Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til og teste ps vita på ps4, for å se hva ps vita å ps4 kan gjøre sammen da. Fant ut ps vita kan brukes som ps4 kontroler, :)

Nei det var feil av meg, ps vita kan ikke brukes som en ekstra kontroller da surt. Nei har snart 3 kontrollere om 94dager .1timmer .47.minuter da

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Du kan forresten gjøre om alle kort til 1 slot. Dem selges som regel med 2 slot, men du kan få kjøpt kit til å gjøre om til 1 slot. Har gjort dette på begge mine 780er. :-DD

Som innebærer å ta av ene dvi-porten.

 

Hvem selger dette, mener du? var litt uklart om du mente nvidia eller ek? har sett ek single slots :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

 

Spørs hvordan blokk du har lyst på. Jeg foretrekker MSI ref siden har det selv. :p

 

 

Kurio, hjelp meg da :p

 

ASUS vs. MSI? Har jo stortsett MSI-build men kan jo få DC2 Asus 780 til 5038,- kr... Ref koster 5,1k eller mer. :confused:

 

 

EK bruh.

 

EK har så jævlig med SCHWÆÆÆÆG AS

Jaaaaaaaaaa :D :D :D

 

 

:3

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Da slutter vi med usaklige innlegg og barnslig drittkasting med en gang. Råder dere til å fortsette med saklige innlegg og gode diskusjoner, altså stikk motsatt til det som har vært tilfellet i det siste. Mange burde trå forsiktig

 

Takk skal du ha. Dumt at det skal være nødvendig å gi advarsler for å få folk til å oppføre seg.

 

De som har behov for å krangle på denne måten kan ta det via PM, ikke forsøple tråden med det, vær så snill.

 

Forresten, er det noen her som er gode i VisualBasic? :D

Endret av Kiriev
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gammelt? Det er under en dag siden IcedInsanity skrev meldingen, så jeg tviler på at det kan karakteriseres som spesielt gammelt. Jeg prøver bare å opprettholde det gode miljøet her i tråden, jeg. Du sier at det ikke er vits i å diskutere det. Da håper jeg bare at dere har skjønt at det ikke bare er å slenge drittbemerkninger rundt seg når man er på et forum med andre mennesker.

Da får man jammen oppføre seg som folk!

Endret av Kiriev
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gammelt? Det er under en dag siden IcedInsanity skrev meldingen, så jeg tviler på at det kan karakteriseres som spesielt gammelt. Jeg prøver bare å opprettholde det gode miljøet her i tråden, jeg. Du sier at det ikke er vits i å diskutere det. Da håper jeg bare at dere har skjønt at det ikke bare er å slenge drittbemerkninger rundt seg når man er på et forum med andre mennesker.

Da får man jammen oppføre seg som folk!

 

Lmao x=)

Lenke til kommentar

Du kan le alt du vil. Så lenge du ikke driver og kritiserer andre hele tiden er det det samme for meg. Du kan til og med sende meg en epost eller noe slikt en gang iblant dersom du er nødt til å lufte følelsene dine. Kan også gi deg et lynkurs i nettetikette dersom du er interessert :)

Endret av Kiriev
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan le alt du vil. Så lenge du ikke driver og kritiserer andre hele tiden er det det samme for meg. Du kan til og med sende meg en epost eller noe slikt en gang iblant dersom du er nødt til å lufte følelsene dine. Kan også gi deg et lynkurs i nettetikette dersom du er interessert :)

 

Takk, skal bruke tilbudet ditt når det melder seg! Flott med slike løsninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...