Gjest Slettet+412 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Høres digg ut! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Da blir det innflytting på lørdag. Satan det skal bli herlig. Kan poste bilder når jeg er ferdig innflytta. Kommer til å ta en tur på Ikea og handle inn diverse. Noen som har erfaring med denne tv-benken eller dette skrivebordet? Nei dessverre Kiriev, men gratulere da Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Okei Takk Satser på å bli boende der gjennom alle tre årene. Har flyttet hvert år når jeg har gått på videregående, så det blir litt slitsomt å flytte slik hele tiden. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Alt for stor TV er ikke noe særlig. Jeg sitter ganske nærme, så 32" er akkurat passe. Smartfunksjonene er ikke noe jeg egentlig har behov for, men Netflix i TVen er jo litt kjekt. Skjønner hva du mener angående det med film og 3D-film, men TVen kommer til å bli brukt mest til spilling. 3D-film av og til kanskje, men ikke veldig ofte. Syns det er litt ubehagelig å sitte med briller over lengre tid av en eller annen merkelig grunn, men det er vel kanskje en vanesak. Hvilken TV er det du har forresten? Ser den.. Gjorde litt research før jeg kjøpte, og det virker som aktiv 3D gir mer flimring og stress for øynene, derfor valgte jeg LG som har passiv. Funksjoner som Netflix er indeed veldig greit, ville uansett ikke kjøpt en TV i dag uten Smart-TV, ettersom prisene har blitt så lave uansett. Har http://www.lg.com/no/tv/lg-55LM620T-lcd-tv'>denne TV'en. Gikk for den da prisen var utrolig god i forhold til størrelse, funksjoner og bildekvalitet. Har hengt den opp på veggen og er ekstremt fornøyd. Eh, ser ikke ut som linken fungerer når jeg poster.. Link: http://www.lg.com/no/tv/lg-55LM620T-lcd-tv Endret 27. august 2013 av 10minutemail Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Har du galgenhumor, Galgenhumor er svart humor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Har du galgenhumor, Galgenhumor er svart humor En av kompisene mine har det. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ser den.. Gjorde litt research før jeg kjøpte, og det virker som aktiv 3D gir mer flimring og stress for øynene, derfor valgte jeg LG som har passiv. Funksjoner som Netflix er indeed veldig greit, ville uansett ikke kjøpt en TV i dag uten Smart-TV, ettersom prisene har blitt så lave uansett. Har denne TV'en. Gikk for den da prisen var utrolig god i forhold til størrelse, funksjoner og bildekvalitet. Har hengt den opp på veggen og er ekstremt fornøyd. Eh, ser ikke ut som linken fungerer når jeg poster.. Link: http://www.lg.com/no/tv/lg-55LM620T-lcd-tv Jeg hadde 3D TV før, aldri igjen noen gang. Var rett og slett drit, men det kan hende det er fordi jeg kjøpte en 43" 3D TV for 5500 kr Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 En av kompisene mine har det. Er det MTK?, jeg har det men noen ganger får folk noia spader av jeg bruker den ha ha Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg hadde 3D TV før, aldri igjen noen gang. Var rett og slett drit, men det kan hende det er fordi jeg kjøpte en 43" 3D TV for 5500 kr Du MÅ ikke bruke 3D funksjonene... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Brukte det vel en gang i måneden fordi jeg glemte hvor dårlig det var Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg hadde 3D TV før, aldri igjen noen gang. Var rett og slett drit, men det kan hende det er fordi jeg kjøpte en 43" 3D TV for 5500 kr Spørs jo hva som var dritt med TV'en det? Som sagt blir det litt annet på en TV i forhold til kino, da bildet ikke er stort nok til å gi en virkelig "wow" opplevelse. Har bare sett en 3D-film ennå, men i hvertfall med de passive brillene merker man så og si ikke at man har dem på etter 5 minutter, og det var en del kule effekter man ikke får av å se på "flatt" bilde.. Alt får naturligvis mye mer dybde, men var avogtil ting man skulle trodd kom ut av TV'en også, kult. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er det noen norske nett butikker som selger 10.cm hdmi kabler? Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Tror nok ikke du får noe kortere enn en halvmeter.. Mener du 10 meter så fåes det flere plasser, men kan anbefale eBay mtp pris, om det ikke haster. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 En av kompisene mine har det. Hveeeeem? Du mener vel ikke at han liker negervitser, fordi det er ikke svart humor :P Du mener galgenhumor? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Hveeeeem? Du mener vel ikke at han liker negervitser, fordi det er ikke svart humor :p Du mener galgenhumor? Er ikke neger vitser, svart humor exe Det er en rekke galgenhumoristiske episoder og kommentarer i litteraturhistorien, blant annet i form avskjedsord fra en som skal dø. Et annet vanlig eksempel er: - Gjør det vondt? – Bare når jeg ler. Tror nok ikke du får noe kortere enn en halvmeter.. Mener du 10 meter så fåes det flere plasser, men kan anbefale eBay mtp pris, om det ikke haster. Tusen takk for svaret Endret 27. august 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Her var det lite action Ingen som har stått opp enda eller? Dere er vel kanskje på skolen Endret 28. august 2013 av Kiriev 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ja, vi jobber hardt. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Særlig Heheh.. jaja, jeg skal vel ikke snakke så høyt akkurat Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Morn, ja ja dere jobber hardt, lykke til med jobbingen da. Håper dere får noen extra kr da, dere streiker vel ikke hvis dere ikke får høy nok lønn vel Endret 28. august 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Hveeeeem? Du mener vel ikke at han liker negervitser, fordi det er ikke svart humor :p Du mener galgenhumor? Haha, han er koselig men det er ikke han nei. Han går i klassen han jeg referrer til. Endret 28. august 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå