Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Jepp. Det regnes som et av referanseheadsetene i den prisklassen. Var visst mye dyrere når det kom ut på markedet, rundt 1600. Jeg kjøpte det for en tusenlapp, så jeg synes det gir veldig mye godlyd for pengene :)

Greit med god lyd, da. :) Alt går jo ned i pris etterhvert heldigvis. Det skjer jo med alt.

 

Nei, tror jeg logger av her litt. Tenkte å holde litt på med musikk før jeg tar helt kvelden. Du får kose deg resten av kvelden, så snakkes vi da vettu. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Har ikke sett deg online når jeg har vært der hvertfall. :p

 

Hehe..noen må jo være det også. :D

 

Jeg var online i går elns, har blitt mer aktiv nå enn det jeg pleide å være. :p

Lenke til kommentar

Greit med god lyd, da. :) Alt går jo ned i pris etterhvert heldigvis. Det skjer jo med alt.

 

Nei, tror jeg logger av her litt. Tenkte å holde litt på med musikk før jeg tar helt kvelden. Du får kose deg resten av kvelden, så snakkes vi da vettu. :)

Det gjør vi, Knut. Var hyggelig å prate med deg. Du får ha en god kveld videre :)

Lenke til kommentar

Ikke bra, det får svetten din til å lukte surt, med mindre du drikker 40% helmelk 60% Curry :p (Kjenner en som drakk nesten bare melk, han lukta DRITT, når han slutta kjente alle det med en gang! :confused: )

Dusjer ganske ofte da,men kjipt å lukte svette, særlig når det er så varmt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det er da ikke så mye, har vært 10 timer på skype med en og samme person og det hadde ikke noe med spilling å gjøre, bare løs prating, når man spiller har man teamspeak, eventuelt vt.

10 timer løs prating er mye ja, har vel hatt en 14 timers samtale når vi har spilt. 5 timer er ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...