Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usj, nei.. Har hatt Playstation 3 i noen måneder nå, men savnet fortsatt 360-kontrollen.. Litt større, bedre "stikker" og litt annen plassering så hadde kontrollene vert god som gull.

Større stikk på 360 hm vet ikke, for jeg målte ca høyden på begge 2 både 360 kontrollen og ps3 kontrollen 360 er litt mindre en ps3 kontroller, men begge 2 er like bra bådde ps3 og 360 for meg

Lenke til kommentar

Større stikk på 360 hm vet ikke, for jeg målte ca høyden på begge 2 både 360 kontrollen og ps3 kontrollen 360 er litt mindre en ps3 kontroller, men begge 2 er like bra bådde ps3 og 360 for meg

Den er ikke større, men føler PS3-stikker både er feil plassert og utformet. Den er rund uten noe sted å få grep, samtidig som den er plassert på en måte som gjør at du må strekke tommeler etter den. På 360 er den plassert naturlig, og med en grop i midten som gjør at du får en kontinuerlig grep du ikke vil miste uansett.

Jeg finner i hvert fall 360-kontrollen helt perfekt!

Du ser på PS4-kontrollerene har du laget et sånt hull midt i stikken som Xbox alltid har hatt, dette er noe av det størte de har manglet alltid, synes jeg! Ser frem til hvordan alt på de nye konsollene blir. :)

Lenke til kommentar

*kremt* gamecube *kremt*

Gamecube-stikken har ringer, den har dwt beste grepet.

Men jeg skulle virkelig ønske joystickene var bare simple kuler nedi kontrolleren. Da kunne man slippe dem (slik at de returnerer til midten) og gripe dem igjen mye raskere.

Lenke til kommentar

Morn dere, gamecube er en bra kontroller, :) særlig til å tenke jeg fikk testa på nytt mange av de gamle resident evil spillene som jeg testet på :w00t: ps1 :w00t: ikke i psn da. Men den originale ps1 fra 1996, Men nintendo 64 kontroller er oxså bra da den kom ut da, :)

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Den er ikke større, men føler PS3-stikker både er feil plassert og utformet. Den er rund uten noe sted å få grep, samtidig som den er plassert på en måte som gjør at du må strekke tommeler etter den. På 360 er den plassert naturlig, og med en grop i midten som gjør at du får en kontinuerlig grep du ikke vil miste uansett.

Jeg finner i hvert fall 360-kontrollen helt perfekt!

Du ser på PS4-kontrollerene har du laget et sånt hull midt i stikken som Xbox alltid har hatt, dette er noe av det størte de har manglet alltid, synes jeg! Ser frem til hvordan alt på de nye konsollene blir. :)

Jeg liker kontrollen til PS3 veldig godt. Men jeg har jo pianofingre som er ganske lange. :p Det er kanskje grunnen til at jeg ikke behøver strekke fingrene så langt...hehe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...