Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda flere gadgets til konsollene dine? Snakk om å brenne penger her as. :p

Brenne???, brenne penger nei gjør ikke det da, :) bare att sony er som nintendo gir med lad batterier i kontrollerene sine, men wii da var uten batteri da men ikke på wiiU da. Men microsoft 360 der var det kontroller med leding og jeg husker måtte kjøpe trådløs kontroller og lade batteri etter på dessverre, nei nå kjøper jeg lade batteri og en extra kontroller med lade batteri så er jeg ferdig med det da. Og i esken til xbox one er sikkert ikke noe lade batteri da sikkert en leding som sist kan ta feil da men er veldig sikker da m$ er gjerig knarker gniere :)

Lenke til kommentar

Faen i helvete, trodde Scythe Gentle Typhoon var skikkelige vifter jeg? Er faen meg så åndssvakt når slike vifter har selv-gjengende skruehull.. Klarte jo selvsagt å ødelegge tuppen av ei skrue ~~ettersom at jeg var nødt til å bruke en jævla drill~~

 

~~Hvordan får jeg den opp igjen? Herregud...~~

 

Skulle aldri brukt drill

Endret av Frekvens
Lenke til kommentar

Faen i helvete, trodde Scythe Gentle Typhoon var skikkelige vifter jeg? Er faen meg så åndssvakt når slike vifter har selv-gjengende skruehull.. Klarte jo selvsagt å ødelegge tuppen av ei skrue ~~ettersom at jeg var nødt til å bruke en jævla drill~~

 

~~Hvordan får jeg den opp igjen? Herregud...~~

 

Skulle aldri brukt drill

Det er skikkelige vifter, men hva mener du med "selv-gjengende" skruehull? Sånn at du selv må lage gjengene eller at det allerede var gjenger der?

Alle viftene jeg har hatt har aldri kommet med gjenger.

 

Prøvd å sette drillen på "revers"?

Hva i helvete...?

 

attachicon.gifP1000353.JPG

 

Skulle spille litt BF3 med sj3f her så plutselig skjer dette... Hva kan dette skyldes mon tro?

Enten defekt skjermkort eller driverfeil kan jeg tro.

Lenke til kommentar

Faen i helvete, trodde Scythe Gentle Typhoon var skikkelige vifter jeg? Er faen meg så åndssvakt når slike vifter har selv-gjengende skruehull.. Klarte jo selvsagt å ødelegge tuppen av ei skrue ~~ettersom at jeg var nødt til å bruke en jævla drill~~

 

~~Hvordan får jeg den opp igjen? Herregud...~~

 

Skulle aldri brukt drill

Hva med og prøve og ta en tang ved sidene på skrue hode, det kan gå jeg vet ikke da. Da må du ta i litt presse tangen hard rund skrue hode :)

Lenke til kommentar

For en vidunderlig dag å sitte foran PCen i bare boksern med vinduet på fult gap, men akk, må vel kle på seg.

Vil jo tross alt ikke tiltrekke for mye vår kåte husmødre heller, blir for mye med mer enn en om gangen, ser de begynner å flokke seg utafor her nå.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Drivere er noe dritt :p (det samme er ruteren din, sikkert derfor nettet ikke er 100/100. Eller serveren du tester mot.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...