Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg det ikke.. heheh :p Er visst ingen her som driver på med slikt. Jaja, får prøve å finne ut av det på egenhånd da :) Er vel det som er meningen. Litt kjipt når man ikke bare kan Google seg frem til en ferdig kode og lime den rett inn. Er vel lett å se da at det ikke er jeg som har gjort det :p

Lenke til kommentar

Jeg sier det m$, hva er det faen med dere i m$,??? :confused: her ser jeg en hvit xbox one men den er ikke i salg til vanlige mennesker men bare men kun forbeholdt Microsoft-ansatte. Men en av brukerene skriver det her da ((Trond, Din oversettelse av artikkelen er feil. Det er kun medlemmer av XBox teamet som får denne, ingen andre i Microsoft,)) og de får den gratis. surt for den hvite Xbox one ser mye bedre en den svarte Xbox One da, :mad:

http://www.itavisen.no/nyheter/denne-kan-du-desverre-ikke-kj%C3%B8pe-91975

Lenke til kommentar

Tenkte jeg det ikke.. heheh :p Er visst ingen her som driver på med slikt. Jaja, får prøve å finne ut av det på egenhånd da :) Er vel det som er meningen. Litt kjipt når man ikke bare kan Google seg frem til en ferdig kode og lime den rett inn. Er vel lett å se da at det ikke er jeg som har gjort det :p

Er nok ikke det vanlige folk gjør til daglig, vil jeg tro. :) Hva skal du lage nå?

 

Trond, Din oversettelse av artikkelen er feil.

Tror neppe Trond bruker tida si her. :p

Lenke til kommentar

Har flere oppgaver, men er på nummer to :p

"Oppgave 2

Lag et program som spør brukeren om å taste inn navn og en favorittfarge i to tekstfelt.
Dersom navnet er Per og fargen er blå, skal programmet skrive ut (vise på skjermen) teksten
"Hei, Per, liker du blå-farge du?”. Dersom det er Lise som skriver inn grønn, skal programmet skrive ut teksten ”Hei, Lise, liker du grønn-farge du?” og så videre. Bruk en meldingsboks til
å vise informasjonen."
Lenke til kommentar

Den der skal jo være dritenkel også. Men er ikke så lett når jeg ikke har brukt programmet før. Prøver å Google meg frem, og blir litt klokere heldigvis :p
Dette er den siste oppgaven vi skal løse:

"Oppgave 6

Frivillig ekko-oppgave: Lag et program som gjentar (i en label) nøyaktig det som skrives inn i
en tekstboks, i samme øyeblikk som det skrives inn. Tips: Denne oppgaven er vanskelig,
men kan samtidig løses veldig elegant. "
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...