Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Det er da ikke så mye, har vært 10 timer på skype med en og samme person og det hadde ikke noe med spilling å gjøre, bare løs prating, når man spiller har man teamspeak, eventuelt vt.

 

10 timer løs prating er mye ja, har vel hatt en 14 timers samtale når vi har spilt. 5 timer er ingenting.

Agreed! Jeg og to andre snakket ca. 24 Timer på skype, det eneste andre vi gjorde var å spise + do pauser osv... Men vi snakket om alt, mens vi spilte sammen, så det ble en del spillprat også! :)

 

 

Har pratet med mamma i telefon rundt 4-5t.

Mammagutt? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha fyfaen!

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43515821&searchQuery=7970+

 

Se på denne tullingen som forlanger 5200 for 2 dårlige kjølere.

 

Huff, sikkert en mann i 40-åra som kaller seg Egil og er i midtlivskrise.

 

Beste er denne delen "Nypris: 6600,- kr".

 

Man kan håpe på 1500 for en GPU hvis man er heldig, men igjen, dette er latterlig. Faen for en stygg sleeving og, hjelper ikke mye på salget. Får følelsen av at en liten konfirmant har satt sammen PCen og skal nå selge GPUene sine, huff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha fyfaen!

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43515821&searchQuery=7970+

 

Se på denne tullingen som forlanger 5200 for 2 dårlige kjølere.

 

Huff, sikkert en mann i 40-åra som kaller seg Egil og er i midtlivskrise.

 

Beste er denne delen "Nypris: 6600,- kr".

 

Man kan håpe på 1500 for en GPU hvis man er heldig, men igjen, dette er latterlig. Faen for en stygg sleeving og, hjelper ikke mye på salget. Får følelsen av at en liten konfirmant har satt sammen PCen og skal nå selge GPUene sine, huff.

 

Æsj, strips på sleevingen, og brun CFx bro :sick:

Burde være ulovlig å legge ut 7970 til den prisen uten vannblokk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Haha fyfaen!

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43515821&searchQuery=7970+

 

Se på denne tullingen som forlanger 5200 for 2 dårlige kjølere.

 

Huff, sikkert en mann i 40-åra som kaller seg Egil og er i midtlivskrise.

 

Beste er denne delen "Nypris: 6600,- kr".

 

Man kan håpe på 1500 for en GPU hvis man er heldig, men igjen, dette er latterlig. Faen for en stygg sleeving og, hjelper ikke mye på salget. Får følelsen av at en liten konfirmant har satt sammen PCen og skal nå selge GPUene sine, huff.

 

 

Hva om det er meg? :ph34r:

 

Teehee :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Den er alt blitt oppdaget, lel. Men nei, planen var å endre prisen i natt engang men det glemte jeg ut pga. skype og masse snakk og gibberish :p

 

Sleevingen er ikke det beste man får kjøpt, Corsair-kvalitet yo.

 

Og om sleevingen er drit eller ei er irrelevant much. Hvis du ikke liker den så får du ta det opp med Corsair. Jeg kjøpte meg bare noe helt noenlunde grei sleeving til billig penge.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Kurio og MariusJS, dere har jo ganske grimme PCer selv, rotete og ikke noe særlig bedre enn Kromsa sin :)

 

Vi har alt diskutert prisen og han skjønner at den var høy, så kan dere ikke stikke og prøve å fyre opp noen andre heller? Dere kom litt for sent nå, så alle skjønner at dere bare ute etter å provosere og lage kvalm.

Lenke til kommentar

Kurio og MariusJS, dere har jo ganske grimme PCer selv, rotete og ikke noe særlig bedre enn Kromsa sin :)

 

Vi har alt diskutert prisen og han skjønner at den var høy, så kan dere ikke stikke og prøve å fyre opp noen andre heller? Dere kom litt for sent nå, så alle skjønner at dere bare ute etter å provosere og lage kvalm.

 

 

Gutten min, ro ned.

 

Performance for alle penga vettu, først performance, så noe nice.

 

Hvorfor skal vi lage kvalme? Fordi du påpeker det? Jeg bare nevnte den annonsen siden vi snakket om 7970 CFX pris her tidligere.

 

Jeg kan si hva man vil, man bryter ikke reglementet og går ikke til personlig angrep her. Man påpeker ting, og angreper ikke ting. Men siden du er en såpass Rookie på forumet skjønner jeg det.

Lenke til kommentar

Jævlig fin måte å påpeke ting på, ekstremt hyggelig og fin måte.

 

Jeg vet, håper det stimulerer deg.

 

Når 3 personer må faen meg inn med teskje på deg, så er det ille.

 

Gir deg råd så du kan få et smertefritt salg der ikke kjøper føler seg lurt og svindlet i ettertid.

 

Det er ikke mye kult å bli kalt en svindler vettu. Tenk deg det du!

 

Fra spøk til revolver, tåler du ingenting, så er det ikke mye å gjøre. Kurio gjør det barskt og hardt, trolling since 2009. :-OO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...