Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Heisann. :) Slenger og henger med jeg vettu. :) Du da?

Joda, det går bare bra her. Mye som har skjedd siden sist vi snakket. Har visst flyttet til Trondheim og begynt på IT-støttet bedriftsutvikling på HiST. Midt i blinken det studiet her altså, det kan jeg si deg :p. Ser du skal skaffe deg PS4. Da må vi spille sammen om du vil. Tenkte jeg skulle forhåndsbestille i neste uke eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det går bare bra her. Mye som har skjedd siden sist vi snakket. Har visst flyttet til Trondheim og begynt på IT-støttet bedriftsutvikling på HiST. Midt i blinken det studiet her altså, det kan jeg si deg :p. Ser du skal skaffe deg PS4. Da må vi spille sammen om du vil. Tenkte jeg skulle forhåndsbestille i neste uke eller noe sånt.

Trondheim????? Svarte neger...såpass ja. :p Det var jo et stykke unna, det...hehe.

 

Klart jeg skal ha PS4. :) Det er jo bare en sånn må ha-greie. Har jo alle fra før, og kan ikke stoppe nå. :p

Ja, det må vi gjøre...eller..kommer ann på hva du liker for type spill, da. :p Her er det gjerne bilspill som GT og GTA som selvfølgelig er mer en bilspill. :)

Lenke til kommentar

Jo, det ble et stykke :p heheh. Men er helt i blinken for det jeg er interessert i. Går for det meste bare i avslappende ting som databaser, Visualbasic og HTML akkurat nå da, men vi kommer nok til å drive på med mer avanserte ting senere. Ganske digg at man har tilgang på alt mulig av programmer, Windows 8.1 preview og diverse andre godsaker :p

 

Ja, men det høres helt perfekt ut det med tanke på spillvalg. Er veldig glad i GTA, og tenkte jeg skulle skaffe meg Gran Turismo og spille et bilspill på konsoll for første gang siden PS2-tiden :p

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Jo, det ble et stykke :p heheh. Men er helt i blinken for det jeg er interessert i. Går for det meste bare i avslappende ting som databaser, Visualbasic og HTML akkurat nå da, men vi kommer nok til å drive på med mer avanserte ting senere. Ganske digg at man har tilgang på alt mulig av programmer, Windows 8.1 preview og diverse andre godsaker :p

 

Ja, men det høres helt perfekt ut det med tanke på spillvalg. Er veldig glad i GTA, og tenkte jeg skulle skaffe meg Gran Turismo og spille et bilspill på konsoll for første gang siden PS2-tiden :p

Ikke noe er bedre enn det da. :) Da er jo alt bare toppers.

 

Kult. Da må vi helt klart spille sammen. :) GTA kommer jo til å bli helt konge, da. Gleder meg til den kommer.

 

Hvordan går det med FL-studio da? Har du kommet noe lenger der? :)

Lenke til kommentar

Ja, det var det. Skaffet meg jo et Midi-keyboard vet du, et M-Audio. Skal innrømme at jeg bare har lekt meg med det, og det har ikke blitt så mye i det siste, men kommer til å sette det opp når jeg flytter til den nye hybelen i neste uke. Akkurat nå bor jeg på en sånn Tak over Hodet-løsning med flere titalls andre folk. Blir herlig å flytte for seg selv kjenner jeg. Er jo det jeg er vant til fra videregående, så :p

Men jeg kommer nok til å prøve litt mer etter hvert med det keyboardet. Ble så mye annet å gjøre med eksamen og sånn i vår.

 

Forresten.. hvor var det du forhåndsbestilte Playstationen fra? Komplett? Er det ikke litt rart at man fortsatt kan forhåndsbestille der? Hvor mange konsoller får de egentlig inn? Må jo være jævla mange om de skal få nok til alle.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Ja, det var det. Skaffet meg jo et Midi-keyboard vet du, et M-Audio. Skal innrømme at jeg bare har lekt meg med det, og det har ikke blitt så mye i det siste, men kommer til å sette det opp når jeg flytter til den nye hybelen i neste uke. Akkurat nå bor jeg på en sånn Tak over Hodet-løsning med flere titalls andre folk. Blir herlig å flytte for seg selv kjenner jeg. Er jo det jeg er vant til fra videregående, så :p

Men jeg kommer nok til å prøve litt mer etter hvert med det keyboardet. Ble så mye annet å gjøre med eksamen og sånn i vår.

Du må ikke gi deg. :) Bare å stå på så klarer du det nok. Men det er sikkert ikke lett når det er mange rundt deg...hehe.

 

Ups..må se litt på NRK...Fleksnes..hehe. :p

Lenke til kommentar

Du må ikke gi deg. :) Bare å stå på så klarer du det nok. Men det er sikkert ikke lett når det er mange rundt deg...hehe.

 

Ups..må se litt på NRK...Fleksnes..hehe. :p

 

Foreldrene mine kommer nedover med flyttelasset når jeg skal flytte inn i hybelen. Alt jeg har her er en koffert med klær og en gammel Lenovo laptop :p Harddisken på Macen krasja fullstendig et par dager før skolestart, så den er på verksted akkurat nå. Høy mekanisk klikking fra den, ingen boot i det hele tatt. Sikkert lesehodet som har gått til helvete eller noe sånt :p hahah.. Ekte kvalitet fra Toshiba!

Lenke til kommentar

Drikker nesten ikke brus lengre. Drikker omtrent bare helmelk.

Ikke bra, det får svetten din til å lukte surt, med mindre du drikker 40% helmelk 60% Curry :p (Kjenner en som drakk nesten bare melk, han lukta DRITT, når han slutta kjente alle det med en gang! :confused: )

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Er ikke samme modell da.. :p

 

Når du sier det så stemmer det. Trodde det var samme modell siden prisguiden sendte meg til Elkjøp.

 

Mye frakt betaler man på å kjøpe en TV?

Eller rettere sagt, mye betalte du?

 

Men du bor vel rundt Oslo område-ish så er vel ikke så altfor langt å frakte den heller.

 

59 Kr med Pick-Up-Point. Henter den på tirsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...