Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Bare jeg som tror han kommer til å angre på 780?

 

Jepp + han ene som likte innlegget.

 

 

780 op

 

Ye.

 

Takket nettopp ja til 3900,- kr inkl. frakt. 780 på Jan snart. :3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Er AMD person selv, men hadde jeg VUNNET ett titan, altså gratis sånn ca, så hadde jeg lett brukt det fremfor mitt 7970.

 

Gidder ikke å begynne å ta bort dvi-portene hvis ikke jeg må. Håper Amd sin 9990 eller hawaii eller hvafaen det skal hete kommer med samme tilkoblinger som 7990. Skal vannkjøle, og cfx/sli, og har plass til max 1 brakett pr. skjermkort.

 

Har jo enkle dvi-porter liggende, så det skulle egentlig ikke være noe problem å ta loddebolten fatt og bytte ut en dobbel dvi med en enkel. Men det blir sansynligvis ikke fint ut.

Lenke til kommentar

 

Gidder ikke å begynne å ta bort dvi-portene hvis ikke jeg må. Håper Amd sin 9990 eller hawaii eller hvafaen det skal hete kommer med samme tilkoblinger som 7990. Skal vannkjøle, og cfx/sli, og har plass til max 1 brakett pr. skjermkort.

 

Har jo enkle dvi-porter liggende, så det skulle egentlig ikke være noe problem å ta loddebolten fatt og bytte ut en dobbel dvi med en enkel. Men det blir sansynligvis ikke fint ut.

 

 

Håper ingenting blir som 7990, dårligste dual-kortet på 4 år. Men tilkoblinger er det vell nice av.

 

Jeg ønsker meg et kort som har masse med VRAM og kraft. Selvfølgelig skal det være enkelt kjerne. Problemet er at AMD sin 9000 serie kommer nok ikke med mye mer enn 4GB siden det er ikke samme bæss som det skulle verdt.

 

Du kan forresten gjøre om alle kort til 1 slot. Dem selges som regel med 2 slot, men du kan få kjøpt kit til å gjøre om til 1 slot. Har gjort dette på begge mine 780er. :-DD

Lenke til kommentar

Kurio, hvilket 780 er det jeg bør satse på?

 

Det som passer ditt budsjett.

 

Hva forventer du av temperaturer f.eks?

 

Skal du vannkjøle?

 

Det er mange faktorerer. Jeg hadde bare valgt den billigste referansemodellen hvis du skal vannkjøle. Tror den ligger på 5K blank.

Lenke til kommentar

5k-5,5k

 

Temps aner jeg ikke :p

 

Vannkjøle, yes.

 

Tenkte at jeg skulle gå for Asus GTX 780 OC til 5038,- kr.

 

Hvis du skal vannkjøle så finner du deg en referansemodell. Det finnes et hav av dem, bare forskjellige merker. Så kan du bruke org kjøler til du får blokk :p

 

Finnes noen 780 på bruktmarkedet og hvis det er interessant. Jeg vet ikke hvorfor du bor i landet, men DI har ferdigmonterte 780er med vannblokk til en okei pris hvis du ikke er keen på å montere selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...