FurrFoxer Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Skal ikke påstå, men mener at jeg har sett en såpass gammel BMW, med "engle øyner" Har sett mange med det.. en av naboene mine har samme type bil med angel eyes.. får mer og mer lyst på det selv hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) yay! da får jeg kanskje solgt hovedkortet viss kjøper er enig med prisen på frakt! minne og skjermkortet er også solgt lurer på om jeg bare skal dumpe kabinettet på dynga viss ikke noen kjøper det Endret 22. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Faen så tragiske alle disse isheepsa er på tven. Stå i kø for noe overprisa og overhypa dings. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Faen så tragiske alle disse isheepsa er på tven. Stå i kø for noe overprisa og overhypa dings. http://www.artige.no/bilde/39531 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Spreng kabinettet ditt vis du ikke får det solgt. Og sleng da også ut en film av det Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Faen så tragiske alle disse isheepsa er på tven. Stå i kø for noe overprisa og overhypa dings. Er de på TVen også nå? Hvor da? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Var på Tv2 nyhetene. Tragisk å se på hvordan de oppfører seg. Er som en saueflokk Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Rolf, får nå se litt rundt nyttår om jeg fortsatt har det, jeg er nå ikke gammel nok til å skaffe eksplosiver har tenkt litt på knusing av kabinettet! tenkte å lage en skikkelig edit og over-redigere skikkelig! jeg kommer til å feste en go-pro på kabinettet og kanskje dra det etter mopeden og så slippe det ned en sabla stor klippe. :!: kommer til å synkronisere noen kast, slipp og dypp med musikken! kommer til å bli skikkelig bra MEN! det er bare viss jeg ikke får solgt det Endret 22. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Begynner snart boksekampen,tror dette blir tøft for Brækhus ja. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Faen så tragiske alle disse isheepsa er på tven. Stå i kø for noe overprisa og overhypa dings. Er ikke disse "isheepsa" like ille som alle andre som står i kø? De gjør jo ingenting galt? Er det tragisk å stå i kø, og glede seg for et produkt? Det er dere som hater som virkelig er tragiske. Dere er jo mye verre enn disse "isheepsa" du snakker om. Det må være trist legge så mye hat mot Apple, og samtidig se på suksessen deres.. stakkars deg. :/ Endret 22. september 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hadde de bestilt på nettet så hadde de fått den dagen før... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Du sier noe der, men kanskje de liker å stå i kø, møte likesinnede mennesker og slikt? Er ikke alle som sitter inne døgnet rundt og får alt på døra. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg synes det er like teit å stå i kø for spill, eller S3 for den skyld... Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Jepp,like dumme alle sammen men de velger å stå i kø selv og de har det sikkert moro så jeg legger ikke så mye tanke i det..la de nå stå i kø hvis de absolutt vil. Endret 22. september 2012 av assap2 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Du sier noe der, men kanskje de liker å stå i kø, møte likesinnede mennesker og slikt? Er ikke alle som sitter inne døgnet rundt og får alt på døra. Er det sunt å stå rolig på samme plass i 8 døgn? Jeg synes det er like teit å stå i kø for spill, eller S3 for den skyld... Begge vi to klarte å vente i rundt 1 måned på S3, mens sauene klarer ikke å handle på nett? Endret 22. september 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Er enig i at å stå i over 5 dager i kø for noe er litt merkelig.. uansett hva de står i kø for. Men jeg ser ingen grunn til å snakke ned på disse menneskene uansett! Er jo bare moro å se på lykkelige entusiaster. Er det sunt å stå rolig på samme plass i 8 døgn? Neppe, men folk står i kø for alt mulig. Er vel ikke noe som skader deg for resten av livet. Dessuten må de vel ikke stå helt i ro, de kan vel bevege seg litt av og til. Endret 22. september 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Faen så tragiske alle disse isheepsa er på tven. Stå i kø for noe overprisa og overhypa dings. Er ikke disse "isheepsa" like ille som alle andre som står i kø? De gjør jo ingenting galt? Er det tragisk å stå i kø, og glede seg for et produkt? Det er dere som hater som virkelig er tragiske. Dere er jo mye verre enn disse "isheepsa" du snakker om. Det må være trist legge så mye hat mot Apple, og samtidig se på suksessen deres.. stakkars deg. :/ Så tragisk du er da. Ingen står i kø og oppfører seg slik isheepsa gjør . Jeg ler av dem. Jeg legger ikke hat mot apple. Jeg bare ser ikke hva som absolutt gjør de så uber fantastiske som enkelte hevder Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Du hater ikke Apple og brukerne deres? Det var dagens! Hadde du lagt bort hatet ditt, og åpnet øynene litt så hadde du kanskje fått bittelitt mer forståelse.. bare bittelitt. Problemet er jo at du ikke fatter at andre har andre preferanser enn deg selv. Hadde du forstått at enkelte foretrekker Apple, så hadde du også forstått at noen er villige til å stå i kø for produktene deres. Folk står i kø for det meste, men det er vel ikke lett å forstå for deg. :/ Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Fælt som du blusset opp for noe så simpelt som en kommentar på et forum? altså, jeg er verken med eller i mot noen av dere i disse eplegreiene, men er det noe vits å ta det så hardt på seg? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Så tragisk du er da. Ingen står i kø og oppfører seg slik isheepsa gjør . Jeg ler av dem. Jeg legger ikke hat mot apple. Jeg bare ser ikke hva som absolutt gjør de så uber fantastiske som enkelte hevder Hehe,den går ikke jeg på engang Rolf..legger ikke hat mot Apple nei 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå