Maxi1234 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Bra her vettu. Hehe..kan ikke noen ting om VB dessverre. Jeg programmerer jo aldri. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Tenkte jeg det ikke.. heheh Er visst ingen her som driver på med slikt. Jaja, får prøve å finne ut av det på egenhånd da Er vel det som er meningen. Litt kjipt når man ikke bare kan Google seg frem til en ferdig kode og lime den rett inn. Er vel lett å se da at det ikke er jeg som har gjort det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg sier det m$, hva er det faen med dere i m$,??? her ser jeg en hvit xbox one men den er ikke i salg til vanlige mennesker men bare men kun forbeholdt Microsoft-ansatte. Men en av brukerene skriver det her da ((Trond, Din oversettelse av artikkelen er feil. Det er kun medlemmer av XBox teamet som får denne, ingen andre i Microsoft,)) og de får den gratis. surt for den hvite Xbox one ser mye bedre en den svarte Xbox One da, http://www.itavisen.no/nyheter/denne-kan-du-desverre-ikke-kj%C3%B8pe-91975 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Du får ta å spraylakkere den hvit da vet du Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hadde nok valgt den sorte uansett, tror ikke den hvite passer inn mange steder ettersom de fleste andre artikler rundt TV'en er sort. Tar sikkert ikke lange tiden før du får kjøpt custom deksel som du kan bytte selv (og bryte garantien). Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Tenkte jeg det ikke.. heheh Er visst ingen her som driver på med slikt. Jaja, får prøve å finne ut av det på egenhånd da Er vel det som er meningen. Litt kjipt når man ikke bare kan Google seg frem til en ferdig kode og lime den rett inn. Er vel lett å se da at det ikke er jeg som har gjort det Er nok ikke det vanlige folk gjør til daglig, vil jeg tro. Hva skal du lage nå? Trond, Din oversettelse av artikkelen er feil. Tror neppe Trond bruker tida si her. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Har flere oppgaver, men er på nummer to "Oppgave 2 Lag et program som spør brukeren om å taste inn navn og en favorittfarge i to tekstfelt. Dersom navnet er Per og fargen er blå, skal programmet skrive ut (vise på skjermen) teksten "Hei, Per, liker du blå-farge du?”. Dersom det er Lise som skriver inn grønn, skal programmet skrive ut teksten ”Hei, Lise, liker du grønn-farge du?” og så videre. Bruk en meldingsboks til å vise informasjonen." Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Huff...høres ut som en gørrkjedelig oppgave. Glad det ikke er meg. Endret 26. august 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Den der skal jo være dritenkel også. Men er ikke så lett når jeg ikke har brukt programmet før. Prøver å Google meg frem, og blir litt klokere heldigvis Dette er den siste oppgaven vi skal løse: "Oppgave 6 Frivillig ekko-oppgave: Lag et program som gjentar (i en label) nøyaktig det som skrives inn i en tekstboks, i samme øyeblikk som det skrives inn. Tips: Denne oppgaven er vanskelig, men kan samtidig løses veldig elegant. " Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg merker nok at jeg aldri kunne blitt programmerer. Det er liksom helt utenfor min interesse å sitte der og lage kommandoer, scripts og alt mulig sånn. Hadde blitt gæern om jeg skulle sitte og løse slikt. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Mja, er ikke det jeg syns er så veldig morsomt heller, men er helt greit Gøy når ting fungerer i alle fall Etterhvert skal vi visst lage kalkulatorer og slikt i VB, så.. Endret 26. august 2013 av Kiriev Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Er vel sant det, ja. Hvordan går det med deg da, Knut? Kan du noe VisualBasic forresten? Spør han WhatWorld enten her eller her du Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Mja, er ikke det jeg syns er så veldig morsomt heller, men er helt greit Gøy når ting fungerer i alle fall Etterhvert skal vi visst lage kalkulatorer og slikt i VB, så.. Har ikke tålmodighet til slikt jeg, vettu. Men det er bra at noen gidder da, ellers hadde vi jo ikke hatt programmer..hehe. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Spør han WhatWorld enten her eller her du Mm.. Ser ut til at Rolf_X driver på med det. Kan jo sende en liten melding til han Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Mm.. Ser ut til at Rolf_X driver på med det. Kan jo sende en liten melding til han RolfX er i Thailand, 2 uker til men han er innom da og da Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Åja, fuck. Oppgaven skal inn på onsdag så hehe Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Åja, fuck. Oppgaven skal inn på onsdag så hehe Spørre i forumet her da vell Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Tror ikke det er så mye aktivitet der. Har vært og sett. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Tror ikke det er så mye aktivitet der. Har vært og sett. Og det er ikke her eller ha ha Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Faen altså.. har nesten fått til oppgave 2, men står fast på en liten ting som egentlig skal være forbanna enkelt. Drit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå