Gjest Slettet+412 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du skal ta opp noe gammelt, dessuten drive å diskutere det? Kromskallen: Velg MSI du. Klokker bedre og MSI har en fantastisk kundeservice som jeg ikke har opplevd makan til. MSI <3 Vi diskuterte på en meget "pen" måte, no bloodshed Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Den her må og skal kjøpes i før 28 novenber Den her frister litt mye men? Men den her sikle sikle må kjøpes inn men ikke nå venter og tenker litt på det Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det fikk meg til å tenke på en ting jeg trenger. Noen som vet om en bra WiDi-boks med hdmi og svideo ut? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Fuck yes, folkens. Klarte det http://imgur.com/a/xsFTR 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Usikker på om jeg skal gå for EVGA, MSI eller Asus.... Ref eller ikke... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Det er ekstremt enkelt, du setter opp alle 3 foran deg på skjermen, lukker øynene også setter du fingern på skjermen og der du setter fingern, det kortet tar du, verre er det ikke og forskjellen på alle disse kortene er så minimal at du hadde ikke merka forskjell i en blind test, lykke til. Så enkelt er det. Endret 26. august 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det er ekstremt enkelt, du setter opp alle 3 foran deg på skjermen, lukker øynene også setter du fingern på skjermen og der du setter fingern, det kortet tar du, verre er det ikke og forskjellen på alle disse kortene er så minimal at du hadde ikke merka forskjell i en blind test, lykke til. Så enkelt er det. Gi alle et nummer! http://www.random.org/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det er ekstremt enkelt, du setter opp alle 3 foran deg på skjermen, lukker øynene også setter du fingern på skjermen og der du setter fingern, det kortet tar du, verre er det ikke og forskjellen på alle disse kortene er så minimal at du hadde ikke merka forskjell i en blind test, lykke til. Så enkelt er det. Har ikke 3 skjermer atm Kan åpne tre vinduer i Chrome Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har ikke 3 skjermer atm Kan åpne tre vinduer i Chrome 3 bilder, 3 faner, whatever (Obs! Han skrev ikke 3 Skjermer ) Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Usikker på om jeg skal gå for EVGA, MSI eller Asus.... Ref eller ikke... Meen hvis du eventuelt skal vannkjøle, må du finne ett som det finnes blokk til, og muligheten for å sette på blokk kan også være en viktig faktor hvis du skal selge det en gang. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hvorfor skal du vannkjøle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Meen hvis du eventuelt skal vannkjøle, må du finne ett som det finnes blokk til, og muligheten for å sette på blokk kan også være en viktig faktor hvis du skal selge det en gang. =) Takk for svar, sevs. Sikler litt på MSI her nå as... Hvorfor skal du vannkjøle? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Mye hvil det koste med allt til da i pris, er ikke det rå dyrt da, Tar jeg feil ang det er dyrt? Endret 26. august 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Dyrt og dyrt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Dyrt og dyrt Mer en 3000.kr til 4000.kr da? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Blir fort en god del flere tusen enn det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Uten å få noe annet enn et pengesluk som ser litt bedre ut (ikke at jeg skjønner hvorfor vannkjøling ser så bra ut). Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Tullprat! Dersom han har alt utenom blokk til GPU koster det ca. 1K... Uten å få noe annet enn et pengesluk som ser litt bedre ut (ikke at jeg skjønner hvorfor vannkjøling ser så bra ut). Stillere og MYE kjøligere! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå