L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hmmm...hvorfor står det 0 innlegg? Regnes ikke innlegga mine som innlegg? Er sikkert en bug.. Ingen bug. Innlegg i "Off-topic"-delen teller ikke på innleggstelleren 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Der var Knut også på plass jo! Endret 4. september 2012 av iGlenn 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Yes! Knut har ankommet Da kan jeg offisielt ta kvelden. Du må se hvor fint vi har det, og hvor godt vi har blit tatt imot, Knut Bare send PM om det er noe ;pYes, I'm here my friend. Har lest igjennom alle sidene. Var jaggu mange sider allerede. Og både admin, mods og veiledere har vært innom. Veldig uvant, men veldig positivt. Yupp, sender PM jeg vettu. Er sikkert en bug..Det må være noe slikt. Får høre med en admin eller mod. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Velkommen Maxi, savna deg litt! Takk takk. Det var jo hyggelig å høre. Hmmm...hvorfor står det 0 innlegg? Regnes ikke innlegga mine som innlegg? Innlegg i "Offtopic" regnes ikke som fullverdige innlegg. Men de dukker opp inne på profilen din. (Sjekk f.eks mine posts her, og på profilen min) Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ingen bug. Innlegg i "Off-topic"-delen teller ikke på innleggstelleren Æsj...dårlig gjort. Der var Knut også på plass jo! Oh yeah. Kom litt seint, for har ikke vært hjemme i ettermiddag. Men nå er jeg her. Innlegg i "Offtopic" regnes ikke som fullverdige innlegg. Men de dukker opp inne på profilen din. (Sjekk f.eks mine posts her, og på profilen min)Oooookidoki. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det må være noe slikt. Får høre med en admin eller mod. Mod svarte for tre minutter siden, og jeg, admin, kan bekrefte at det han sier (samt det Slimda sier over meg) stemmer. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det må være noe slikt. Får høre med en admin eller mod. Mod svarte for tre minutter siden, og jeg, admin, kan bekrefte at det han sier (samt det Slimda sier over meg) stemmer. Yupp, har fått det med meg. Takk takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Kan sikkert hjelpe deg i morgen Problem solved! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nå trenger vi bare noen fra Diskusjon-drift til å bekrefte det iAdministratoren vår sa, så har vi hele rekka klar. 3 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Men kveld på meg også, opp tidlig imorgen. Snakkes her imorgen! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Men kveld på meg også, opp tidlig imorgen. Snakkes her imorgen! Natti natti, Madas. Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hey Maxima, hyggelig at du også tok turen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Hmmm...hvorfor står det 0 innlegg? Regnes ikke innlegga mine som innlegg? Er sikkert en bug.. Ingen bug. Innlegg i "Off-topic"-delen teller ikke på innleggstelleren Synes det var litt dumt gjort... Huh.. Men what the heck, tjener nok litt flere innlegg etterhvert... Uansett.. Noen som gleder seg til Black mesa: Source? Det høres så utrolig bra ut...! Endret 4. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hey Maxima, hyggelig at du også tok turen Heiiisann. Må jo være med jeg også. Vennene mine er jo her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Synes det var litt dumt gjort... Huh.. Men what the heck, tjener nok litt flere innlegg etterhvert... Jeg skulle vel egentlig hatt rundt 65 000 innlegg om man regnet med OT selv. 1 Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vennene mine er jo her. Og meg. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg skulle vel egentlig hatt rundt 65 000 innlegg om man regnet med OT selv. DET hadde vært endel, ja. Vennene mine er jo her. Og meg.Ja, og du. Er jo både venn og sønn du da..hehe. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vennene mine er jo her. Og meg. ..Og noen nye.. ^^ 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vennene mine er jo her. Og meg. ..Og noen nye.. ^^ Ja, klart. Dem må man ikke glemme. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Bare stakk innom for å si god kveld og god natt. Og der har vi jo selveste sjefen og jo..funnet veien hit du og Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå