Gjest Slettet+412 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 God kveld, digg med ny TV! Fint å høre! Blir det mye TV fremover nå? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 God kveld, digg med ny TV! Hva er navnet på tv stor er den da, har glemt det Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hva er navnet på tv stor er den da, har glemt det http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=777081 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nå skal du si meg hva alle tallene og bokstavene betyr Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Noen som vil bytte netthastigheten med meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Noen som vil bytte netthastigheten med meg? Ikke faen, lel Noen her som har sett "The Conjuring"? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nå skal du si meg hva alle tallene og bokstavene betyr Hvis det er meg du tenker på så vet jeg at noe av det er modellnummeret. Resten vet jeg ikke hva står for, og driter egentlig også i det så lenge jeg er fornøyd med TV'en. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) aleksanderro: Tror det er helt lik TV som vi har i stua. Gratulerer med ny TV! Skal kjøpe ny TV selv om ikke så alt for lenge. Har sett litt på denne, denne, og denne. Liker Samsung og LG sine TVer ganske godt. Noen her som har sett "The Conjuring"? Har ikke sett den selv, men har hørt at den skal være ganske bra. Skal se den selv om ikke så alt for lenge. Endret 27. august 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Har planer om å se den på fredag med noen kompiser, høres ut som en bra film spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Glenn, skal du ha dverg TV? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ikke faen, lel Noen her som har sett "The Conjuring"? Får jeg autografen din krom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Selvfølgelig, bare overfør 1000,- kr så får får du et brev med en vakker autograf Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 aleksanderro: Tror det er helt lik TV som vi har i stua. Gratulerer med ny TV! Skal kjøpe ny TV selv om ikke så alt for lenge. Har sett litt på denne, denne, og denne. Liker Samsung og LG sine TVer ganske godt. Har ikke sett den selv, men har hørt at den skal være ganske bra. Skal se den selv om ikke så alt for lenge. Kjøpte nylig ny TV fra LG selv.. Bruker ikke smartfunksjonene egentlig, men passiv 3D er i hvert fall utrolig deilig! Har også såvidt testet dual play, som også var rimelig kult! Er du en fan av 3D-film kan det være lurt å kjøpe en nesten for stor TV, forresten! Min 55" er perfekt til vanlig film o.l., men så snart jeg setter på en 3D-film føler jeg den gjerne kunne vert 75"! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Det er forresten jeg som skriver autografene for Krommis, så det blir 500kr ekstra i gebyr Endret 27. august 2013 av sj3f 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Selvfølgelig, bare overfør 1000,- kr så får får du et brev med en vakker autogrhER HAR DU PENGA Her har du penga, gi meg autografen nå Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Det er forresten jeg som skriver autografene for Krommis, så det blir 500kr ekstra i gebyr Ta ta bare ta Endret 27. august 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Glenn, skal du ha dverg TV? Alt for stor TV er ikke noe særlig. Jeg sitter ganske nærme, så 32" er akkurat passe. Kjøpte nylig ny TV fra LG selv.. Bruker ikke smartfunksjonene egentlig, men passiv 3D er i hvert fall utrolig deilig! Har også såvidt testet dual play, som også var rimelig kult! Er du en fan av 3D-film kan det være lurt å kjøpe en nesten for stor TV, forresten! Min 55" er perfekt til vanlig film o.l., men så snart jeg setter på en 3D-film føler jeg den gjerne kunne vert 75"! Smartfunksjonene er ikke noe jeg egentlig har behov for, men Netflix i TVen er jo litt kjekt. Skjønner hva du mener angående det med film og 3D-film, men TVen kommer til å bli brukt mest til spilling. 3D-film av og til kanskje, men ikke veldig ofte. Syns det er litt ubehagelig å sitte med briller over lengre tid av en eller annen merkelig grunn, men det er vel kanskje en vanesak. Hvilken TV er det du har forresten? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Da blir det innflytting på lørdag. Satan det skal bli herlig. Kan poste bilder når jeg er ferdig innflytta. Kommer til å ta en tur på Ikea og handle inn diverse. Noen som har erfaring med denne tv-benken eller dette skrivebordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå