Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Godt å se at det ikke bare er jeg som har dårlig nett:

http://www.speedtest.net/my-result/2920838147

 

Men jeg har faktisk 20 Mbit ned. Hvorfor speedtester bare viser rundt 7 forstår jeg ikke siden åpner jeg en torrent så laster jeg ned med 20 Mbit uten problemer. Men egentlig er jeg ganske imponert over nettet mitt siden det er trådløst nett, altså trådløst til huset siden det ikke finnes noen nettlinjer inn til huset hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idiotiskt. Selger kortene til en fornuftig pris slik at jeg er sikker på at jeg får solgt dem.

Spørsmålet er bare om du vil være sikker på at du får solgt eller om du vil "tjene" noe på kjøpet. Med den prisen du har nå tror jeg det vil være vanskelig å få solgt dem. Man får vapor-x til 2815kr, hvis man kjøper to stykk blir det 5630kr bare noen hundrelapper mer enn du selger dine 1år og ett halvt år gamle skjermkort

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Spørsmålet er bare om du vil være sikker på at du får solgt eller om du vil "tjene" noe på kjøpet. Med den prisen du har nå tror jeg det vil være vanskelig å få solgt dem. Man får vapor-x til 2815kr, hvis man kjøper to stykk blir det 5630kr bare noen hundrelapper mer enn du selger dine 1år og ett halvt år gamle skjermkort

 

Hvor får man et Sapphire HD7970 Vapor-X for 2815,- kr? Link, nå. Uansett, det ene kortet er vell nå ca. 1 år og det andre er vell et par mnd, rundt et halvt år snaut. Om jeg klarer å få solgt dem til en pris på ca. 5k så er det akkurat hva jeg trenger. 5k +/-, så lenge at jeg ikke taper så fryktelig mye (utenom performance, lel) så er jeg fornøyd. Det handler om å gå i "opp". Om jeg må begynne å hoste opp 1k selv eller mer så er salget godt som dødt.

 

 

Jeg Mener du prøvde og selge de 2 skjerm kortene til en stiv pris eller litt stiv pris da, jeg husker de andre advarte deg og ikke selge de 2 skjerm kortene der til den prisen men kan ta feil hm :)

 

Du vet ikke engang hva jeg prøver å selge kortene mine for..? o.O

5,4k for 2x 7970 er ikke akkurat stivt men en godt start. Jeg har ikke sagt at prisen ikke kan diskuteres, lel.

Lenke til kommentar

 

Hvor får man et Sapphire HD7970 Vapor-X for 2815,- kr? Link, nå. Uansett, det ene kortet er vell nå ca. 1 år og det andre er vell et par mnd, rundt et halvt år snaut. Om jeg klarer å få solgt dem til en pris på ca. 5k så er det akkurat hva jeg trenger. 5k +/-, så lenge at jeg ikke taper så fryktelig mye (utenom performance, lel) så er jeg fornøyd. Det handler om å gå i "opp". Om jeg må begynne å hoste opp 1k selv eller mer så er salget godt som dødt.

 

 

 

Du vet ikke engang hva jeg prøver å selge kortene mine for..? o.O

5,4k for 2x 7970 er ikke akkurat stivt men en godt start. Jeg har ikke sagt at prisen ikke kan diskuteres, lel.

Tar jeg feil er ca 2800.kr, :) ble du sur nå da :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Egg og bacon <3

 

 

Tar jeg feil er ca 2800.kr, :) ble du sur nå da :tease:

 

Nei, jeg ble ikke sur. Hvor selger de kortene til 2800,- kr?

 

 

HAH! Betaler for 12/0.5, får dette :w00t:

Så mye mer hastighet enn det jeg betaler for :nei:

HAwEnPs.png

 

NextGenTel? :p

Lenke til kommentar

Men så skal man jo strengt tatt ikke får mer enn man betaler for heller sånn sett, mange får jo mindre enn det man betaler for så tror neppe du behøver å være skuffa sånn sett.

Joda, så lenge jeg får det jeg betaler for så er jeg fornøyd ;)

Egg og bacon <3

 

 

 

Nei, jeg ble ikke sur. Hvor selger de kortene til 2800,- kr?

 

 

 

NextGenTel? :p

Eidsiva :confused:

Lenke til kommentar

 

Hvor får man et Sapphire HD7970 Vapor-X for 2815,- kr? Link, nå. Uansett, det ene kortet er vell nå ca. 1 år og det andre er vell et par mnd, rundt et halvt år snaut. Om jeg klarer å få solgt dem til en pris på ca. 5k så er det akkurat hva jeg trenger. 5k +/-, så lenge at jeg ikke taper så fryktelig mye (utenom performance, lel) så er jeg fornøyd. Det handler om å gå i "opp". Om jeg må begynne å hoste opp 1k selv eller mer så er salget godt som dødt.

 

 

 

Du vet ikke engang hva jeg prøver å selge kortene mine for..? o.O

5,4k for 2x 7970 er ikke akkurat stivt men en godt start. Jeg har ikke sagt at prisen ikke kan diskuteres, lel.

Haha, hvis det står i annonsen at pris ikke kan diskuteres kan bare droppe det :p 5400kr er en stiv pris, du kan ikke forvente at du skal "gå opp" når du har brukt dem, iallefall når det ene er 1 år gammelt

 

http://m.prisguide.no/produkt/sapphire-radeon-hd-7970-3gb-vapor-x-ghz-edition-175789

 

Prøv å selg dem for 5,4k du, men ta nå vekk der det står at prisen ikke kan diskuteres iallefall. Jeg synes 5,4k egentlig er aaaalt for mye, for 200kr mer får en jo flunk nye. Uansett så er ikke vapor-x det skjermkortet folk kaster seg over nå for tiden, regner jeg med

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...