Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usj, nei.. Har hatt Playstation 3 i noen måneder nå, men savnet fortsatt 360-kontrollen.. Litt større, bedre "stikker" og litt annen plassering så hadde kontrollene vert god som gull.

Større stikk på 360 hm vet ikke, for jeg målte ca høyden på begge 2 både 360 kontrollen og ps3 kontrollen 360 er litt mindre en ps3 kontroller, men begge 2 er like bra bådde ps3 og 360 for meg

Lenke til kommentar

Større stikk på 360 hm vet ikke, for jeg målte ca høyden på begge 2 både 360 kontrollen og ps3 kontrollen 360 er litt mindre en ps3 kontroller, men begge 2 er like bra bådde ps3 og 360 for meg

 

Den er ikke større, men føler PS3-stikker både er feil plassert og utformet. Den er rund uten noe sted å få grep, samtidig som den er plassert på en måte som gjør at du må strekke tommeler etter den. På 360 er den plassert naturlig, og med en grop i midten som gjør at du får en kontinuerlig grep du ikke vil miste uansett.

 

Jeg finner i hvert fall 360-kontrollen helt perfekt!

 

Du ser på PS4-kontrollerene har du laget et sånt hull midt i stikken som Xbox alltid har hatt, dette er noe av det størte de har manglet alltid, synes jeg! Ser frem til hvordan alt på de nye konsollene blir. :)

Lenke til kommentar

Morn dere, gamecube er en bra kontroller, :) særlig til å tenke jeg fikk testa på nytt mange av de gamle resident evil spillene som jeg testet på :w00t: ps1 :w00t: ikke i psn da. Men den originale ps1 fra 1996, Men nintendo 64 kontroller er oxså bra da den kom ut da, :)

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

 

Den er ikke større, men føler PS3-stikker både er feil plassert og utformet. Den er rund uten noe sted å få grep, samtidig som den er plassert på en måte som gjør at du må strekke tommeler etter den. På 360 er den plassert naturlig, og med en grop i midten som gjør at du får en kontinuerlig grep du ikke vil miste uansett.

 

Jeg finner i hvert fall 360-kontrollen helt perfekt!

 

Du ser på PS4-kontrollerene har du laget et sånt hull midt i stikken som Xbox alltid har hatt, dette er noe av det størte de har manglet alltid, synes jeg! Ser frem til hvordan alt på de nye konsollene blir. :)

Jeg liker kontrollen til PS3 veldig godt. Men jeg har jo pianofingre som er ganske lange. :p Det er kanskje grunnen til at jeg ikke behøver strekke fingrene så langt...hehe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...