Fungerer fett og du kan faktisk overklokke med veldig brukbare temperaturer. Jeg vet ikke om rød og blå team vil fungerer egentlig. Jeg tror det blir veldig merkelig. Vurderer ikke noe annet 780 som passer i builden din da? Finnes da blå kort og, eventuelt et grått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...